srijeda, 27.12.2006.

Tako je to u malom gradu...

Image Hosted by ImageShack.usEvo nakon prežderavanja i tulumarenja red je da se i ja javim...Napokon neki bi pomislili wink
Svašta se događalo u mom životu otkad nisam pisala,bila u vezi koja je odlepršala,a sad sam eto opet sretna u jednon novoj vezi....za sada je sve 5 a vidjet ćemo što će biti za 2-3tj.Jučer se dogovorim sa Dragim da idemo navečer malo prošetati i navratit na kavu u neki kafić...Šetamo mi tako gradom po onoj hladnoći,polako korak po korak(zapravo izgledalo je onako romantično) i baš se nismo držali za ruke tih 5 minuta kad...Ispred mene iz crkve izlaze 2stara groba,ne jel ja to dobro vidim??Pomislila sam....kad ono stvarno moji baka i deda..Joooj ne pa nema lajavijih osoba od njih dvoje....POrođemo jedni kraj drugih,pozdravim ih onako skroz službeno i nastavim dalje...Zaleđeni smješak mi je ostao na licu i kroz zube izgovorim:Jesi vidio to dvoje??...ON:Da!?(sigurno pomisli kako se i sa starcima družim)..Ja:E to su mi bili baka i deda i sad će me za*ebavat..kao i uvijek...Šetamo dalje,probijajući se kroz maglu...Svjetla automobila nam se odbijaju o lica...Onako žmireći hodam,a on progovori:Jel ti to sada bio brat??Ja se naglo okrenem,kad ono stvarno on...On nastavi:Hoćemo mi danas naletit još i na tvoje starce??headbang
Ma ipak nismo,ali dovoljno mi je bilo ovo...Baš 5 minuta prije pisanja posta zove baka i stara se javi na telefon...''Bila je zapažena jučer,neka ne misli da onog dečka smatram njenim prijateljem,nisam ja luda,stara jesam ali ne i luda...I prepriča joj kako tako lijepo izgledamo zajedno,kako je viši od mene gotovo 2glave,ali jako zgodan...''Onak bako grijeh je imati dečka...tj osobu s kojom ćeš se volit,ljubit...i radit puno lijepih stavari...Sigurno su se ona i deda gledali do 25 i onda je nastala moja mama...namcor
Da znači eto me opet u dobrom starom elementu,sretna i zaljubljena....Prije sat vremena sam se čula sa onim o kojem sam vas tupila u prošlim postovima,onim čija me ljubav i potaknula da napravim ovaj blog,onim koji je očajan i želi se pojest sada kada zna da sam u drugom filmu i više ga ne doživljavam kao prije...Da tako to ide,nisi pazio izgubio si me,a ja sada živim u drugom filmu,sve ispočetka...I shvaćam da postoje i bolji od njega i shvaćam koliko mi je sada dobro...Danas sam malo potrošila para,naravno kao i uvijek moram si kupit novu garderobu za Novu...to je moj ritual...i kupila sam puno lijepih stavri!!Šaljem vam pusu i čitano se uskoro!!

- 21:10 - Read it,feel it... (8) - Print it... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.