Image Hosted by ImageShack.us
< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (9)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (11)
Ožujak 2007 (15)
Veljača 2007 (11)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari da/ne

Opis bloga


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

tu i tamo svratim kad me pukne na...

dežurna vještica
treće oko
Činngguuuullliiii :))))
Laborant
Dagz
Black wizard

Image and video hosting by TinyPic

inside my heart is breaking my make up may be flaking but my smile stil stays on
vidit ćemo sve ćemo vidit kako bude hhehehe



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws





Nije sramota pasti, sramota je ne dići se...



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ljudi oko mene u par kategorija

budući da su ljudi govna i da se svi mijenjaju na gore
neću napisat ni ko je u mojoj obitelji
ni ko su mi prijatelji..ja nemam prijatelje
nikad ih nisam ni imala
sama sam se rodila sama ću i umrijet



šta slušam?
s.o.a.d.
metallica
gamma ray
queen (ipak nakon svega)
evanescence
the rasmus
sepultura (u zadnje vrijeme)
cranberries
slipknot (tu i tamo)
epica
within temptation (na nagovor)
domaće neću nabrajat
iz svakog benda bude koja pjesma da valja


koliko vas je bilo od 28.1.2007.

Free Site Counters
Free Site Counters

ako je niste dobili niste nikom frend...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Fotosešn

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

maškare ča mogu maškare...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us







Nothing else matters

So close no matter how far
Couldnt be much more from the heart
Forever trusting who we are
And nothing else matters

Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I dont just say
And nothing else matters

Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters

Never cared for what they do
Never cared for what they know
But I know

So close no matter how far
Couldnt be much more from the heart
Forever trusting who we are
And nothing else matters

Never cared for what they do
Never cared for what they know
But I know

Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I dont just say
And nothing else matters

Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters

Never cared for what they say
Never cared for games they play
Never cared for what they do
Never cared for what they know
And I know

So close no matter how far
Couldnt be much more from the heart
Forever trusting who we are
No nothing else matters






Cijele noci molio sam nebo

Nocas sam po nebu nad gradom
kao po staklu napisao prstom
gdje je sad ona, a gdje li je

U noci bez zvijezda i bez mira i bez sna
sve me tjeralo opet da mislim na tebe
i kad mi je tesko da mi bude jos teze
da bude teze jos

Ref.
Cijele noci molio sam nebo
molio da posalje mi nekog
jer po ovom blatu ja ne mogu
ja ne mogu sam, ja ne mogu sam, to znam

Nocas je stotinu kisa palo u srcu
i tekla je voda ulicom tvojom, to znam
kroz tisuce rijeci i kroz samo jedno ime

Sve me tjeralo opet da mislim na tebe
i kad mi je tesko da bude jos teze
da bude teze jos

Ref.

Ref. 2x

ovu pjesmu volim...podsjeća me na to koliko nemam sreće

neveni žuti

niz prozore večer kaplje
čekam te i ove noći
znaš da prijatelja nemam
i da nitko neće doći...

a u onoj modroj vazi
tvome daru s putovanja
jedan stručak dva tri cvijeta
sa mnom čeka samnom sanja...

neveni žuti,žuti
koje nosio si meni
kad smo bili zagrljeni
kad smo bili zaneseni
neveni žuti,žuti
sad su sneni,prevareni
o umorni su,uveli su
kao ljubav ta u meni

na radiju zadnje vijesti
samo ovdje svijetlo gori
ja sam kao zadnji putnik
što se jedva sa snom bori

ne volim ja ništa više
ni tebe ni privid sreće
kada dođeš ako dođeš
nemoj nosit sobom cvijeće...



i ovo je jedna od pjesama koje obožavam...


lonely day


Such a lonely day
And it’s mine
The most loneliest day (in) my life

Such a lonely day
Should be banned
It’s a day that I can't stand

The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life

Such a lonely day
Shouldn’t exist
It's a day that I’ll never miss

Such a lonely day
And it’s mine
The most loneliest day of my life

And if you go,
I wanna go with you
And if you die,
I wanna die with you
Take your hand and walk away

The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life

Such a lonely day
And it’s mine
It’s a day that I’m glad I survived




Zabranjeno pušenje:


Možeš imat moje tijelo


Gdje sam rođen tu je sve sirotinja
Vuk je u nas domaća životinja
Škrta zemlja nikoga ne hrani
Da preživiš moraš radit vani

Šljakao sam ja u tuđoj zemlji
Sanjao sam o voljenoj ženi
Sa arbajta kad bih doša doma
Gledao sam kako raste ona

Mislio sam sreću kupit novcem
Sredio sam stvar sa njenim ocem
Prenesoh je preko kućnog praga
Mislio sam da biće moja draga

