petak, 01.02.2008.

evo mene natrag

headbangzalivenzalivenzalivensmijehpuknuculazelazemouthwashmadcerekcerekzijevbook,people!!!! sorry što dugo nisam pisala postove i komala. pokušat ću se nekako iskupiti. muče me dizovi. nigdje nemogu nać onaj neki koji baš paše. pa ako znate neki blog sa dobrim dizovima napišite u komu. dosta o blogovima sada malo o meni!!! ovo mi je najgori dan u životu.ujtro sam se u 7 sati ustala spremila se i išla u školu. u školi smo prvo imali 2 sata prirode pa 1 sat zemljopisa zatim 2 sata tehnike i 2 sata informatike. bilo je tako dosadno.zatim sam išla u glazbenu gdje sam bila do 4 sata popodne!! tako sam se izmorila. došla sam kući "CRKNUTA"!!!!!!!!!! onda sam kod kuće morala pisat glupu zadaću i slušat dosadnog brata!!! stavit ću vam malo smajlića pa uživajte do drugog posta ( trudit ću se da bude uskoro ) pozznjamifinomahthumbupburninmadheadbangheadbangmadheadbangnaughtypuknucupuknucuzijevblablablablacerekwavenonononononononoburninmadgreedyheadbang

- 19:40 - komentari (9) - print - evo mene natrag -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.