Svizac

30.12.2005., petak

Nova Godina i ostala sranja

evo već je 30.12. a ja još ne znam di ću bit za Novu. Prestao sam planirat mjesec unaprijed, opterećivat se time... Jednostavno mi više ni Božić, ni Nova Godina ni rođendan ne znače puno. Valjda sam odrastao, ili sam možda lud, šta ja znam...

Ide mi na živce sva ta strka gomilanje hrane, pića, poklona, pažljivo planiranje dočeka. Poslao sam nekoliko božićnih čestitku, onako preko volje jer meni dragim ljudima to puno znači. Sve mi je to više glupo i dosadno. Tako za subotu navečer planiram radit nešto što volim a to je u ovom trenutku Magic the Gathering i Warcraft3
- 01:55 - No comment (5) - Out of paper - #

Filmovi

Zadnjih par dana sam se lagano probudio iz letargije i konačno pogledao nešto: evo rezultata...

KING KONG: nova verzija priče o velikom majmunu je dosta dobra. Film je režirao Peter Jackson, efekti su super, čak su i dinosauri nekako upali u film. Glumci su relativno nepoznati ali su OK. Ali ima jedna fora: film stvarno predugo traje, negdi 3 sata i 10 minuta. Negdje nakon dva sata gledanja sam bio prezadovoljan filmom: majmuna uspavali, cura je spašena i happy end. I onda mi padne na pamet neće ga valjda opet odvući u New York! Taj zadnji dio sa vucaranjem King Konga po velikoj jabuci i obaveznom planinarenju na Empire state building mi je tako bezvezan! ali eto najveća zarada se ipak ostvaruje u američkim kinima valjda su morali... :(

HOTEL RWANDA: Ruanda je mala država u Africi u kojoj je 90-ih bjesnio građanski rat u kojem je poginulo skoro milijun ljudi. Ovo je film prema istinitim događajima o Paulu, pripadniku naroda Hutu koji je u svom hotelu spasio brojne Tutsije od sigurne smrti... Ostao sam totalno šokiran pogotovo na scene komadanja mačetama. Nevjerojatno ljude kolju kao stoku a nikakve pomoći iz svijeta nema. Tu je nekakav bataljon UN-a koji ne smije pucati, paze da se na umiješaju u sukob (pukovnika izvrsno glumi Nick Nolte). U biti su ti Tutsiji i Hutui totalno isti u jednom trenutku u filmu se postavlja pitanje po čemu se razlikuju i odgovor je: "Pa ne znam, Tusiji imaju širi nos..."

Cijela ta situacija nevjerojatno sliči na rat u Hrvatskoj 1991. Po čemu se Hrvati i Srbi razlikuju i zašto toliko mrze jedni druge? Kod nas je također izostala (učinkovita) intervencija UN-a, a još nisu pohvatani svi koji su činili i naredili ratne zločine. U filmu se na više mjesta pojavljuje lokalni radio koji poziva na mržnju i direktno na ubijanje Tutsija. Takvih medija je u devedesetima bilo i kod nas... baš njih bi trebalo izvesti pred sud jer su posredno krivi za mlaćenje, otimanje stanova pa i ubojstva...

malo sam previše zabrazdio u politiku jednostavno moram napisat ono što mislim i onda mi je lakše. Nije mi lako imam još 15-ak filmova na disku i CD-ovima koji čekaju da ih pogledam :) A sutra idem u kino na NARNIJU
- 01:19 - No comment (0) - Out of paper - #

26.12.2005., ponedjeljak

Merry Xmas!

Sretan Božić svima!
- 00:09 - No comment (1) - Out of paper - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Free Counters
Free Website Counter

Opis bloga (i lika koji ga piše)

Linkovi

Favorite Music

Kontakt