ponedjeljak, 21.08.2006.

Jača sam nego ikad;)

Image Hosted by ImageShack.us
JA SAM SAMA...''...konačno sam slobodna,
oprezna i ranjiva,ponekad se budim noću al sada mogu sve što hoću
sve se može srediti a i njega naravno mogu zamjeniti...''
Ljudi moji...Evo me,prazno mi je ali bolje,kako kaže Seve...Izlazim sa frendicama van,na duuuuge kave...Škicam macane,već sam privukla neke poglede...Kao da ništa nije bilo,sretna sam,jako....Isplakala sam se onaj dan,a sada kao da nikada nisam bila s njim...Čudno je to kada dobiješ poruku od nekoga za kim si ludio,a obrača ti se kao prijatelj...Izmami smješak na tvoje lice,ali nije to više to...Postala sam hladnija u tom trenutku..Pa što sad,gotovo je i što se mene tiće zauvijek...Jer nije jedini i tek sada vidim sve nedostatke naše veze i svega!Napokon mogu oblačit šta hoću,ne moram pazit....mogu se dopisivat s kim hoću i kad hoću,pa makar to bio neki bivši dečko...Tako je to kad si slobodan...Nakon 9mjeseci sam samaKako sam samo bila luda kad sam mislila da to ne mogu,a sada uživam i bez njega...Trebam boljeg...Meni treba ljubavi,ne trebaš mi ti,budala koja zna samo sebe voljeti...Falilo je topline,ljubavi prema meni...Trpila sam sve,ali više noisam mogla držat u sebi...
Image Hosted by ImageShack.usON JE SAM...''...ti nikad nisi me,nikad meni bio sve,
samo si kružio dotako pa ostavio,u jednom trenu tad rekao si da gotov je taj naš san i
ko da nikad bio nije,nestajem,i osjećam da gubim snagu,nestajem i
ne vjerujem više mraku,nestaješ,na ime ne odazivaš se,nestaješ,nestajem...
U dahu svjetlosti vatru moju uzeo si,vjeru izgubio ,ovo nije svijet za tebe ...
u jednom trenu tad reko si da gotov je taj naš san i ko da nikad bio nije
nestajem i osjećam da gubim snagu,nestajem i ne vjerujem više mraku,
nestaješ,na ime ne odazivaš se,nestaješ,nestajem,ti nikad nisi bio meni
sve ono što sam htjela ne ide...na ovom svijetu sreća kratka je čuvam je za one dane poslije...''

Nadam se da je sretan,ima jednu prijateljicu više(mene),možda kasniej opet nešto bude,,,možda...ali moram biti jako dobre volje!Sada može raditi sve što hoće,što mu špadne na pamet..Bez mene,možda je to htio...možda sam ga razočarala jer je od mene očekivao više...Nisam laka cura i trebam vrmena da se izgradi neko povjerenje...Ali svaki puta kad je to krenulo na bolje,uvijek je s nečim to srušio...Bojala sam se vjerovat mu....Bojala sam se bit iskorištena,ostavljena,bojala sam se patit...Straha više nemam jer ništa od toga nije bilo...''Pamet u glavu''-uvijek si govorim...Možda se i nisam trudila biti tako nježna i davala sve od sebe...Jer ipak imala sam neki osjećaj da nije za mene,i nisam imala povjerenja,,,Svakakve priče sam slušala uokolo,ali trudila sam se vjerovat svom srcu koje je svaki put bilo povrijeđeno nekom lošom rečenicom o njemu...Nije mi bilo svejedno,jer ipak je bio moj...Sada će bit od neke druge,koja ga možda više zaslužuje,ali možda će se razočarati jer ipak nije sve u izgledu...To je samo maska,a fali mu ono nešto...Fali mu malo topline za cure,jer nije stvoren za veze,vidi ih(cure) samo u avanturama...Sada sam svjesna svega,sada sam se naučila...bit ću bolja!!
SRETNI SMO SAMI...friends 4 everImage Hosted by ImageShack.us

- 17:41 - Read it,feel it... (29) - Print it... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.