Svizac

27.01.2006., petak

What Dreams May Come

Ova priča je malo nepotpuna jer se ne sjećam svih detalja.

Sjedim ja pred dvoranom 4 i čekam vježbe na kompovima. Pričam s curom iz moje grupe (ime neću navest). Sluša me pozorno i smješi se, stječem dojam da joj se sviđam. Onda ja provalim neku glupost i ona se uvrijedi.
Slijedećih par dana ne pričamo baš uglavnom smo na "bok". I onda je nekolko dana posli sretnem negdi vani (ne sjećam se točno gdje). Uglavnom sjednemo na piće, popričamo, ja se ispričam šta sam bio kreten. Ona me pogleda tim predivnim smeđim očima, nagne se prema meni da mi nešto šapne, i usne nam se spoje. Sasvim neplanirano, ostanem u šoku, uzvratim joj poljubac, i onda... onda sam se probudio!

OK ono znam da se u snovima svašta pomiješa, ali ovo je previše! Zato što 1. tu curu baš i ne poznajem i 2. nije mi uopće privlačna. Sad sam totalno zbunjen...

Jedan kolokvij za potpis sam proša, drugi je sutra (onaj koji sam pao prošli vikend). Malo po malo...
- 20:33 - No comment (27) - Out of paper - #

25.01.2006., srijeda

Guzonjin sin

U skolu me vozi samo auto pravo
S mnogim sam pjevacicama spavo
Sa sobom nosim svoj mali karabin
Jer ja sam guzonjin sin

(Zabranjeno Pušenje)

baš sam čitao danas u Jutarnjem...
Sin bivšeg predsjednika Hrvatske udruge poslodavaca Željka Ivančevića je uhvaćen u prekršaju. Mali je dvaput pao prvi razred srednje škole. Nakon toga se upisao u drugi razred neke privatne gimnazije! Pošto je opće poznato da ne možeš upisat drugi razred ako nisi završio prvi on je očito kupio svjedodžbu prvog razreda. Bolje rečeno njegov tata je kupio. Nakon tri razreda te gimnazije je upisao Agronomski fakultet na kojem u tri godine nije dao nijedan ispit! Sad je "na školovanju" u nekoj privatnoj školi za menadžere u Njemačkoj! Neki prosvjetni inspektor je prije tri godine saznao za to, podnio prijave protiv malog i protiv škole. U ministarstvu su se pravili Englezi i taj predmet nitko nije ni pogledao, samo je pospremljen u ladicu. Još inspektor može biti sretan što nije dobio otkaz!
Sad ostaje pitanje jeli mali glup ko top ili ga jednostavno nije briga jer ima utjecajnog tatu. Ali je fakat tužno što se takve stvari stalno događaju... naša zemlja je stvarno u kurcu!



- 15:52 - No comment (1) - Out of paper - #

24.01.2006., utorak

Delayed

Odgođen je moj javni nastup! I to ne jedan nego dva! Ja se trudio, napravio prezentaciju na vrijeme, sve ulickao da lipo izgleda, popio jednu za hrabrost i onda danas nema prezentacije nego asistentica radi nešto svoje... Arrgh do drugog semestra ću sve zaboravit

Preko vikenda sam naša vremena pogledat Lord of War... super je film (ma naravno da je super kad je Nicholas Cage u glavnoj ulozi)

Da ne zaboravim... u Varaždinu je opet minus 10. Pošto se temperatura nije mijenjala od jučer nekako smo se privikli :) mislim smrzavam se ali mi nije tako gadno kao jučer. valjda se tako eskimi naviknu na -30
- 12:52 - No comment (0) - Out of paper - #

21.01.2006., subota

dan posli jučer

danas se svašta događalo...
1. faks ide super: okinuo sam kolokvij, i završija prezentaciju za sridu. Eto ipak idem naprid iako je i noga u guzicu isto korak naprid... ali dobro

2. zaključio sam da je World of Warcraft zlo. Droga i cigarete su prema ovom mila majka. Sve si mislim: "kasno je moram u krevet..." a onda se sjetim da mi fali samo malo XP do levela. Pa deri opet! :) Nakon šta zbog WOW-a četiri noći nisam spavao i propustio gomilu važnih i nevažnih predavanja, danas opet igramo. Sreća da je sutra nedjelja...

