utorak, 15.08.2006.

Alooooo!!!!!

Evo i mene!Bila sam kod frendice,i vani je bilo tak-takzijev...malo nas je pilo i svi su bili u neakvoj depribang!u ostalom počela je kiša pa smo morali u ponoć kućiheadbang!!!Frendica je zaspala a ja sam se zajebavala s njezinim bratom!!!A sve u svemu dobrothumbup!I večeras idem van,pa.....E da!I jedan kreten se non-stop upucavo a ja ga mrzim!!!burninmadburninmad!!!!!A niš piplsi,nadam se da će mi večeras bit boljewinkyes!!!!!!!Ajd vidimo se i tnx svima koji ostavljaju komentariće!!!!!Bokwavewave i pusaaaaakisskiss!!!!
evo vam slike od meni tako slatko dečka.....Jessa McCartneya i meni ful lijepe i dobre Hillary Duff!!!

Jesse:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jesse 2:
[IMG]http://img72.imageshack.us/img72/9574/jessemccartneyua2.jpg[/IMG]

Hillary:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 20:38 - kOmENtaRi (3) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.