Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*],blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*],blog.dnevnik.hr/hannacool" />

subota, 22.03.2008.

Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]

boooooook,people.kako to da imam tako malo komova?? zašto mi ne komate više?? ali dobro u ovom postu se nadam da će biti više komova!!evo što sam radila preko tjedna. u srijedu su u školi bile radionice. ja sam išla na dramsku i novinarsku.bilo je super!!družila sam se sa svojim best frendicama.u četvrtak sam išla kod bake, prvo mi je bilo dosadno ali onda mi je baka zadala toliko poslova da sam navečer bila toliko umorna da sam odma zaspala.u petak sam bojala jaja i čitala knjigu "harry potter i plameni pehar". knjiga je baš zanimljiva!!danas sam bila kod frendice barbare. bilo je ok. kad sam došla kući malo sam slušala mjuzu pa sam napisala ovaj postek!! moja smješna frendica tina i ja pjevamo onu smiješnu pjesmu bitno (riječi imate na tininom blogu)!! Tesa nam je "menadžerica". dogovorile smo se da ćemo preko praznika se nać kod tine i snimit spot. cool jelda??? evo vam malo pjesmica od moje najdraže muške grupe WESTLIFE!! obavezno poslušajte pjesme su zakon!! ewo jedna pjesmica usput SRETAN USKRS!! za uskrs uživajte zabavljajte se i dobite puuuuuuuno poklona!!!
Glitterfy.com - Glitter Graphics

- 18:23 - komentari (56) - print - Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*] -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.