Rekla mi je prvo veče, rekla mi je sve
Možeš imat moje tijelo, ali dušu ne

Samo tijelo ništa mi ne znači
Kraj banhofa takve mogu naći
Želio sam da me stvarno voli
Da joj ljubav nije aerobik

Kad je sa mnom da ne skriva pogled
Da ne gleda uvijek negdje pored
Zagrljeni kada zora sviće
Da budemo kao jedno biće

Rekla mi je prvo veče, rekla mi je sve
Možeš imat moje tijelo, ali dušu ne

Nije mogla dugo da zanese
U nas nije bilo graje djece
Sporo su nam prolazili dani
Za večeru kad bi sjeli sami

Razboli se, Bog je mladu uze
Pamtim vječno njene zadnje suze
I šaptaje :"Ti si čovjek vrijedan,
Ali život, život on je bijedan..."

Rekla mi je prvo veče, rekla mi je sve
Možeš imat moje tijelo, ali dušu ne




ova mi je postala jedna od naj u zadnje vrijeme
ima smisla ko i sve pjesme koje ja volim...



Image and video hosting by TinyPic

CHOP SUEY

Wake up,
Grab a brush and put a little makeup
Hide the scars to fade away the shakeup
Whyd you leave the keys upon he table
Here you go create another fable

You wanted to
Grab a brush and put a little makeup
You wanted to
Hide the scars to fade away the shakeup
You wanted to
Whyd you leave keys upon the table
You wanted to

I dont think you trust
In my self righteous suicide
I cry when angels deserve to die,Die

Wake up
Grab a brush ...

You wanted to...

I dont think you trust
In my self righteous suicide
I cry when angels deserve to die
In my self rightous suicide
I cry when angels deserve to die

Father,father,father,father,father,father,father
Father into you hands I commend my spirit
Father into you hands

Why have you forsaken me
In your eyes forsaken me
In your thoughts forsaken me
In your heart forsaken, me oh

Trust in my self righteous suicide
I cry when angels deserve to die
In my self righteous suicide
I cry when angels deserve to die





šta reć o ovoj pjesmi (hm)cerek

Sanjam te

Ref.
Sanjam te, kako mi mases
bijelom maramicom
i places ko godina

Sanjam te, kako me varas
s nekom varalicom,
sa suzom u ocima

Nisam te prebolio,
nisam ni oprostio
bez tebe, dani su mi
ko nedjelja, prazni i dosadni

Bez tebe, misli su mi
ko nedjelja
i nikog da me natjera
nisam te prebolio,
nisam ni oprostio

Kao brod
na tebe nasukan
u ocima mi san
tako umoran
dala si mi noci
punog mjeseca
Nestao je miris
naseg jastuka

Ref.



indexi:

Voljela je sjaj u travi

Voljela je sjaj u travi
Lorku i Bodlera
zivjela u svijetu pjesme
ranjiva i njezna

Mastala je ovdje mirno
sasvim izvan svijeta
sva je bila moja, moja, moja
a ipak daleka

Ref.
Ne trazi me
nemoj, nemoj, nemoj nikad zvati
zaboravi
sto je nekad bilo neces naci

Sad si u zivotu
i morala bi znati
nema vise nikog
da ti vrati sjaj u travi

Voljela je sjaj u travi
a sada je zena
spustio se ovaj zivot
na ramena njena

Iako je dusa njena
pjesmom zanesena
vizija iz snova, snova, snova
obicna je zelja

Ref.

Ne trazi me
nemoj, nemoj, nemoj nikad zvati
zaboravi
sto je nekad bilo neces naci

Sad si u zivotu
i morala bi znati
prestani da sanjas
i da trazis sjaj u travi

subota, 31.03.2007.

poruka...

lijepo je..i suviše lijepo kad nekom neznajući uljepšaš dan...cerekcerekcerek

queenie za queenovca


Image and video hosting by TinyPic

- 18:10 - komentari SaMo(10) - print - ....

petak, 30.03.2007.

danas bila je kiša...al meni je bilo...SUNCE!!!

