Afterlife

utorak, 31.01.2006.

II. Poglavlje

Nakon što su se aparatirali, Harry i Ron su se našli u starom, trošnom hodniku u kući na Grimmauldovom trgu broj dvanaest. U hodniku je bio mrak, a jedini izvor svijetlosti dolazio je iz kuhinje, tako da su oni krenuli prema njoj. Kako su se pribrižavali počeli su osjećati fini miris hrane, a kada su se našli na vratima jasno su čuli razgovor više ljudi. Ušli su u kuhinju, a u njoj su sjedili gospodin i gospođa Weasley, Ginny i Hermiona gledajući slike s medenog mjeseca Harrya i Ginny. Čim su ušli na noge je skočila gospođa Weasley i brzo zagrlila Harrya “ Oh Harry” s oduševljenjem je rekla gospođa Weasley“ kako mi je drago što te vidim” “I meni isto gospođo Weasley” rekao je Harry uz malo žarenje u licu, na mjestu gdje mu je gopođa Weasley utisnula poljubac. Kada je pustila Harrya iz zagrljaja primila je Rona “Izgledaš mi blijedo, jesi dobro, Rone?” “Ma jesam” odvrati Ron umorno “samo imamo dosta posla pa sam iscrpljen” Sjedajući za stol gospođa Weasley upita “Harry jel’ istina da će doći neki iz Reda?” “Da istina je” odvrati Harry iz Ginnynog zagrljaja “nemojte me samo pitat zašto jer ćete sve saznat kad dođu ostali” Sa malim razočaranjem na licu gospođa Weasley je samo promrmljala“Ah dobro onda” Ron je na suprotnom kraju stola nešto raspravljao sa Hermionom i gospodinom Weaslyem. Baš kad su se opustili i razgovor postao ugodan začuo se »PUFF« i u kuhinji su se pojavili Fred i Georg umirući od smijeha; “Bok svima” pozdravi Fred “Da ste sad vidjeli“ produži Georg “kako je otopina za stiskanje eksplodirala Leeju Jordanu u facu” “Kako mu se faca stisnula” smijući se kaže Fred“ izgledao je kao šišmiš!” Svi su se nasmijali, a Harry ih je pozvao da sjednu, Fred je sjeo pokraj Harrya, a Georg pokraj Rona. Gospođa Weasley i Hermiona su se ustale i otišle do kamina u kojem je gorjela lagana vatra na kojoj se nešto kuhalo. “Kako posao” upita Ron gledajući nove kožne jakne na blizancima. “sve bolje i bolje” odgovori Fred “sve više ljudi ljudi dolazi u dućan,” nastavio je Georg “ipak najviše prodajemo učenicima iz Hogwartsa, Filch neće biti oduševljen.” “Jeste li opet probali kupit Zonkov dućan u Hogsmedu?” upita ih Harry “jesmo, prošli tjedan smo opet dali ponudu i mislimo da će ovaj put pristat.” odgovori Fred. “Ginny, a jesi li ti našla kakav posao?” upita gospođa Weasley. Danas sam bila na razgovoru u ministarstvu, ali mi se nije svidjelo”“ Ja sam čula da profesorica Hooch ide u mirovinu” mješajući juhu nastavi gospođa Weasley “ mogla bi pitati McGonagollicu jel bi te mogla primit?!”“Super ideja” iztneneđeno odgovori Ginny“nisam znala da profesorica ide u mirovinu”“Šta je s tobom Hermiona” upita gospodin Weasley“ kako ide sa Z.B.LJ.U.V-om” “Pa zasad dobro, u ministarstvu su svi dobro prihvatili ideje; još bi vam jedanput htjela zahvalit što ste mi dali priliku” Hermiona je zahvalno pogledala gospodina Weasleya. “Nema na čemu” ozbiljno nastavi gospodin Weasley“ trebaju nam promjene u Ministarstvu.” Upravo u tom trenutku je netko zakucao na vrata, Harry je ustao i izašao iz kuhinje. Došao je pred vrata