happy hippo

srijeda, 26.07.2006.

i don´want to have to but i will....if that´s what i am supposed to do

aloooo

evo vec se par dana nisam javljala
jednostavno nisam imala inspiracije za bilo kakvo pisanje, pa cak i ovo moje trabunjanje
ova vrucina me valjda ubila
dobro danas je vec palo malo kise pa se vec lakse zivi

dosla mi danas neka zena na vrata, prica da mi je rodakinje iz kanadeeek
ja nisam imala pojma o cemu ona prica
upoznale smo se i stvarno ispalo da smo u nekakvom rodu
zena putuje po svijetu i trazi svoju rodbinu
da napravi obiteljsko stablo
nisam mogla vjerovat
jos je sutra tu i ide ca
a zao mi je malo sta vec ide jer ju nisam ni upoznala kako treba
ali pozvala je mene i moju sestru u kanadu
a ic cemo ono ne
ali svejedno
samo sta ona nema blage hrvatski pa pricamo na engleskom....

da

bila sam u cetvrtak na festi u malinskoj sa mojom sestrom i sestricnom
moja sestra nas je peljala pa je bila zivcana cijelu vecer se derala na mene i neviu
to jer nije smjela pit, a ja i nevia smo iskoristile to sta mi smijemo smijeh
prvo mi je bilo sugavo ali nakon nekoliko pivi je postajalo sve bolje i bolje
i onda kad smo isli doma me pocelo polako pustat pa mi je bilo uzasno slabo i jos sam morala slusat neviu kako riga u wc-u jer je spavala kod moje sestre u sobi, a sve se cuje iz moje sobe u wc
popizdila sam
i jos drugo jutro smo isli ja nevia i jakica kod moje sestre u kafic di se zaposlila dok joj ne pocme faks
jakica nas je vozio u soline i tamo smo pili kavu i sokice i onda otisli doma

da da da

u subotu je bio karlov rodjendan
bilo je uzasno sugavo zato sta je jedna osoba popizdila
i jos uvijek se duri na mene zbog meni totalno nevaznog razloga ali u redu, nesto je tu ocito katastrofa
ja bi htjela to sredit, ali ja se nemam zbog cega ispricat, nema ni ona, to je jednostavno neka glupa situacija koja je meni iskreno tako sugava da je to nesto nevjerojatno
i ne kuzim u cemu je tako veliki problem

ali dobro ako ti mislis da je to takva katastrofa.....

kasnije je postalo ok jer sam shvatila da si nezelim pokvarit mogucnost zabave zbog toga sta nju puca neki kurac
pa sam se uspjela i zabavit
ali malo mi je krivo, neznam osjecam se glupo sta je ona tako popizdila

ubola me osa

ja nemam vise o cemu pricat
tako da

dovidenja!!!!!

- 00:50 - Komentari (38) - Isprintaj - #