subota, 22.12.2007.

mouthwashmadcerekzijevzijevzijevbok ljudi. danas mi je NAJ HAPPY dan!!! išla sam kod frizerke i ošišala sam se na malo kraće. super je!!!!!!!!!!!!!!!! cijeli dan mi je bio zaaaaaaaakoon!!! prvo sam bila na plesu pa sam se družila sa frendicama. žurila sam se kući da bih stigla na vrijeme kod frizera. cijelo popodne sam provela sjedeći kod frizerke!nutbangali isplatilo se.jel vama nekad jedna od naj frendica malo ide na živce???? meni nekad da (sada neću reći ime te osobe).imam dvije super vijesti, 18.1.2008 ću ići na lidrano trudit ću se što bolje to recitirat.a druga vijest je da ću u petom mjesecu ići na natjecanje iz klavira (kao što sam napisala u 1. postu kad sam se predstavljala sviram klavir)!!!! a sad osnovna škola, učitelji su nam zaključili ocijene iz svih predmeta samo ne iz zemljopisa i povijesti malo se bojim.ali dobro kako budu neka bude. to jt to za sad vidimo se !!!!!!!!thumbupburninmadpjevasmokinwave

- 19:45 - komentari (96) - print - -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.