pa ovako....bilo je malo oblačno i kiša se očekivala..al nije to sad bitno...
dogovorila sam se s martinom da odemo šetat došla je nešto prije tri i pošle mi u grad...
moram napomenut da mi je mala sestra rekla kako misli da se queenovac i mr.perfect sigurno nalaze u tri u gradu...prešla sam preko toga ali...
sišle u grad kad moj bože....mr.perfect čeka nekog pod kišobranom blizu kina!!!!!smijehsmijehu tri!!!
prođemo blizu njega....vidio nas je...ja se izbezumila pa bože moj..da šta ću...odlučimo mi u miraža(žeravice) popit piće..nekako sam znala da idu tamo (a da di će!)cerek
i evo nas blizu žeravice...skoro pa nema ljudi unutra...neko igra pikado...roflcerekroflsmijehcerekthumbuphehehhe
mr.perfect i queenovac!!!!
sjednemo (do njihova stola-nisam znala da je njihov) al mi pogled nije valjo pa smo se premjestile u kut!!!dođe konobar mi naručimo a ja pucam od sreće ko je preda mnom!!!pa ljudi!!a ja ono bila odustala-baš sam bila glupa!!uglavnom vidili su nas,gledali.....roflroflrolleyes
i ja izvadim knjigu od queena (nisam je slučajno ponjela naravno..nadala sam se da ćemo ih srest!!) vidio je knjigu!!!!pa je sjeo..prenaglašeno se ponašo...reće konobaru da hoće li s njim na queen u sarajevo(!)hahahah a moj dragi nisi misliš preočit...cerek i odjednom dođe do mene konobar (koji me usput CIJELO vrijeme gledo) i pita me da hoću li s njim (mislio je na queenovca) ić na queen u sarajevo jer je njega sram pitat..
pa ja kažem da nema queena u sarajevu a on će:ima ima al s paulom rogersom!!kao da se uvrijedio!!!!a ja kažem da šta će mi kad nema freddija mercurija!!!pa martina reće da ću ja naravno ić s njim...pa ljudi...moj queenovac nije bahat i nedodirljiv on je ..SRAMEŽLJIV!!!hehehehe slaaaaadak je.ipak ne odlustajem od njega...
...nastavimo s pričom jer to nije sve!!!i mi izađemo van izašo konobar s queenovcem van..mi išli putem do katedrale da ne bi prošli blizu njih a queenovac gleda...nut..došle do ispred sv.vlaha kad oni dvoje tamo i pita mene konobar da idemo li mi to možda s njima!?ja kažem da nisam znala da idem s njima!!:)),pitaju nas di ćemo,ja kažem ne znam..u lapad a on da i oni idu u lapad-pa oćemo li s njima s autom!??!hahaha ja da ne al da ćemo se možda nać u uvali...hehehheeh
i ja i martina odemo na 6-icu..mislim se dosta uzbuđenja za danas..dođemo tamo kad ja vidila queenovca..vratile se mi i opet na 6-icu uglavnom sjela sam iza njega i brbljam....nije se više obaziro al smo onda vidile mr.perfecta..išo je doma i pitamo se ja i martina oćemo li mu se javit ili ne..i nismo...martina se okrenula a i on se okreće!!aha!!!nismo nevidljive...a pazi sad QUEENOVAC SAD DEFINITIVNO ZNA DA SAM JA TINA KOJA SLUŠA QUEEN I PROGOVORIO JE DVIJE-TRI RIJEČI SA MNOM I TO O QUEENU!!!pa jeli ovo sreća ili što?!?ja sam i više nego sretna..bilo bi lijepo kad bi on ovo čito...
a pazite sad..NOSILA SAM VOJNIČKE GAĆE!!heheheheroflcerekwavethumbupcerek
pozdravljam vam moji čitatelji....i eto..i ja napokon u nečemu sretna...hehehehecerekcerekcerek

- 20:25 - komentari SaMo(7) - print - ....

srijeda, 28.03.2007.

grozna sam........GROZNA!!!!burninmadburninmadburninmadpuknucupuknucumadmadheadbangheadbangnoludheadbangpuknucu

- 13:33 - komentari SaMo(7) - print - ....

utorak, 27.03.2007.

inside my heart is breaking my make up may be flaking..but my smile...

ovaj će post bit posvećen isključivo ljudima oko mene i loncima,bananama i usisivačima...pozdravljam.....
moje od doma-zato šta moram (inače....)wink
tikvice iz razreda-zato šta....mad
posebne ljude iz mog razreda-zato šta su posebnicerek
ivu-ma zato šta bi radije otkinula sebi glavu nego me cinkala (uuuuups)
thumbup
sebe-hmlud
iću-zato šta ima duge nokte i zato jer mi je frendicasmijeh
martinu-zato šta ne lakira nokte i frendica mi jemah
marka-zato jer je dosadan i frend mi je (na neki način)nut
dadu-zato jer ovo ne čita pa mogu svašta o njojlud
maria-iz istog razlogacool
dagza-jer voli zelenoplavi čaj od...(ma nećemo u detalje)rolleyesludwink
prena-jer sam ga sanjala a i inače bi ga pozdravilasmijeh
sve posjetitelje mog bloga-jer moramlud
pauke-koje uzgajam ispod krevetalud
susjede-iz budućnosti(ne ovi sadašnji)eekeeknono
usisivač-jer još valjathumbup
bananu-jer je neki ljudi volenjami
lonac-još nema takvog da je izmišljen a da valjanaughty


to je sve


komentirajte.....show must go on......
queenie

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

- 18:33 - komentari SaMo(7) - print - ....