3. Postao sam MtG organizator! Prije dok sam bio običan igrač sve mi je to parilo lako, a sad vidim koliko ima problema: pa prostor zauzet, pa firma ne šalje nagrade, pa ljudi zivkaju pitat kad je (već sam potrošio mobitel). Zarada je loša ali meni je najveća nagrada vidit da su ljudi zadovoljni, da neko otvori neku dobru kartu i kaže: E Žac zakon su ti ovi turniri! Nadam se da ću napravit najbolje i najposjećenije turnire u Hrvatskoj (je moš mislit). Dakle za sve koji me žele upoznat, pravac Varaždin i trk na Magic

4. još uvik je sve sleđeno :( U petak je malo popustila zima počeo se topit snijeg pa onda danas opet smrzlo
- 16:59 - No comment (2) - Out of paper - #

20.01.2006., petak

Campaign

U osmom razredu osnovne sam u zadnjem tjednu izvukao 5 ih hrvatskog, što mi je donijelo opći uspjeh, što mi je donijelo dovoljno bodova za upis u srednju. U drugom srednje sam u zadnjem tjednu digao tri ocjene i proša s 5. Isto sam pokušao u 3. razredu ali su profesori štrajkali zadnji tjedan :(
U 4. sam maturalni rad predao zadnji dan prije roka. Onda sam se upisao na faks, dao prvu godinu na dekanskom i predao seminarski za upis na treću negdi 29. rujna...
Zaključak? Ja sam KAMPANJSKI RADNIK! Šta god da radim radim u zadnji čas :(

Tako sad imam napravit slijedeće:
- prezentaciju za ponedjeljak: napola gotovo
- prezentaciju za utorak: napola gotovo
- prezentaciju za srijedu: na nuli
- kolokvij za sutra: na nuli - počinjem
- kolokvij za srijedu: na nuli
- ispit za 24.2: obnavljam znanje
- 14:02 - No comment (0) - Out of paper - #

05.01.2006., četvrtak

Janica!

Danas je vožen slalom na Sljemenu! Uz već standardnih 30 000 gledatelja i ludu atmosferu pobijedila je Marlies Schild. Janica je prvu vožnju odvezla vrlo oprezno (7.) a u drugoj joj je već na drugim vratima ispao i štap i štitnik/rukavica na desnoj ruci. Nije odustala, odlično je odvezla, istrpila bol u ruci do samog cilja i završila treća! Svaka joj čast!

- 19:50 - No comment (2) - Out of paper - #

03.01.2006., utorak

Nova Godina i BB

Na kraju sam ipak otišao vani na doček. Znam da sam prije par dana napisao da mi se ne da ali eto frend me nazvao: ajde dođi s nama na doček, pa sam čuo da će bit puno ljudi koje poznajem, puno cura itd. pa sam pristao.
I tako ja završija u diskoteci Masters. Tamo onako, isti đir ka i inače svira neki band uživo uglavnom domaće stavri, u pauzi pegla... Ali nema veze ekipa je bila dobra lipo smo se zabavili, u biti nije bila loša nova godina bar nisam sidija doma s nogom u gipsu ka 2001.

A Big Brother dobija Hamdija!
Nije to ni tako loše premda sam navijao za Dacu izgleda će proć još neko vrime prije nego žena digne neki reality show. Bar nisu dobili ostala dvojica: sirovina (Matko) i seljačina (Ivan). U biti meni cigani nisu baš dragi ali Hamdija je dosta drukčiji od ajde recimo prosjeka (prije bi se moglo reć predrasuda). Čovik je iskren i inteligentan i zaslužija je pobjedu. Meni je onaj finalni show iša na živce jer su ga rastegli na 4 sata. Pusti pregledi, replayevi, intervjui ovo ono. I cili Big Brother se rastega za više od mjesec dana u odnosu na onaj prošlogodišnji. Ono je bilo skroz glupo kad su Tatjana i Maroje upali naknadno, dva miseca nakon početka. Pa nije u redu prema ovima šta su tu od početka.

Želje za 2006:
završit faks
postat prvak Hrvatske u MtG
pobrat šta više pehara na regatama
rastavit random noobove na battle.netu (:-))
puno zdravlja - pogotovo preko lita
pronać curu (lol)

- 14:32 - No comment (1) - Out of paper - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Free Counters
Free Website Counter

Opis bloga (i lika koji ga piše)

Linkovi

Favorite Music

Kontakt