happy hippo

subota, 12.08.2006.

i´m back

hej, ljudi evo mene natrag
htjela sam vam pisat ali nisam imala vremena
a lazem, zapravo mi se nije dalorolleyes
mislim da ni ovo nece biti dugo, ispricat cu situaciju ovdje

dakle,

iva me danas zvala i usrala sam se, jer je njen decko kiki zavrsio u bolnici, hvala bogu sad je dobro

marta se zakacila sa starcima i poceli su joj nesto srat da ce ju poslat natrag doma u zagreb, pa je isla to sredit, nadam se da ce ostat jos do skole

jedva cekam 24. da iva dode kod mene na par dana

jedva cekam 25. da odem na hladno pivo i let3 u cross

vrijeme je ovdje pretrulo, svaki dan sam u dugoj majici, trapericama i martama

dodadno mi je za popizdit tu u ovoj prprizdini na krku

eto dobili ste najzanimljivije dijelove mog zivota.....

hvala na komentarima, pokusavat cu ih vratit sto vise

volim vas

- 23:58 - Komentari (23) - Isprintaj - #