Dodirni me pogledom - Brzog datiranja

utorak , 22.01.2019.

dodirni me slucajno










Dating Site: Dodirni me pogledom






Dm Za tvojim dodirom ako potonem, G Am pusti me, nek potonem. Am Dodirni me slucajno, Dm udahni mi život ponovo, E ti to možeš sigurno, F E rukom koju znam vec odavno. F U prolazu smo svi, C svakom se vrijeme isto troši, Dm svakom je dan bogom dan, E netko ce ljubit, a netko ostat sam.



dodirni me pogledom

Am Dm Za tvojim korakom cu ponovo, G Am bilo da sam sam, ili s tobom zajedno. Am Dodirni me slucajno, Dm udahni mi život ponovo, E ti to možeš sigurno, F E rukom koju znam vec odavno.



dodirni me pogledom

dodirni me slucajno - Dm Za tvojim dodirom ako potonem, G Am pusti me, nek potonem.



dodirni me pogledom



Top Tracks - MKDSL
Am Dm Za tvojim korakom cu ponovo, G Am bilo da sam sam, ili s tobom zajedno. Refren Am Dodirni me slucajno, Dm kad bez daha ostanem, E izvuci me sa dna ponovo, Am ne daj me. Am Dodirni me slucajno, Dm udahni mi život ponovo, E ti to možeš sigurno, F E rukom koju znam vec odavno. F U prolazu smo svi, C svakom se vrijeme isto troši, Dm svakom je dan bogom dan, E netko ce ljubit, a netko ostat sam. U prolazu smo svi, svakom se vrijeme isto troši, svakom je dan bogom dan, netko ce ljubit, a netko ostat sam. Za tvojim dodirom ako potonem, pusti me nek potonem. Za tvojim pogledom cu pogledom, bilo da si tu, il' ko zna kol'ko daleko. Dm Za tvojim dodirom ako potonem, G Am pusti me, nek potonem.

[Indian hook up apps|Dating in the dark uk natalie and paul|Online dating at 27]






Oznake: Dodirni, me, slucajno

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.