nedjelja, 25.03.2007.

danas je dan kako kome...

danas sam vidila mr.perfecta (frenda od queenovca)..prošo je blizu mene i nije imo očale..pa mogu reć da je lijep..znam šta ćete reć da sjedim na više stolica ali šta ću...zapravo ne sjedim ni na jednoj jer i nemam nikog...tužna sam...vrijeme me ubija..zapravo samu sebe ubijam..i opet sam razočarana...u jednu osobu...koja će ovo garant pročitat al šta ću joj ja...al znala sam uvijek te zajebu ljudi koji su ti najbliži....žo mi je zato..al jebi ga ostavljat me bez objašnjenja..nije fer...ja nisam takva...nisam zla,nisam bezobrazna,nisam prgava i zato uvijek najebem...žo mi je šta me bog ovaku stvorio....i nikad nema isprike..NIKAD!!!!niko me više ne svaća ko da ne pričamo istim jezikom..nikog više i nije briga za ono šta bi ja...niko me ne sluša....da mogu kričala bi tako da mi glasnice puknu..al neću..šteta glasnica...tako je šteta šta sam uopće živa...kad me ne banda niko ko bi trebo...a jebem ti život i glupe ljude...kad bi bar ja mogla bit od kamena...i ravnodušna na sve..al ja ne mogunono...ma jebem ti život...
danas mi je maloj sestri rođendan...dvanaesti!!ajde da je bar neko sretan..
ovo sam napisala tek tako da i nju malo spomenem jer je fakat nikad nisam spomenula a da je nešto pozitivno pa eto pozdrav i njoj!!!!
ništa više neću napisat jer i vi koji čitate ovo čitate iz neke tobožnje obaveze

bog

- 18:59 - komentari SaMo(14) - print - ....

petak, 23.03.2007.

zašto me pitaš takva pitanja
zašto me mučiš
ko skitnica i njegova skitanja
osjećam se,ti me dušiš...
kad kiša padne i sve loše krene
ja nikad nemam nikog,ti imao si mene...
pale su zadnje kapi
iz očiju moga neba
na svijetu ljudi jesu glupi
ali znaju što im treba...
tvoje pitanje,ja odgovaram
iz mog smeđeg neba zadnje kapi
u želucu mučninu stvaram
naše srce prazno zjapi...
ne pitaj me ništa više
ne mogu ti ništa reći
ne zovi me kad padnu kiše
moje srce raspalo se
i gori u peći...

- 21:45 - komentari SaMo(3) - print - ....

život je jako sladak samo ako ga pocukriš...

danas nije bio loš dan...u školi sam očekivala kišu kečina a dobila same petice i četvorke...morat ću češće očekivat kečine heheheheludlud
da se prvo pohvalim..jedan je koktel nazvan po meni i prošo je više nego dobro na županijskom natjecanju..više nego sam se nadala ja i ta osoba koja ga je tako nazvala....TINA JE POLASKANA!!!cerekludsmijehlud
Mislila sam pisat o novim modelima lonaca,o bananama,o novim receptima s bananama usisivačima i novim ljekovima na tržištu..(ludludlud)...ali neću jer mi komp neda da stavim slike..pa od slika znači ništa
jedva čekam sutra iako ne znam zaštooooo....ma nije ni bitnobang
samo se nadam da će sutra bit lijepo vrijeme kao i danas jer mi je kiše više pun k.....zujo
queenovac je na onom svom -nazovimo ga- referatu na netu na kraju napiso show must go on!!!!cerekzvuči poznatooooo???!???
da,da pa naravno...čini se da smo sličniji nego sam mislila al od toga svejedno ništa....
pozdravljam vas moji čitatelji i sretno vam ovu subotuuuaj boooooooooooooooooogmahcerekmahludcerekmahmah

- 20:49 - komentari SaMo(3) - print - ....

