Svizac

17.09.2005., subota

Hoću Internet!

Konačno sam u Varaždinu (u biti već par dana), vrime tipično varaždinsko: oblačno, kiša pomalo sipi. Nisam uspijevao doć do neta jer se dvorana 12 renovira tj. čekaju se nova računala. Mislim, stvarno je sramota da fakultet organizacije i INFORMATIKE ne može osigurat svojim studentima pristup internetu. Danas sam se konačno spojio iz gradske knjižnice po cijeni 5 kn/sat. Znam to je sitniš, ali ja sam razmaženo derište i navikao sam da mi neko drugi plaća surfanje: roditelji ili faks :)

Čim sam došao u grad sam kupio Game of Thrones board game, igru koju želim nabavit već duže vrime. I nađemo se mi isprobat igru, odigramo jednu partiju, pa još jednu, pa još jednu... Ne moš stat! Iako je dosta komplicirana (20 stranica pravila) zbilja je neusporedivo bolja od Rizika Monopolya i takvih igara. Ima masu detalja na koje treba pazit, a faktor sreće je sveden na minimum. Anyway probajte...

Tolko zasad jedva čekam da se vratim u Split jer počinje sezona jedrenja (više o tome neki drugi put)
- 10:54 - No comment (1) - Out of paper - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Free Counters
Free Website Counter

Opis bloga (i lika koji ga piše)

Linkovi

Favorite Music

Kontakt