vicevi i zajebancija
myspace

Stuff for your blog!




myspace

Stuff for your blog!



Umro haker i otišao u pakao. Poslije nekoliko dana zove Vrag Boga i pita ga:
"Dođavola, što ste mi ono poslali umjesto čovjeka? Razbio mi je sve kotlove, podavio sve vražice i evo već treći dan trči po hodnicima i viče: "Gdje je prijelaz na sljedeći nivo?"

NE DJECA ISPOD 15 I STARIJI IZNAD 59 !! HVALA!!

myspace

Stuff for your blog!



Daj žvaku!
Tražio Haso žvaku od Muje:
Haso: "Daj mi žvaku Mujo!"
Mujo: "Ma ne dam!!"
Haso: "Mujo daj mi jednu žvaku!"
Haso: "Halloooo, ne daaam!!"
Mujo: "Ma daj, što si takav, pa neću ti je pojesti!"


P: Zašto Bosanac drži peć na sredini sobe?
O: Da bi imao centralno grijanje.

P: Kako Bosanac muči muhu?
O: Zatvori je u teglicu i ispred nje jede govna.


- Napokon sam odvikla Muju od grickanja noktiju! - hvali se Fata svojoj
prijateljici.
- Uh, bona, kako? Daj, reci mi, i ja muku mučim sa Hasom!
- Pa lijepo, natjerala sam ga da nosi cipele!


Mujo i Fata istog dana polažu vozački. Sreli se poslije ispita.
- Kako je bilo?
- Ma, zaje**li me na semaforu, zaje**li me na zavoju, zaje**ali me u skretanju i nisam položio!
- Mene su samo je**li u garaži a položila sam!

Otišao Haso prvi put u kazalište, pa ga pita Mujo:
- Jel' ba, Haso, pa kako je bilo?
- Ma ne pitaj. Jako dosadno, da sam jedva izdržao. Jedino je dobro bilo
kad su na kraju dijelili kapute. Ja uz'o tri komada.

ajme života!!!!!

22.03.2006., srijeda

a super!!!!

banga naslov je bezveze sam da imam nešt a nisam "dugo" pisao pa rekoh a šta ne bi malo pošto mi je dosadno. a dobro šta se događalo zanimljivo do ovog dana pa da vam kažem NIŠTA !! pošto je počela škola ne mogu vjerovat ali ništa ne stignem a zato sam odvojio malo svog """"dragocjenog"""" vremena za moj blog i za nove komente hahaha!!! u ponedjeljak niš se nije događalo sve po starom a uglavnom danas smo pisali osnove ispravak 1.polugodišta i nadam se da ću nešt ispravit i tak dani mi prolaze brzino munje ili ti svjetlosti!! a sad mi se baš i ne da pisat sumnjam da će blog još dugo "držat" pošto mi se ne da pisat a i nemam o čemu !! a dobro baš da nemam o čemu ..... a ljudi moji sad ne znam više šta pisat .... a znam stari će mi kao ići na info ovaj petak a sve sam mu reko ocjene neće se valjda iznenadit , sve sam ispravio čak sam iz hrvatskog dobio 4. hura !!! a sad ne znam više šta pisat vjerovatno sam vam i dosadan pa tak ciao ljudi !!!!!!!!! wave

- 19:32 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

kao tzv. opis bloga
ma nekakav blog pun "zanimljivosti" i naravno briga itd. ali neće biti samo o brigama nego i mojem lucky danima!!!!!!!!!!!1

myspace

Stuff for your blog!


FC_Internazionale_logo.png
klub koji vlada svijetom!!!!!!!!!!!!!!!!
moj mali kutak!!!








ime: ma neko lijevo
rođen:28.11.neke 90
idem u :školu ali srednju(tehničku)
živim: sisak(točnije caprag ili narodni željezara)
ljubav: nikad sretan u tome i nemam sreće s njom
volim: sve što mladi vole a to uključuje igrat nogomet , i slušat pjesme, i naravno moje frends
vrste (pjesama): narodne , hip-hop, ma uglavnom sve ....
ne volim: umišljene ljude , i 2 face ljude to pogotovo i naravno školu!! haha
obožavam: dobre guze i naravno cure
NAJBOLJA PJESMA: SMEJEM SE A PLAČE MI SE (MILE KITIĆ)
THE BEST SONG
NAJ IGRAČ: CAR ADRIANO



mile kitić
Smejem se, a place mi se
Nekom sam sve tebi ne
nisam ti ni gost
ko si shvatam zadnji nazalost, zeno
Bio sam ti kao grad
velik kao i on sad
setis li se toga ponekad

Smejem se a place mi se
trazim lek u vinu
vino pijem da ubijem istinu
Ne boli sto nisam znao
da te drugi meni krao
boli sto sam zadnji saznao

Sta je bilo, bilo je
zeno moga sna
boli kad se voli pogresna, zeno
Bila si mi ceo svet
sad sve puca kao led
i na tugu dosao je red

Jelena Karleusa (duet Sasa Matic)
Ne smem da se zaljubim u tebe

Ne izlazi vuk, iz sume u lov
ako opasnost primeti
al' prevari se, pa pobedi strah
kad miris krvi oseti

Slabosti uzak je put
tu nema mesta za sve
ne pazis i nema te

Ref.
Kad si sa mnom
verujem u suprotno
ne smem da se
zaljubim u tebe

Kad vec stradam
neka bude pametno
sve sto radim
radim protiv sebe

Prvi put kad predjes se u redu je
drugi put si glup ili budala
ja sam bas takvog cekala

Ne prolazi bol, od sebe sam
a novim se bolom ne leci
ne uzima Bog, ni dobrog ni zlog
vec onog kog kasno ukoci

Secanja klizav je put
tu nema mesta za sve
ne gledas i nema te

Ref.

Prvi put kad predjes se u redu je
drugi put si glup ili budala
ja sam bas takvog cekala

Ja sam bas takvog cekala
ja sam bas takvog cekala

Ti si bas takvog cekala
ja sam bas takvog cekala

Ref.

Prvi put kad predjes se u redu je
drugi put si glup ili budala
ja sam bas takvog cekala

SVE JE ONA MENI
VOLIO SAM JEDNOM JAKO U ŽIVOTU SVOM
GARAVUŠU, GARAVUŠU U SOKAKU MOM

SVE JE ONA MENI, DOBRO ŠTO JA ZNAM
SRCE MOJE LAŽEM SEBI, BOLJE KAD SAM SAM :/2x

OPILE ME NJENE OČI, NE ZNAM ŠTO JE NJU
PA JE DALA MLADOST SVOJU ZA BARABU TU

SVE JE ONA MENI, DOBRO ŠTO JA ZNAM
SRCE MOJE LAŽEM SEBI, BOLJE KAD SAM SAM :/2x

OTIŠLA JE ZA TRI DANA NI SAM NE ZNAM KUD
SRCE MOJE ZA NJOM KUCA ALI UZALUD

SVE JE ONA MENI, DOBRO ŠTO JA ZNAM
SRCE MOJE LAŽEM SEBI, BOLJE KAD SAM SAM :/2x
SRCE MOJE LAŽEM SEBI, BOLJE KAD SAM SAM