nedjelja, 30.12.2007.

snijeg

haaaaay, ljudi!!!! thanks na komovima ali želim ih još tako da ih imam 100!!!!!!!!! inače danas sam se išla sanjkat, baš je bilo SUPER!!!!! brdo je bilo veliko i grbavo tako da bih uvijek zapela za snijeg i "poletila". moj brat se isto probao spustit niz to brdo i tako spuštajući se zabio se u banderu. prvo sam se smijala jer je bilo smiješno ali kada sam vidjela kako je skočio sa sanjki jaaaaako sam se uplašila. brzo smo trčali prema njemu da vidimo jeli dobro, na kraju je sve bilo ok. kadas se to dogodilo sijetila sam se kako sam se ja kad sam bila mala isto zabila u banderu i sanjke su sletile na mene. no dosta prošlosti vratimo se današnjem sanjkanju. dok se je brat spuštao niz brdo sa sanjkama ja sam se spuštala na vreći. bilo je super dok mi vreća nije pukla. onda smo se spuštali na sanjkama jednom ja a jednom moj brat. kasnije smo se odlučili zajedno spustiti ali onda me je naljutio. ja sam nas odgurnula i rekla sam da ću ja upravljati ( znate skretati i te stvari...). odjednom smo počeli skretati u snijeg pa sam ja sa lijevom nogom skretala u lijevo ali svejedno smo završili u snijegu. bilo mi je ćudno kako smo završili u snijegu ako sam ja skretala lijevo. pitala sam tatu kako to?????? onda mi je on rekao da je brat sa drugom nogom skretao u snijeg. evo to je to za danas. komajte mi!!!!!!!!!!!!! BIG POZZ

- 18:58 - komentari (67) - print - snijeg -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.