hapless

ponedjeljak, 23.06.2008.

Vezi me za sebe


Zauvijek tvoja, potpisujem
na svaku ludost pristajem
zatvori me i baci kljuc
da vise nitko ne moze uc'

Osudjena na godina sto
ljubavi tvoje je premalo
bicu tvoj stit od celika
od mene sve nek se odbija

Daj mi da potpisem
za ljubav kriva sam najvise

Vezi me za sebe usnama
vezi na milijun godina
vezi me i tako nemam gdje
u tvom srcu ja sam zarobljena

Vezi me za sebe rukama
vezi na milijun godina
nek sam cijelom svijetu zabranjena
jer sam ti u srcu zarobljena

Zatvori me i baci kljuc
da vise nitko ne moze uc'

Osudjena na godina sto
ljubavi tvoje je premalo
daj mi da potpisem
za ljubav kriva sam najvise

Vezi me za sebe usnama
vezi na milijun godina
vezi me i tako nemam gdje
u tvom srcu ja sam zarobljena

Zauvijek tvoja, potpisujem
na svaku ludost pristajem

- 17:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.