subota, 02.02.2008.

NaTJeCanjE

Hey!!!! danas sam sva vesela.išla sam na natjecanje,(na lidrano).nešt sam recitirala tamo super sam se zabavila i što je naj bolje nisam morala ići u školu!!! nisam prošla dalje ali nema veze kao što sam na početku rekla super sam se zabavila i usto upoznala nove frendice!!!! učiteljica koja me je to recitiranje podučavala je ZAKON!!! naj bolja učiteljica u cijeloj školi!!! kad smo se autobusom vratili natrag u školu išla sam na ples. baš je bilo zabavno!! učili smo drugi dio rock and rolla!! plesala sam sa monikom.ona baš super pleše i super smo se zabavile!! učitelj plesa je jaaaaaaaaako FUNNY!! cijelo vrijeme se samo šali. kući sam išla sa tessom. to bi bilo to zato što stvarno neznam što bih vam više rekla.prštim od sreće. očekujem puuuuno komova. sad ću češće pisat postove!!! Image Hosted by ImageShack.us
Evo jedne slikice !!! pozz

- 16:05 - komentari (43) - print - NaTJeCanjE -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.