Veseli Haribo

petak, 27.11.2009.

Oprah Winfrey - jebi si mater

Na bolovanju sam. Nije mi nista, samo serem ko zivotinja i to u tekucem obliku. Dakle, postedjujem svoje kolege na poslu, i odlucih zabavljat svoju solju kod kuce. Tako i tako kako to inace biva, kad god sam na bolovanju/godisnjem neko sranje se mora dogodit, tako da radim vise neg kad sam na poslu.. al dobro.

No uglavnom, odo pojest nesto, gledam tv.. nema nista... osim Opre na prvom programu, i neke zene koja je odrezala nekom liku kitu pred 15 godina. Nista reko, ovo bi moglo bit zanimljivo, mada mi Oprah inace ide na kurac... i gledam ja tako...

Kad odjednom
"da... ja sam njemu odrezala penis... "
PLJESAK!!! Svi pljescu!! Sve gledateljice ponosno gledaju u nju i misle si "tako im i treba!!"


"U biti ljudi ne razumiju da sam ja zrtva! Da ja sam njemu odrezala penis, ali ja sam zrtva..."
PLJESAK!!! Svi pljescu!! Oprah je gleda suznih ociju, ponosna kako mu je odrezala penis, dok se ja u medjuvremenu hvatam medju noge da vidim jel sve na mjestu...


Prica ona tako, kako je ona bila zrtva zlostavljanja, da jednostavno nije bila svijesna sto radi, neubrojiva... Dakle osoba koja nekom proracunato odreze kurac na spavanju, pobjegne autom, i u voznji baci taj isti kurac proracunato kroz prozor je neubrojiva? Nekak mi se vise cini da bi neubrojiva osoba dosla i ispikala ga nozem na spavanju, ne bi mu isla rezat kurac. Za odrezat kurac potreba je volja i kirurska preciznost i nadasve brzina :)

Bas me zanima sto bi se meni dogodilo da odrezem zeni sisu dok spava, te je bacim kroz prozor auta, samo zato sto me recimo psihicki i fizicki zlostavlja godinama... Mada opet, sisa i kurac se nemogu ni priblizno usporedit, ali unatoc tome bih bez pitanja zavrsio na 20 godina u chuzi, a ona bi ispala velika patnica...

A ova zena odreze frajeru kitu, i jos je ona zrtva na kraju?


I onda citam nedavno clanak o onom tipu sto ga je zena zavezala za krevet, slikala golog i objavila na fejsbuku, pri cemu je hrpa wanna be feministkinja ponosno klicala od srece, a ostatak zenskog puka u sebi pucala od ponosa misleci "tak mu i treba kad se jebe okolo!!! Kurvis!!! You Go Girl!"

Sto bi se dogodilo da je on napravio to isto? Jebali bi ga crnci u guzicu dok bi sjedio 20 godina u chuzi.


Ma jok, ne opravdavam ja nasilje nad zenama, ali budimo realni, da ga serete - serete ga. Ako frajer zvizne samar zeni ide u zatvor, a ako zena zvizne samar tipu - on je to zasluzio. Jel bi to trebala bit jednakost medju spolovima ili koji kurac?

Mislim do koje razine nam je ispran mozak u ovom modernom drustvu! Evo primjer iz moje proslosti:

"Haribo... ja to nemogu vise trpit! Ti kenj kenj srac srac"
"A dobro, pa to ne znaci da moras urlat, ajmo pricat ko normalni ljudi, il nemojmo uopce pricat"
"Kenj kenj srac srac.. sta ti meni imas ... ti si meni ovo ono.. kenj kenj srac srac" (histerija)
"Hmm...pa dobro, ajde se sad fino smiri, pa da komuniciramo ko ljudi, argumentirano..."
"sta ti meni kenj kenj srac srac... ti ces meni kenj kenj srac srac"
(Na to njena ruka puna bijesa dok joj iz ociju sjevaju munje leti prema mom licu...)
(dizem ruku, da se isprijeci pored mog lica)
TUUUPPP... "aaaaaaaaaa..kmeeeeeeee... ti si meni razbio rukuuuu..aaa...ti si mene ozljedio, ti si kenj kenj srac srac..."
(Zbunjeno gledam... tko je koga tu udario? Ti moju ruku, razbijes se...i ja sam nasilnik?)
"Pa da..al ti si mene pokusala..."
"kenj kenj srac srac... suze... ti si bezosjecajni gad...kako si mogao.. kenj kenj srac srac"
"Kako sam mogao sto? Sprijecit te da me udaris?"
"Daa... suze... pogle mi ruku! Pogle!!! Razbio si mi ruku!!!"
"Ja tebi?"
"Daaa!!! Ti si kriv! Da nisi kenj kenj srac srac, ja ne bi kenj kenj srac srac, i ti meni ne bi razbio ruku!!"
"okej...oprosti...nisam htio..." (shupendara mode on...:D FAIL!)



Ta jebena zenska emancipacija si je uzela malo previse maha. Treba to dovest u red. Sa suzom u oku gledam susjeda iz Usore (nekakva selendra u Bosni) sto mu zena sagradila vlastitim rukama dvokatnicu, svake godine ispili i nacijepa 20 kubika drva, i jos na to sve stigne za djecom trcat...dok muz cita novine u hladu...
Sto ti je pussy control...

27.11.2009. u 12:48 • 33 Komentara#

<< Arhiva >>



< studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (10)
Studeni 2009 (11)
Listopad 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Hariboveseli

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




blogger web statistics