ponedjeljak, 18.02.2008.

ročkas

hey,people!!!!rekla sam da ću vam reći kako je bilo na ročkasu. ovako na ročkas su mi došle sve cure osim Marije, ( šteta)!! dobila sam puuuuuuuuno poklona. prvo smo se igrali one igre (neznam kak se zove pa ću napisat ovako) kad na papir napišeš neko ime poznate pjevačice,glumice,grupe..... i onda moraš pogodit tko si?? zatim je mama donijela sendviče i svi su išli jest,sve se je pojelo.!!! Barbara je donijela CD-e od Rihanne i od grupe Suga Babes. usput dok smo slušali pjesme malo smo si i zaplesali. došlo je vrijeme torte.puhala sam svijećice a onda smo jeli. navečer kada se smračilo igrali smo ubojica i detektivi. bilo je baš zabavno. u 21:00 su se svi počeli razilaziti! evo to je bio ukratko ispričan rođendan u subotu kad su mi bile frendice!! a sada kako sam se provela u nedjelju kada su mi došli odrasli "prijatelji"!! prvo sam samo dočekavala goste i dosađivala se. poslije su mi došli bratići i sestrična iz Zagreba. došlo je vrijeme ručka. kada su se svi najeli ovi stariji su međusobno pričali a mi smo se dosađivali. ja i sestrična odlučile smo se ići prošetati. dugo se nismo vidjele pa smo putem pričali. otkrila mi je jednu tajnu ali neću reći koju. inače baš mi je bilo drago što su došli!!! BIG KISS ANI!!! navečer u osam sati došla sam kuć i bila sam premorena samo sam legla na krevet i zaspala!! evo vam jedna slikica!!


- 19:17 - komentari (34) - print - ročkas -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.