četvrtak, 22.03.2007.

opet kiša..uvrnuta..bananom bi je pogodila da se sklizne...uf

eto ovih dana kiša..ja baš nisam dobro iz više razloga...
razred mi je totalna koma a ni profesori nisu šta bolji...al ja se ionako ne družim s mojim razredom prisno....ne tako dobro da bi ih smatrala frendicama..al same su za to krive
izgledaju mi ko kokoši kad se krenu svađat..bogu hvala da sam ja tu majmun u kokošinjcu
pitat ćete zašto majmun..zato šta sam glupa šta sam odabrala KOKOŠJU ŠKOLU!!!eto zašto..
inače nisam majmun-samo u razredu...
u slobodno sam vrijeme:hm..šta..dosađivalica,dosađivana,umjetnica,pjesnikinja,patnica i sretna,umorna i zabrinuta,prijateljica (nekima) i protivnica i užasno razočarana svime...sve mi je postalo glupo...a nema oko mene pravih ljudi u pravo vrijeme zato sam tužna...
šta da pišem...
amo o bananama....

neki dan sam srela tipa koji mi se nekad sviđo...
prošla sam doma blizu revelina onim putem i vraćala se iz butige...mama me poslala po mlijeko i banane (hahahaah)...prošo je blizu mene ja sam ga izbjegavala gledat al u zadnjem momentu kad mi je bio toliko blizu (išo je nasuprot meni)
pogledala sam....i vidila da ima plave oči...i veliku glavu (šta očito prije nisam bila primjetila)...govori mi sestra da je možda htio bananu pa gledo u nju..a da je to htio i prodro mi u kesu(hahahha)ja bi ga njome po glavi (to meni sestra govori) ja se stala smijat i sve to zamislila..fakat je za nasmijat se jer nema veze s vezom....smijehsmijehsmijeh
zašto bi me neko gledo jer hoće od mene bananu..kaže mala nikad se ne zna...lud
nema u mene veselja zadnjih godina..ne znam zašto al kad se sjtim nije ga ni prije bilo..jednostavno je tako...a da odi sad pišem o tom odužio bi se post pa nebi niko čito....barem niko ko ne mora...
Image and video hosting by TinyPic

pozdravljam vas čitatelji i budite sretni-za se i za mene!!!.....rolleyes

- 14:40 - komentari SaMo(8) - print - ....

ponedjeljak, 19.03.2007.

ne želim te više

donio si samo nemir
bol i suze
ne želim te više...
bio si tu sinoć
i još te osjećam
ali tako ne može biti
MOLIM TE ODLAZI
iz moje uplakane glave
iz mog slomljenog srca...
ne želim te više...
mrzim kad se tuga
preslikava
na moje zidove
i u moje oči
mrzim kad te moram mrziti
ne tjeraj me da plačem
ne tjeraj me da tugujem
otiđi molim te
ne želim te više...

- 15:16 - komentari SaMo(7) - print - ....

prvi put kao da zaista znam da postoji sutra...

nije naslov previše istinit al se trudim da bude...
dogodilo se to da pomalo bivam ravnodušna prema svemu,čak i prema onom tipu iz starog grada- ''mom'' queenovcu..odlučila sam nešto što će mi možda bit najteže ovih mjeseci a to je zaboravit ga...zaboravit ga ono baš skroz kao da ga nikad nisam vidila...maloprije sam nešto otkrila...on je na faksu napiso nešto kao referat o freddiju mercuryju...mom freddiju..uhyes
čini se da ga i on voli kao i ja ...al eto..pazite ljudi ovo..ja i on (queenovac) možda jedini u cijelom gradu koji obožavamo queen-ne znam za njega ali ja da...i sad kad sam otkrila da je još i to napiso o njemu..pa zaboga nebi piso o njemu da ga ne voli LJUDIIIIheadbang....a ja idem dalje...i ne vraćam se više tamo...u vrijeme kad sam ga jedva čekala vidit,i dok sam se nadala..i zato je teško,a odavno ga i nisam vidila...kad bi barem znala šta mi sve ovo nosi da se prema tome znam postavit...al ne...bog mi ne da ni to..neda mi ništa ko da sam prokleta..a možda i jesam...grozno...ni sa zdravljem općenito u zadnje vrijeme nisam baš dobro...a više mi ni u školi ne ide..jednostavno prelazim u neku vrstu pustinjaka...i negdje upadam...to mi se ne sviđa ali tako je...ko da sam puno tražila-jebote,samo da ga vidim-i šta????neeee!!!!nesmijem...nekom višom silom...nono

mislim da sad više neću pisat..događa se neka oluja i ja ću čekat da stane da vidim posljedice..to jest kako se na me odrazila..al valjda ću ipak iz svega toga izać kao pobjednica..jer ipak SHOW MUST GO ON...
s njim...al i bez njega....
pozdravljam vas čitači-milijunska populacijo (al ne na ovom blogu..mah)

- 14:54 - komentari SaMo(1) - print - ....

