Prvi post u 6. mjesecu - Život jedne srednjoškolke - Blog.hr

Život jedne srednjoškolke

< lipanj, 2005  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Nešto o meni:
Za sada ću biti anonimna. Idem u srednju školu, volim se zabavljati, plesati, čavrljati, uvijek sam nasmijana i vesela. Obožavam izlaske, lude provode s ekipom, možda čudno za curu ali volim nogomet. Barca i Real su mi jedni od najdražih klubova. Nadam se da zbog toga nećete promijeniti mišljenje! Po horoskopu sam vaga, ponekad sam tvrdoglava, ali često znam popustiti! To je za sada to, ako vas još nešto zanima slobodno pitajte!


Slika koju vidite ispod je za moju frendicu, obožava Carlosa i ovu sam sliku stavila samo za nju!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SMS-ovi, Vicevi, Sve i svašta:Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Cool SMS-ovi

Bog stvori sunce toplo i sjajno,
stvori mjesec mio i drag,
stvori more bistro i duboko i zatim
stvori tebe... a neku je ipak glupost morao napraviti!

Vaš horoskop za 2005.god:
-zdravlje:zvijezde vam se smiješe
-posao:zvijezde vam se smiješe
-ljubav:zvijezde vam se smiješe
-sex:zvijezde vam se crkavaju od smijeha!

Taj odsjaj..taj osmijeh...ta inteligencija...
to lijepo lice, a nadasve te lijepe oći... Ali
dosta o meni, kako si mi ti?

Htijela sam ti poslati nešto neopisivo lijepo,
drago, osjećajno, erotično i vrlo pametno,
ali nažalost ne stanem u ekran!

Ti imaš sve, ti imaš ono što ja tražim,
ti imaš savršeno tijelo, a tek guza..Tvoji
poljupci su kao u snu. Ti imaš savršen osmijeh,
a ja imam krivi broj!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Pjesme:
Ti ne znaš što je ljubav

Čaša, preko stol u meni bol, svi su noćas tu ali nije on. S društvom nazdravljam, trudim se da se ne vidi, kasno smijem se nedam da itko primjeti. Ti ne znaš što je ljubav, bez malo srama srce si mi slomio, ti ne znaš što je ljubav, jer nisi nikog nikad tako volio. Nemogu ja više nemogu ni suzu pustiti. Što mi to radiš, Bože snage mi daj, da bar te mogu mrziti.
Nemogu ja više ne mogu ni suzu pustiti. Što mi to radiš, Bože snage mi daj, da bar te mogu mrziti. Glumim, glumim da, da mi kiša ne smeta, glumim da toplo mi je, ko santa leda sam. Čaša preko stol u meni bol, svi su otišli al nije on. Vrisnula bih sad samo da bol me popusti. Srce ne sluša da bar te mogu mrziti!
Ti neznaš što je ljubav, bez malo srama srce si mi slomio, ti neznaš što je ljubav, jer nisi nikog nikad tako volio. Nemogu ja više nemogu ni suzu pustiti. Što mi to radiš, Bože snage mi daj, da bar te mogu mrziti.
Nemogu ja više nemogu ni suzu pustiti. Što mi to radiš, Bože snage mi daj, da bar te mogu mrziti. Glumim, glumim da, da mi kiša ne smeta, glumim da toplo mi je, ko santa leda sam.

by:Vesna Pisarović

Bar su suze besplatne

Ponesi ljubav moju ko s nekog puta drag suvenir. Odavno uzeo si meni sve, al bar mi vrati moj mir. Jer ja ko knjigu čitam te znaš, ne voliš me i ne osjećaš. Ma idi ljubi i uživaj dajem ti dozvolu za kraj. Bar su suze besplatne i mogu plakati ako mi se plače. Bolina te ne prestaje, da znaš da voliš me svakog dana sve jače. Bar su suze besplatne i mogu plakati ako mi se plače. Tko te jednim poljubi i tugu osjeti meni vjerovat će. Na sva pitanja moja ti nikada nisi dao odgovore. Tko zube oštri, hvali na sav glas misli najgore. Jer ja ko knjigu čitam te znaš, ne voliš me i ne osjećaš, možda sam sada na putu do dna al barem sam za kraj slobodna. Bar su suze besplatne i mogu plakati ako mi se plače. Bolina te ne prestaje, da znaš da voliš me svakog dana sve jače. Bar su suze besplatne i mogu plakati ako mi se plače. Tko te jednom poljubi i tugu osjeti meni vjerovat će.

by:Žanamari Lalić

Ljubav na prvi i posljedni pogled

Ne ljubi me više kasno je sve do bola stišćem znojan dlan. I priznajem da više nisam sretna. Niti dan s tobom, sve grjehe pred Bogom oprosti mi što ne volim kao i ti i ne mogu silom do ljubavi. Obriši suze i kreni neka te druga skloni od kiše, ne traži ljubav u meni i neđi nekog tko vrijedi, nevjeruj mi nikad jer danas je strah, a sutra kopnim kao led. Rođena za ljubav na prvi i posljedni pogled. Usne me tvoje sad ne mole jer ništa nije sveto ljudima koji ne vole, ne traži od mene da vatru sad stvorim sa tukama golim, oprosti mi što nevolim kao i ti i nemogu silom do ljubavi. Obriši suze i kreni neka te druga skloni od kiše, ne traži ljubav u meni i neđi nekog tko vrijedi, nevjeruj mi nikad jer danas je strah, a sutra kopnim kao led. Rođena za ljubav na prvi i posljedni pogled. Nevjeruj mi nikad jer danas je strah, a sutra kopnim kao led. Rođena za ljubav na prvi i posljedni pogled.

by:Ivana Banfić

Blogovi koje čitam:
vrckasta
suburban
pea
adria
darkgirl
dodir
zhivot
loverica
pegy
jejo1712

12.06.2005., nedjelja

Prvi post u 6. mjesecu

Hej! Ljudi evo i mene nakon dugo vremena. Malo prije sam bila malo vani, bilo je dosadno pa sam se pokupila doma. Evo napokon sam se odlučila napisati post. Ajd barem sam vama nedostajala. :) Ma ove zadnje dane škole imam fakat puuuuno obaveza i ništa ne stignem. Jedva čekam da završi još ovaj zadnji tjedan. Glava mi je već puna svega, fakat sam opterećena ovih dana uopće nemam vremena za sebe. To vidite i sami ovo mi je prvi post u šestom mjesecu. Ja stvarno ne mogu više, najradije bi odustala od svega pa s čim god prođem nakraju. I ti mi profesori stvarno idu na živce, sve nam natrpaju zadnje dane i više ne znamo kam ćemo sa sobom. A i ovo vrijeme je koma, sad sunce, sad kiša, pa daj više nek bude jedno. Kak ste vi? Vjerujem da ste i vi opterećeni školom i s tim čim će te proći. Mrzim zadnje tjedne!
- 00:11 - Komentari (5) - Isprintaj - #