happy hippo

petak, 23.06.2006.

ohohoiiiii

evo da i ja napisem koju rijec

popizdila sam sada
jebeni nogomet
nemogu vjerovat kako smo ispusili
ali pletikosa je branio totalno genijalno
ali na zalost bio je jedan od rijetkih
srna je bio dobar
i neznam ko jos
ali uglavnom, mozemo mi i bolje
i to puno bolje
jer ovakve primitivne i pocetnicke greske...
i to.......ma daaaaaaj
jebeni tomas
dvaput rukom....
ti mama ruka!!!!mad
jebote
da
evo, dragi hrvatihrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska

ovaaaaj
da
ova glupaca, pazi ivana mi poslala poruku, kao da je njoj zao sa je rekla ono sve matei, kao kada cu ja pocet pricat s njom, bla bla bla
ja joj kazem da me ful zanimaju njene nove pricice i pazi, ona mi posalje kao da ona uopce nema nikakve pricice, da je sve istina, da mi svi mislimo kako je ona levator, da ona nema razloga lagat nama, a pogotovo ne meni...kao da bi htjela da ju samo pozdravim kad ju vidim...ma daj molim te!te price si zabij u supak skupa zajedno s onom kurvicom mateom i meni se skini skurca vise.

a dobro

e da i poslala sam joj da su dobro prosle i ona i matea i da imaju srece sta im nismo zube izbile onaj dan kad smo ih srele na korzu ja lana sulja hele i macanaughtynaughtynaughty

e pa da

saznala sam da mi je onaj spaljotak od tomija izgubio jebenu knjizicu o drogi, jednu od mojih drazih knjizica...
katica ga izdala
ubit cu ga ako je ubrzo ne nade!

ovaj smajlic skroz podsjeca da nedjelju, kada ja obicno sjednem na sepenice od kuce moje i onda me ovi iz doma gledaju i rade ovolud
kao snimaju me za neobicne ljude, ha ha ha
a bas je fora

e pa ja vise zbiiiiiiilja ne znam sta da pisem

ja idem ca

adio

- 00:16 - Komentari (2) - Isprintaj - #