i otvorio ih, a pred njim su stajali Tonks, Lupin,Nevil i Luna. Pustio ih je unutra te je Lupinu pružio ruku. Tonks, Nevil i Luna su krenuli ispred njih, a kad su došli na pola puta Lupin je zaustavio Harrya“ Harry što se događa?” vrlo ozbiljno upita Lupin “Reći ću samo tebi, nemoj drugima govorit dok ne dođu svi, ok?” “Dobro” “Mislim da se Voldemort vraća” “Molim?!” zbunjeno upita Lupin “imam jake bolove u ožiljku i mislim da to ima neke veze s tim.” “Hmmmm, neznam, hoće li doći Divljooki”zamišljeno nastavi Lupin “Hoće, ali će kasniti” “Dobro, onda ćemo s njim razgovarat“ “A sad molim te nemojmo više o tom.” ”U redu.” Ušli su u kuhinju taman kad su Hagrid i McGonagollica sa sebe brisali pepeo. Hadgridova brada bila je još dulja, a McGonagllica je na sebi imala crnu pelerinu i špićasti crni šešir. Hermiona je požurila i bacila se Hadgridu u zagrljaj, a kad su se “odvojili” Hari i Ron su samo čvrsto stisnuli Hadgridovu veliku ruku. Prof. McGonagall se rukovala s gospodinom i gospođom Weasley, Lupinom, Tonks, Nevilom i Lunom. Harry joj je prišao “Dobar dan profesorice” “Bok Harry”odvrati ona rukujući se s njim“kako si?” “Dobro, hvala na pitanju, kako je u Hogwartsu?”“ Dobro” ozbiljno nastavi profesorica McGonagall“ Otkad ste porazli znaš- već- koga.” Svi su se sjeli za stol, “Čuo sam da će doći i Divljooki” progovori Hadgrid “Da, ali će malo kasniti” odgovori Harry. “Odlično, trebam ga nešto!” “Osam sati i petnaest minuta” progovori Ron gledajući na sat. “Mogli bi početi s večerom” reče gospođa Weasley uperujući štapić u tanjure koji su poletjeli prema stolu. Kada su počeli jest sa vrata se začuo hrapavi glas“ Šta ste počeli bez mene?” Na što su se svi brzo okrenuli “Napokon, Moody” reče gospođa Weasley prizivajući još jedan tanjur. Divljooki je sjeo i stavljajući si juhu u tanjur upita“ Harry što je bilo tako važno?” “Saznat ćeš poslije, sad jedi” odgovori gospođa Weasley. Nakon što su se svi najeli, Harry je progovorio“ Vidim da su svi nervozni i da želite čuti zašto sam vas pozvao” začulo se potvrdno mrmljanje “Mislim...“ nervozno nastavi Harry “Mislim da se Voldemort vrača“ i ne obazirući se na njihove uzdahe, kratke vriskove i upitne poglede, nastavi “Zato mislim da bi opet trebali osnovat Red“ “Harry to su teške riječi,“ kaže Divljooki, koji čini se jedini ostao pribran“zašto si tako siguran?“ “Već noćima me boli ožiljak, a zadnji put me tako bolio kada je vraćao snagu“ “Svi znamo što je bilo zadnji put kad je to osjećao,“ gledajući Harrya ozbiljno progovori Lupin “stoga mu ja vjerujem, i slažem se s tim da ponovno osnujemo Red“. Na te riječi su se složili svi osim Moodya koji je još gledao Harrya desnim okom dok mu se lijevo okretalo na sve strane, nakon kraćeg razmišljanja i Moody je progovorio “Oduvijek sam bio protiv mračnih sila i uvijek sam bio uz vas i Red, stoga ću se i ja priključiti“ “U Redu nas je puno manje nego zadnji put, stoga mislim da bi trebali potražiti nove članove.“ Doda gospodin Weasley “Slažem se.“ progovori Lupin “Ove godine se održava svjetsko prvenstvo u metloboju,“ razmišljajući Hermiona nastavi “mogli bi tamo potražiti bivše članove DA“ “Ti hoćeš ići vidjeti samo Kruma.