četvrtak, 15.03.2007.

upoznajte mog kućnog duha

Image and video hosting by TinyPic


dakle ovo je stefano jaktash-stefi!!kućni duh
dobro možda baš ne izgleda kao kućni ni duh al ima jako zanimljivi život i začinja ga i cijelom gradu..
on meni nije prijatelj,ni ja njemu,mi se samo onako znamo iz viđenja po kući....kad sam ga išla slikat odupiro se i slo nekakve dimne signale iz svih otvora na tijelu..meni se zamaglilo i pala ja u nesvijest...
al slika je ostala i evo je vama...a kažu da duha nemoš slikat-moš moš ako se potrudiš pa i pod cijenu vlastitog nosa koji je trpio dok sam pokušavala....zato sam i dobila neku upalu al se isplati!!!
evo neki podaci o njemu....
ima nekoliko godina (ne kazuje ih),voli šetat po bordelu u minicama...obožava šminkije i njihovu robu....obožava ić na zahod-ne znam zašto al uvijek kad ga zovem ne može doć!!a sinoć se nešto s njim dogodilo....zovem ja:JAKTAAAAAAAAAAAAAASHHHH
ne odaziva se,zovem opet a ono ništa..odem ja u hodnik i nešto me ošamuti odem dalje kad kroz vrata od zahoda neka zelena para i izleti listić....kutija od laksativa...auuuu sad mi je jasno zašto nije mogo doć...a neka mu pa će znat da nije laksativ šumeća tableta ili cedevita ili tako što pazit će......dobro će pazit...a sreća da nema mobitel (pa bi bilo šta i s mojim)..dali smo mu onu ciglu od nokie (onu prvu šta je teška bar pola kila i zauzme cijelu torbu kad je nosiš)-da tu!!
a ne može se žalit sve je to za njega napredna tehnologija..mobitels ekranom u boji ili mobitel bez ekrana uopće.....
aj boooog

sljedeći put ćemo više o njemuludlud


pozdraaaaaav čitatelji i obožavatelji mog JAKTASHAAAAAAAAAAsmijehsmijeh

- 13:57 - komentari SaMo(5) - print - ....

ponedjeljak, 12.03.2007.

e moj mobitelu...svaka ti dala!!!

dakle bio je vikend...subota točnije..odošmo ja dežurna i laborant vani...
sve je bilo uobičajeno i predvidljivo do tog nikako očekivanog trenutka!!!headbang
bila bi tad sretnija da me golub posro pred queenovcem umjesto tog!!pa šta se dogodilo -čitajte sljedeći tekst!!!
skalavamo se nas troje veličanstvenih niz sudbonosne skale..pa ja se malo onako slučajno izblesirala i trčala..kad nešto ljoslo!!!šta to??pa moj usrani mobitel...vidim ja njega na podu..a bez poklopca i baterije..a di je poklopac??a baterija??U ODVODU među rešetkama!!!bangbangbang
a je..m ti sve!!umalo da nisam svetog vlaha proklela koji je iznad mene držo dubrovnik i digo dva prsta kao mogu ja??e nemoš sv.vlaho dovoljno si učinio!!!
šta sad!!!nebo se fino naoblačilo a šta ako padne kiša...ma kako da dokučim to vražjih dijelova u odvodu???
ja se lijepo sagnula...uvukla ruku...ruka zapela-znači tako ne može!!!ja počela histerizirat:nek mi neko ovo izvuče!!!prolaze 2 tipa i čudno me gledaju!ko zna šta su oni mislili pod tim ''ovo izvuče''?!?ma ko ih šiša!dajte mi pincetu,kliješta,ono čim se vadi salata šta god samo prije kiše!!!znam da nisu briljantne ideje al kad si u panici bolje da misliš nego ne!!smijeh
naletila dada!!i umjesto da mi pomogne ona samo:jesi luda pa kako ti se to moglo dogodit...bla,bla,bla!!aj ne treba mi sad neko držat propovijedi nego pomagajteeeeeee!!!headbangmadburninmad
ma da mi je koji karton ili tako šta...i upravo tad doleti mi neki karton isped mene!DOBRO!da ne duljim karton nije pomogo baš osim šta je gurnuo zapele ''rekvizite''na lakše mjesto...samo zamislite kako su me ljudi gledali-subota navečer,ženska čuči na podu s rukom u odvodu!ja bi joj se prva kesila!al to sam ja pa ću šutat!!kad sam napokon izvukla šta sam morala tako sam počela vrištat od sreće da je cijeli bordel mislio da me neko silovo!!roflsmijehmahzujonut
al nemojte nikom govoritzalivensmijeh
pa smo pošli napokon na piće...zasluženo...ljudi pamtite ovo a ako ste vidili to sigurno ćete pamtit!!!thumbup

pozdravljam vas ljudovi koji ovo čitate!!nemojte bit previše zabrinuti-ok sam!!još uvijek!!takav je život!!!SHOW MUST GO ON!!smijehpartybangludludlud

- 11:47 - komentari SaMo(4) - print - ....

