srijeda, 16.08.2006.

PaKle HerE I ComE

ubit ću sebang!!!Počela sam radit...Od 10 do 2 po najvećem suncu!!Užasburninmadheadbangpuknucu!Nego da vam kažem kako mi je jučer bilo vani...Kad smo se svi skupili,neke frendice i ja smo išle do lunaparkanutnutnut!!!Prvo smo išle na nekakvu vožnju smrti(il kako se to već zove) i vrištale smo toliko da nas je cijeli lunapark gledozujodead!Onda smo išle na autiće,ja i iva u jednom,a dvije frendice u drugom!sad imam plavice od toganono!Onda smo išle na neko gađanje limenki,pa kad sve srušiš dobiješ bocu vinanaughtynaughtynaughty!Slagale smo da jeovoj jednoj rođendan pa smo dobile za besplatnowinksmijeh!išla prvo gađat jedna frendica,i žvrknula loptu 15 m dalje od tih limenki!!!!!Ajme al je bilo smijeharoflroflrofla ona jadna!!I vratimo se mi kod društva,i pala ja u morenono!Išle mi na neko sranje što se ljulja na moru,i zajebavamo se i ja se poskliznem i znate šta slijediroflroflroflsmijeh!!!!Onda su mi se dva frenda pofajtalinamcornamcornamcor...al sve se završilo dobrothumbup!!!I sad vizakljućite kako mi je bilo!!!!!!ODLIČNO!!!!!!!!Ajd pusek i see ya mahwavemahwave

- 18:06 - kOmENtaRi (3) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.