Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga



myspace graphic

myspace graphic




cooooooooooooooooooooool blog!!!!+

ovak!zovem se Mateja.
idem u osmi razred ...
iz Varaždina sam najljepšeg
grada na svijetu!
imam 14,5 godina(uskoro 15)..
volim Boga,svoje doma,
jednog slatkog dečka,i
svoje frendice!
ne volim lažljivce,
dvolične i neiskrene ljude!
evo nadam se da će vam se
svidjeti na mom blogu!!

P
OZEK!




moj drugi bloghrvatska

hsm manijahrvatska

MNK"Pletionica Ivković" - Splithrvatska

Kohorta Osijek - 1988hrvatska

allineedislovehrvatska

TreeHill_girlhrvatska

Sara1994hrvatska

luda_dora_19hrvatska

maja funhrvatska

...curke...hrvatska

emicha

Volim te budalo malahrvatska

Plavuša sa stilomhrvatska

Zaljubljena mala pa što?hrvatska

Kinihrvatska

bilicahrvatska

6kika6hrvatska

Avril Lavignehrvatska

erika i olsen twinshrvatska

tose u srcu...hrvatska













PRAVILA :

1.ne vrijeđajte mi blog
2.ne ostavljajte lance sreće i te gluposti!
3.ostavite mi 10 komova i 100% idete u linkove



Free Music

Free Music



Free Music


koliko vas je bilo na mom blogu
od 31.01.2009 ?










Free Hit Counters
Free Hit Counters

ovo sam ja:


opet ja:

love:

glitter-graphics.com

anđeo:






glitter-graphics.com


glitter-graphics.com
Free Music

glitter-graphics.com












glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com




KAKAV JE MOJ BLOGICH?
ma super je nema boljeg!
ok! nije los!
tak - tak!
nije bas neki!
grozan je !-brr
obrisi ga!
  
pollcode.com free polls




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting</p>

<!-- Prvi box kraj -->

<!-- Drugi box -->

<!-- Drugi box kraj -->

<!-- Treci box -->

<h3></h3>
<p>Ti<a href=Image and video hosting by nyPic




Image and video hosting by TinyPic

!
bedzevi.com,button,badges,priponke,Imena: Mateja

koji glumac je bolji!
zac efron
vanessa anne hudgens
elijah wood
daniel Radcliffe
mary - kate olsen
ashley olsen
  
pollcode.com free polls





Chad

bedzevi.com,button,badges,priponke,Cudo od djeteta


bedzevi.com,button,badges,priponke,Zaljubljena


bedzevi.com,button,badges,priponke,Ne trebam silikone

bedzevi.com,button,badges,priponke,Svidjam ti se

bedzevi.com,button,badges,priponke,Tatina curica

bedzevi.com,button,badges,priponke,Mamina maza

bedzevi.com,button,badges,priponke,Ne pusim

bedzevi.com,button,badges,priponke,Samo ti


bedzevi.com,button,badges,priponke,Os bit samnom

bedzevi.com,button,badges,priponke,Tose Proeski

bedzevi.com,button,badges,priponke,Rihanna


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com

srijeda, 03.12.2008.

BRIŠEM BLOG!!!!

E ovako!sad mi je dosta!lijepo sam vas molila da mi komate malo više.....a vi ništa!blablablablablablaako sad do danas tjedan ne skupim 50 komovima,obrisala bum cijeli blog!jer sad mi je stvarno dosta!ja se trudim da vama vratim sve komove i da uopče komam a onda ste takvi!ja vama ostavljam čak i do 20 komova a onda ne dobim niti jedan!headbangheadbangheadbang!ili komajte ili ja brišem blog!

- 18:33 - Komentari (58) - Isprintaj - #


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.