Štujte zlog cara Haramuchia!

subota, 28.10.2006.

Obljetnica

Dakle. Sutra je obilježavanje osnitka grada Hiroshime, svetog grada Haramuchia. Dakle nezaboravite ispod svoje vojničke čizmice ostavit pismo sa željama u plavoj kuverti sa 650kn u njoj. Nakon toga, iskreni Shenoku će vam za tjedan-dva donjeti dar. I nezaboravite, cijena poklona nesmije biti veća od 200kn. Ako vam se posreći, nać če te i praznu boce žuje. To je znak koliko vas Shenoku voli....

I jedna molitva za kraj:
MOLITVA ZA NARKIĆE

O moj Hara
koji jesi,
koke mi
donesi

Pa da opet
se našmrkam,
i cijeli dan
ispaštam.

O moj Hara
koji jesi,
marice mi donesi.

Pa da se
napušim,
i sve brige
zaboravim.

O moj Hara
koji jesi,
love mi
donesi.

Pa da me
dileri nezajebavaju,
i obitelj mi
ucmekavaju.

O moj Hara
koji jesi,
svijest mi
donesi.

Pa da shvatim
koliko griješim,
i kurve
trošim.

O moj Hara
koji jesi,
Magnum .66
mi donesi.

Pa da koknem
dilere sve,
da mi cijelu obitelj
ne ubiju.

Ovo je više molitva spasa, pa vas Hara moli,
Leave the goddamn drugs!!!(Alkoholom protiv droge)->šala

28.10.2006. u 17:41 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Širenje vjere o zlom caru Haramuchiu. Ja sam Shenokuv poslanik, ja sam ''Izabrani''. Zadužen sam za širenje vjere o zlom caru kojeg štuju svi ljudi sa pravim srcem i istinskom željom za boljim Haramuchi sutra!!! Hara-Hara-Muchigarao!!!!

Nešto o Harinom poslaniku

-> Chin Yung(Lis), nema bloga

Podanici Prvog Reda

-> Chi-Ken
-> Naoko Tekuchi
-> hitoshi nagasaki

Prije svega...