“ uz smijanje kaže Fred “Ron da sam na tvom mjestu bio bih ljubomoran“ doda George, svi su se nasmijali samo ih je Ron gledao sa ljutnjom. “Nemojte biti tako zlobni“ ozbiljno kaže gospođa Weasley “Joj mama, nemoj ga više štitit nije on više tvoj mali Ronilić“ reče Fred “Da mama, Jon-Jon se zna brinut sam za sebe“ produži George, na te riječi Ron se zacrvenio a svi ostali umrli od smjeha. “Dečki dajte malo ozbiljnosti,“ smijuljeći se kaže gospodin Weasley “ipak je ovo važna stvar“ “Profesorice,“ progovori Harry obračajući se prof. McGonagall “dali bi ste vi mogli provijeriti na koliko profesora možemo računati.“ “Mogu iako sumnjam da će ih biti puno, ipak je to stvar u koju većina čarobnjaka neželi vjerovati“ “Profesorice,“ obrati se Ginny “čula sam da madam Hooch odlazi u mirovinu, pa ako još niste našli zamjenu dali bi ste mene zaposlili?“ “Joj, žao mi je Ginny danas sam zaposlila nekog, ali još nisam našla zamjenu za prof. Flitwicka, pa ako bi htijela...“ “Naravno,“ odgovori Ginny “to mi je bio jedan od najboljih predmeta, ali jedini problem je to što bi bila odvojena od Harrya“ “Nemoj se brinuti zbog mene, siguran sam da ćemo nešto smisliti“ odgovori Harry. Nakon kraćeg vremena tišine Lupin progovori “Arthure ja mislim da zasad nebi trebao upozoravati nikog u Ministarstvu, barem dok nećemo biti sigurni“ “A ti Harry,“ poče Moody “mislim da bi trebao opet početi prazniti um prije spavanj, jel se još uvijek sječaš poduka okulmencije kod Snapea?“ “Da sjećam se.“ odgovori Harry s ljutitim izrazom na licu “OK onda ju počni koristit i mislim da bi bol trebala prestat“ nadoveže Lupin “Ja ću pratit ako se počne događati nešto čudno u Ministarstvu“ kaže gospodin Weasley. “Znači dogovorili smo se sve“ poče Harry “za sada ćemo samo promatrat a ako se nešto čudno dogodi početi ćemo djelovat“. Nakon što su se dogovorili prvi su otišli blizanci Weasley, opravdavajući se se da imaju još nešto za obavit. Ostali su još ostali, razgovarajući o poslu, medenom mjesecu Harrya i Ginny, ali više nisu spominjali Voldemorta ili Red. Zatim su otišli gospodin i gospođa Weasley, Lupin, Tonks, Nevill i Luna, a ostali su samo Hagrid i McGonagollica kojima je Harry ponudio da prenoće kod njih na što su oni pristali. Svi su krenuli na spavanje, kada su se popeli na kat Harry i Ginny su ušli u sobu na lijevoj strani hodnika. U sobu je prvo ušla Ginny zatim Harry koji je za sobom zatvorio vrata, Ginny je sjela na krevet i upitala Harrya “Misliš li da bi trebala prihvatiti posao?“ “Pa mislim da bi trebala i sama si rekla da bi to htijela.“ “Ali bila bi odvojena od tebe a ja to neželim“ “Nemožeš stalno sjediti doma, stoga mislim da bi trebala prihvatiti posao“ “Ali...“ “Ako se brineš oko toga da se nećemo viđati,“ prekine je Harry “posjećivat ću te svaki vikend,“ “Dobro onda ću sutra reći McGonagollici da prihvaćam posao“ zaključi Ginny ljubeći Harrya.

- 14:48 - Komentari (31) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

<bgsound src="http://utopia.knoware.nl/users/poortman/ftp/uploads/01.MP3">
Cursors