< rujan, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2008 (2)
Srpanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yes/No Image Hosted by ImageShack.us

*...Opis bloga...*

Bit će svega...bla bla!!!

*...O Meni...*
...zovite me hanni...
Rođena sam 8.12.
........idem u 7.b razred...


Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



*...koliko vas je tu...*

visitor stats



sad je....


Blinkyou.com






četvrtak, 11.09.2008.

*...fora sms-ovi...*

Moje srce kao vatra gori,
diše za prijatelje koje voli.....
Sad znam zašto Bog prijatelje
stvori, jer oni su nada dok
sudbina boli.....

Onaj tko te rasplakao
nije vrijedan tvojih suza,
a onaj tko ih je vrijedan
nece te rasplakati......

Sinoc mi je bilo dobro s tobom,
jednako dobro kao s mojijm novim deckom.........

Sjedim na cesti i promatram dvije sjene
Gledam te dok ljubiš drugu, a znam da voliš mene.......

Zbog tebe žalit necu, nadi si frajericu vecu
Ali od mene vecu frajericu neceš naci, eto ti sad, žali i placi.....

Ti si svjetlost u tami života, ti si mojoj glazbi jedina nota,
ti si beskrajna tema za moje sne, ti si meni sve...........

Mali moj cvijete, tebi moje misli lete, ko mravi u travi
motaš mi se po glavi. Bubice moja mala, ovo nije šala,
pusu ti šalje jedna mala budala..........

Ruka bi htjela kosu da ti dira dok gitara tiho svira,
a moje mi srce na da mira....

Nemoj pušit travu
ne razbijaj time glavu, vec zapamti da imaš mene,
a i ostale probleme......

Uzimaš li ti...mene za zakonitog
SMS-dopisnika, da pišeš pri dobrom i lošem signalu,
sva dok nas nedostatak kredita i prazna baterija, ne rastave.....

Recept za srecu:
-2kg ljubavi
-1kg želja
-2 lijepe sudbine, ali sastojak bez kojeg ništa
ne vrijedi jesi ti !! GDJE DA TE KUPIM....

Cvjeticu moj mali, ako ti oluja života latice slomi,
neka svjetlo u oluji što ce sjati bude sva moja ljubav
što ti je mogu dati..........

Ne prode ni tren da na mislim na tebe,
ne prode ni dan da te ne želim kraj sebe,
ne prode ni san da u njemu nisi ti..........
I tako prolaze mi dani svi.........

Znaj i ne zaboravi: suza je najvjerniji pratilac covjeku,
jer kad te svi zaborave, ona se pojavi......

Ove ce zime pahulje snježne biti svjedok ljubavi nježne,
koraci po snijegu vode k sreci, koliko te volim, vrijeme ce reci.....

Netko u srcu cuva srecu, netko dio sna, netko komad ljubavi,
a tebe andele, cuvam ja.............

U tri minute ljubljenja potroši se 12 kalorija,
ja ih moram potrošiti nekoliko stotina,
a da mi pomogneš u tome........

Pogledaj na kalendar prolaze dani,
a meni se cini da je sve isto kao i lani.
Nije isto, godina ti je više.......
SRETAN ROĐENDAN želi ti onaj tko ti ovo piše.......

Sladak si kao med,
lijep si kao cvijet,
ali kad se naljutiš,
bodeš kao pcela..........

Kad nisi tu, ni kiša nije kiša,
ni ljubav nije ljubav kad se usne spoje,
ni usne nisu usne ako nisu tvoje....

Tisucu rijeci mnogo je,
jedana rijec malo je,
ali dvije govore sve...
VOLIM TE.........

Duboko je more,
a u moru školjke,
zbog ljubavi
daci dobivaju dvojke........

Kad si se rodio,
plakao si, a svi su se smijali.
Živi tako da kad umreš ti budeš nasmiješen,
a da svi oko tebe placu...........

KAD JE LJUBAV NEUZVRACENA.........

Ako je grijeh što te volim,
neka mi se to nikad ne oprosti.....

Ako me ikad budeš izgubio,
potraži me u vrtlogu vremena,
jer sam se vjerojatno tamo
izgubila - tražeci tebe.....

Ako me voliš, nepricaj nikome.
Ako me želiš, ne daj me nikome.
Ako me ljubiš, ljubi me nježno.
Ako ni jedno od toga nije,
vrati mi srce,
oprošteno ti je...........

Jedan savjet.......cuvaj se!
Jedna molba........ne mijenjaj se!
Jedna želja, ne jedna laž.........NE VOLIM TE!!!
Jedna istina........STRAŠNO MI NEDOSTAJEŠ!!

Rekao si da me više ne želiš vidjeti....
Ipak dodi, ugasit cu svjetlo........

ZA COOL UPUCAVANJE........

Ako te gnjavim, zovi 92
ako te prestrašim, zovi 93
ako te povrijedim, zovi 94
a ako me želiš nazovi moj broj.........

Ako me voliš,
nemoj kriti jer nije zabranjeno
zaljubljen biti..........

Ako zadržiš ovu poruku - voliš me,
ako je ignoriraš - obožavaš me,
ako ne odgovaraš - želiš me,
ako odgovoriš - ne možeš bez mene...........

Da si lijep, to vidim,
da si dobar, to znam
da voliš, to mislim
ali koga, to ne znam.........

- 16:30 - komentari(14) - printaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.