četvrtak, 08.03.2007.

aj vil vrajt samting abaut maj stupid life...

al nemam o čemu
ljudovi... iovako ionako život je sranje..previše je ljudi koji pojma nemaju o čemu im ja to pričam ili uopće ne slušaju šta im govorim!!a to je jaaako nepristojno-nisu ti vidili bontona!!!burninmadburninmadburninmad
uglavnom sve mi više ljudi pije krv i s njima se neda!ko da su neukroćeni bikovi ili divlji konji!!
al ja sva sreća ne trebam te konje i bikove..naću ja nekog ko nije beštija pa makar tražila cijeli život takvu osobu!!!eto!!!yes
s queenovcem,kad već pitate o njemu,nema ništa...vidim ga kako kad,s tim da često imam jaki predosjećaj to jutro kad ga vidim da ću ga baš taj dan vidit!!a to bude tako neizdrživo da ga skoro pa vidim u tim trenucima intuicije!!!i odem u grad..prošetam i tamo na kraju ga vidim....e sad bi iva rekla treće oko koje je u svima nama,samo čuči,pritajilo se...meni je malo preizraženo to moje oko jer kad imam predosjećaj znam da je točan a to je često...pa me malo jeza tog mog oka..iskopat ću ga pa šta bude..samo da mi ga niko ne vidi hehehheludlud
danas u školi nije bilo ništa posebno...još sam i na tjelesnom čak bila...al stvarno ništa vrijedno spomena..bang
a da,sljedeći je tjedan ići rođendan...ona ovo čita pa neću da gleda šta smjeram tako da neću ni vama niš o tom!!!kad rođendan prođe pa ću vam ga opisat..prije NIŠTA!!!!
sinoć se baš mislim nešto o tom mom nesuđenom queenovcu
...pitam se tako hoće li išta bit ili ću vječito gledat gdje je i bit sretna samo zato ako ga onako slučajno vidimlud...tako se ne može živit..treba se nešto poduzet samo šta...postajem opet očajna a bila sam ovih dana ful sretna...a da-valjda zato jer sam ga vidila u ponedjeljak...bila sam s martinom oko podne u gradu a on je išo prema pilama!!!ja poludila od sreće...uletile mi u ulicu i keserimo se pogledamo opet na stradun kad ono on i taj mu neki frend se vraćaju...ma,da bilo je točno slučajno kako da ne...naughtynaughtya nije čak ni došo do fontane..koji bi ti to bio tako jako razlog da se okreneš nazad a još nisi ni prošeto!?hm..pa ja mislim da se vratio zbog nas..i ko će mi sad to izbit iz glave..cerek
vidim ja da sam se raspisala...bilo bi dobro da stanem pa...vidimo se ljudovi... mahmahmah
iiiiiiii.................POZDRAVLJAM VAS čitatelji moji mog udarenog bloga..a kakav bi i bio...kakva vlasnica takav blog...aj boooooooooooooog
smijehcerekludlud

- 16:20 - komentari SaMo(12) - print - ....

nedjelja, 04.03.2007.

što je danas lijep i sunčan dan...

ljudi...smijehsmijehsmijeh
evo me zadihana iz grada,samo zato da vam rećem vaaaaaaaaažnu vijest
dobro,meni je važna..vama može biti i ne mora-zavisi koliko ste uživljeni u ovu moju životnu sapunicu...
dakle...smijeh sjetila se ja da bi bilo lijepo kad bi ošla do butige kupit one druge kekse koje nisam još probala...njami
i idem ja preko vrata od ploča...prođem blizu čepičarije,uđem u grad...mislim se hoću li skrenut blizu sv.vlaha ili u neku od sljedećih ulica kad.................LJUDOVI.....tamo blizu algoritma,queenovac
i njegov frend s ploča(znam mu naravno ime i jednom i drugom al neću to odi pisat)!!!ma kakvo skretanje blizu sv.vlaha,idem pravo,da,dacool
i prođu oni blizu snacka,ja s lijeve strane straduna..i NE GLEDAM ih namjerno...ali naravno i preko oka se dovoljno vidi...da-vidili su me!!!JESU!!
A GLEDA QUEENOVAC U MENE I U MOJE GAĆE...!!roflda,ONE GAĆE...heheheherofl
eto a bila sam na misi i molim se ''daj da ga vidim molim te''...čula me gospa!!!kako lijepi dar...ni sami queenovac ne zna koliko mi znači kad ga vidim...ali taktika ne gledanja pali...upotrijebit ćemo mi nju češće hehehe
dobro ne baš u potpunosti-ipak ga moram vidit...nosio je majicu od maidena i ONE GAĆE..maji moj mladi djed mraz (opet oćale i brada...)
ljudi...JA SAM SADA HEEEEPIIII!!!cerekcerekcerekcerek
I neka sam reće oni kojima sam draga a oni koji me ne vole...ma baš me zaboli šta će mi oni reć...ništa mi neće ovi dan pokvarit!!!

