Veseli Haribo

nedjelja, 13.12.2009.

Ena je divna zena, Ena dobro zna, da takvi dani svrse s guzvama...

Mjau.
Mjauuuuuuuuuuuu..
Mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...

Cijelim putem u autu.
Trga resetke od kutije.
Grize
Akrobatizira kroz njih.
Pizdi.

Jok! Nejdes ti nikam ...sad si moje...samo moje!


Uglavnom...
Djedu smo obecali jednu sijamsku macu za rodjedan koji je bio nedavno, jer je imao prije, pa ju je auto zgazio na zalost (eh ti auti, jebo im ja sve...). I naso ja napokon neki oglas za sijamske macice, dosli pogledat, kad ono kuca puna zivina... I gledamo mi kojeg sto kako zasto.
I odaberemo jednu curicu za djeda.

Nista, ostanemo mi tamo malo pricat sa ljudima, puna kuca zivina... I rece zena "vidim ja da vi volite te zivotinje, ajde inace nemam naviku to pokazivat, ali sad cu vam pokazat svoje privatne mace koje nikom ne prodajem..."
...i odvede ona nas u neku kucicu pored kuce di zive, kad ono kuca samo za macke, jedno 30 kvadrata, macji raj!!!
I svakavih maca, sve neke cupave... sive, bijele, sarene...

Kad odjednom...vidim ja neko malo mache sijamsko u kutu.
Krenem prema njemu...kad ono "mjauuuuuu.. mrrr...mjauuu"

"...gospon, ta maca vam je jako zlocesta, zato sam je i odvojila od ostalih..."

Ja gledam, primim macu, maca kandje pusta na sve strane, grize, mrci...
A meni osmijeh od uha do uha...

"Znate kaj, ovako, vidim ja da ste se vi zaljubili u nju... hocete uzet i nju, pa da nebudu same?"
"Ehh..a ne znam, nemam bas sad love za dva miceka..a i moram jos svoju staru prebolit..."
"Ma joj dajte, evo... dam vam je za 200kn jer ste mi skroz simpaticni!"
(za ovu prvu smo dali 750kn...)
"a...a... hmm... aaaa...aaaaaaaaaaaaaa... MOJE!!!"

I tako ...
Haribo sada ima malu hiperaktivnu zvijer, koja misli da ja sluzim ko lojtre dok se penje po meni...
A ostre pandje.
A mali zubi.
A mjauce stalno.

Savrsena.

E i da... Ena joj je ime :)))


Btw, deda se skoro rasplakal od srece kad sam mu jucer uvece dofuro micu.. ;) A pickica... :D
E i da, nazvo ju je po kceri, baba popizdila, ahahhahaahah... genijalac :)









Idem sad sad malo uzivat u Eni, gnjavit...vuc za usi...grist za rep... zvijer mala...




Pjesma koja mi je prosla kroz glavu dok smo se vozili u autu joj dase ime... :)

13.12.2009. u 18:21 • 27 Komentara#

<< Arhiva >>



< prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (10)
Studeni 2009 (11)
Listopad 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Hariboveseli

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




blogger web statistics