subota, 08.03.2008.

Umorna!!

thumbupwavefinopartythumbupwaveburninmadzalivenpuknucupuknucuzijevnamcornamcorblablathumbupthumbuphey,people!!! znate jako sam umorna cijeli tjedan sam dolazila kući navečer!! ujutro bih otišla u školu pa bih odma iz škole išla na solfeggio pa na sviranje pa onda još petkom ples tako da sam se potpuno izmorila!!! u ponedjeljak smo pisali test iz češkog bilo je lagano i dobila sam pet. u četvrtak nismo išli u školu zato što je bio lidrano.ja sam bila voditeljica pa sam morala doć. bilo je zanimljivi i napeto kad sam čitala na pozornici ali preživjela sam.zatim sa sa svojom suvoditeljicom JANOM išla u frankopansku zato što su trebali doć Ištvan Varga i Maja Šuput!! kad je stigao učitelj plesa rekao je da je Ištvan imao nekakvih problema pa nije mogao doć. jako sam se razžalostila!! drugi dan u petak ujutro prvi sat smo pisali test iz povijesti. dobila sam pet iako sam mislila da ću dobit dva!! poslje škole sam imala ples. učili smo novi chachacha i ponavljali smo disco-fox. super sam se zabavila!! malo ste me razočarali sa komovima. u linkiće ću stavit Niku iIvanu. evo jedan spot od Jojo. poslušajte. ovaj put očekujem puuuuuuuuno komentara!!!! uživajte!!

- 18:25 - komentari (28) - print - Umorna!! -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.