a sad ono neizbježno...3,4 sad!!!POZDRAVLJAM VAS moji čitatelji vrlo sretno i srdačno....vas koji se kesite na moj blog..a i one koji su za me već pomalo zabrinuti i namjeravaju zvat 94!!!ludevo...jedan je sat popodne..al je danas lijep i sunčan dancoolroflthumbup

- 12:39 - komentari SaMo(13) - print - ....

subota, 03.03.2007.

ispod mjeseca boje trešanja...

treći je mjesec...jučer je bio petak pa da ga malo dočaram vama koji svoje dragocjeno vrijeme uludo trošite na moj blog...evo:digla se u 5,oprala kosu,išla na praksu,bila cijelo vrijeme na praksi smotana ko sarma,nisam imala prva 2 sata u školi nego samo dva pa mi to dobro došlo (puna šaka brade hehehesmijeh)
oko 6 našla sam se s ićom,martinom i markom..i dogovaramo se mi di ćemo na kavu...žeravica??sve je zauzeto osim mjesta gdje su stolice s kojih se lako slešaš!!!tamo znači ne...očemo li u akademika of rašn ingliš???marko neće!!(marko!!!burninmad)ni tamo ne!!u stup???(prijevod orlando)neće ića!!dobro..ništa...i nakraju smo da ne duljim išli u tomija na kavu..a tamo zagušljivoooooooooo...šta da kažem al bilo nam je ok!!!
nešto prije 8 sletili smo iz busa na chikene..marko je čeko 1a,ića je bila s njim ja i martina smo mislile učinit đir po bordelu pa da je otpratim na bus meni iznad kuće...
a sad zanimljivost!!!!!
ja se glupiram tu di čekaju marko i ića..kad reće meni ića:okreniiiiiiiiiiiiii seeeeeeeeee!!!ja se okrenem...QUEENOVAC
!!!
JOJ ljudovi nisam ga ni prepoznala..imo je vidne očale (prvi sam ga put vidila u njima),i pustio je bradu još više,tako da je izgledo ko mladi djed mrazsmijehsmijeh...
ja pukla glavom kad sam ga vidila,ljudovi ne da se opisat kako sam se ja osjećala kad sam ga vidila..ko da ću iskočit iz same sebe!!!!nekako euforično!!!ide on tako s nekim frendom (ja sam ionako išla u grad s martinom) i stane(jer mu je prišo neki frend pa su čakulali)!!!ja prošla (da-u vojničkim gaćama!!!) blizu njega a on mi gleda u gaće pa se okrene!!!uf,nije bila neka večer vruća al meni je bilo vruće!!!
idemo mi u grad,vraćamo se..kad na skalama-opet on!!!s tim frendom!!!i prvi sam ga put čula kako govori (već sam pomislila da je nijemwink)i to ni manje ni više nego psuje!!reko je u pičku materinu!!!nije prošla ni sekunda a ja kažem nako više sebi neko nekom drugom-još i psuješ!!!al ti ića znaš tu moju naviku da komentiram i prije nego osoba prođe pa je čak i moguće da me čuo..hehehehe
nije ovaj moj naslov gore bezveze..bio je puni mjesec!!!a isto ko da je boje trešanja...bar meni...
mislim se tako sinoć nešto...i odlučim definitivno (tako sam sinoć mislila dok mi je bila vruća glava) da kad ga sljedeći put vidim da mu sve priznam i baš me briga kako će reagirat..nakon šta su me odgovorile od tog ića i martina...i nakon šta je prošla noć(koju sam odspavala)-mislim da ipak neću to učinit...dobila sam drugih BOLJIH prijedloga od martine pa ćemo mi sve to pomno isplanirat..možda uspije...plan je doooooobarsmijeh
eto to je sve od jučer...
šta će bit danas-još je rano sudit al najvjerojatnije ću ić van,možda ga vidim možda ne..al najvažnije je da se zbog njega ne živciram-ko zna kakva je osoba pa možda nije zaslužio

pozdrav malobrojni pratitelji moje životne sapunice

i sretno vam u životu!!!!!smijehcereknaughtyzujo

- 14:01 - komentari SaMo(5) - print - ....

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.