happy hippo

utorak, 20.06.2006.

oi

neki dan sam shvatila kako je moj zivot zapravo ful dosadan

probudim se
gledam tv
ucim za popravni
izadem van
dodem doma
ucim
izadem van
dodem doma
pokusam se staroj izvuc da ne moram ucit
izvucem se
gledam tv
idem spavat

uzas

nadam se da cu sutra u krk
ako ne budm isla cu popizdit jer sam vec luda doma
ja bi htjela ic pit
ne vjerujem da ce vecer ispast kako planiram
na raju necu ni ic vjerojatno
jebes

danas sam saznala kada su mi popravni
fizika 3.7.
kemija 5.7.

nadam se samo da cu proc oboje na prvom roku jer cu si inace sjebat cijelo ljeto
a trebala bi proc jer ucim stvarno puno
mogla bi i vise, ali...
jebes
kad ja nisam navikla na ucenje
u osnovnoj mi je rekord pola sata jebote
valjda cu proc
sa ja znam...

bila sam u rijeci juce
bile smo ja kaja i joma u palachu
kasnije je dosla i helena
bilo mi je ful u kurcu
nemam pojma zasto
sad mi je ful zao sta sam isla tako rano doma
nesto mi se dogodilo valjda
nemam pojma sa
samo sam htjela ic doma....
sjebale su lana i sulja pizdine nisu dosle
a ma dobro vidimo se kad budem dosla na popravni
pa cemo na kavu

ja sada idem spavat il nesto jer mi se vise zbilja ne da, hvata me grc negdje oko kicme jer sjedim nekako ful cudno

bog i hrvati

- 23:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #