Veseli Haribo

ponedjeljak, 02.11.2009.

Mrzim zene u prometu.

Danas idem na posao... dolazim na vise od pola puta, prakticki vec u Zagrebu, odjednom zvoni mobitel. Reko koji kurac me zovu, pa radim od 9..kad ono chale! Kaze on "e, zaboravio si onu svoju torbu, imam osjecaj da ti je laptop unutra"... O dovraga i bestraga, sodoma i gomora...pa ja sam doista zaboravio laptop! Pa jebamu sve, kak cu surfat cijeli dan?!...

fast forward.
Vozim. Slalom. Punto urla na 6 iljada okretaja. Potrosnja sa uobicajenih 6-7l skace na 15. Trgam mjenjac. Vukovarska...prestrojavanje desno...Skriiipp... stani kreni, zeleno, zuto, crveno, ljubicasto. Evo me vec na pola puta do mog sela, nije proslo 5 minuta.

Skriiiip... MAGLA!!!
I tu pocinje moja prica. Ne zelim bit sovinista, pa reci da zenama treba zabraniti polaganje vozackog, ali pobogu, ako nista bar im zabranit voznju po magli, kisi i ostali vremenskim nepogodnostima, jer ujebu sav promet!

Dakle. Dve babe. Jedna mladja, druga starija. Kretenuse. 45km/h, jedna u lijevoj traci, druga u desnoj. Vidjese guske maglu, pa usporise, kao prilagodba uvjetima na cesti. O jebem li ti majku, osto mi je laptop doma, odi pjeske, ak nemres brze vozit!!! Jebe se meni za maglu, sve i da sjekire padaju.

Slalom. Ajmo dalje.
Skriiiip... Stojimo na semaforu. Ne znas tko sporije krece. Ljudi moji meni je laptop i dalje doma... ajmo ajmo andre andre riva riva, spidi gonzales sinjorita porfavore! Jebate, bio sam peti u redu na semaforu, a skoro na crveno doso...izslalomiram do prvih vozila, tko je na vrhu kolone?! Zena i kamiondzija. Ajde kamiondziju razumijem, ali zeno ak nemres brze od njega, onda vozi iza njega, a ne paralelno sa njim!!! O jebem li ti rumenu kadulju.

Vozim dalje. Opet zena u lijevoj traci 40!! Pa reko kog ti jebes?!


Wruum..wruuumm... dolazim u naseljeno mjesto, prolazim ko zadnji manijak, izslalomiram kroz sva zelena svijetla... i pravac moja selendra! Kad ono! Penzioner! Magla nemres vidjet prst pred nosom, ali brate brze od 30 ja mogu trcat, a kamoli vozit! Dobro nemrem brze trcat, ali to nije bitno. Preticem ga nakon 2km agonije...blokada na okretajima se pali, o jebem ti punto sve, kilavi si tako doma mami.


Skriiip...ulazak u moju ulicu, drapanje trave starom pred kucom pri kocenju (najebat ce mi se svega kad dodje doma i vidi)...laptop...drapanje trave pri izlasku... wruum!


Bjezim iz svog sela, maglenke upaljene, punto vristi. Mi na putu ka poslu.

Vozim iza neke babe...reko ...ajde babo, sad ce mo doc na kolnik sa dvije trake za 200 metara, pa cu te prestic, necu se sad zivcirat... Kad ono!!!
Covjek stoji uz rub ceste, valjda se guma probusila, bokte pitaj, nebitno! Baba... brat bratu 60 godina, obilazi...usred obilaska KOCI sa 50 na 10 na sat, da bi vidla sto se dogadja!!! O boze...skriiiiiiiiiip.... trubim! O jebem ti babo sve na svijetu, pa kaj ti svaki kuras moras znat?! Dobro da nije stala i priupitala "gospodine, mene strasno zanima,a zasto vas auto stoji uz cestu?". Kaj te boli kurac babo, neki ljudi moraju na poso, a ne u postu placat racune, pa posilje po grincajg, odjebi!


9:45, ulazim ponosno u firmu...nitko ne primjecuje da kasnim 45 minuta... kako i bi, kad uvijek kasnim... :)

02.11.2009. u 16:58 • 20 Komentara#

<< Arhiva >>



< studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (10)
Studeni 2009 (11)
Listopad 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Hariboveseli

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




blogger web statistics