ponedjeljak, 19.06.2006.

MJUZA!

VOLIMsmijehS.O.A.D,naj album mi je Hypnotize ali svi su SUPER!!!!!!Strava mi je grupa Limp biskit a njihove naj stvari su mi:Hot dog,Rolling,i My generation...Iako je skroz drukćije od sistema volim(tj.obožavam)Chris browna!!!!!!!!Prije sam stalno slušala Linkin park pa sad znam sve njihove CD-e napamet,a naj njihova pijesma mi je Place for my head.Kako sam stalno po rođendanima znam puno pop i r&b pijesama napamet,a neke od njih su mi dobre!Dobra mi je pijesma pump it(a spot još bolji).Jako volim i pijesme Unfaithful,hips dont lie......_Ma ja slušam sve,nek samo da je dobro!

NEVOLIMmadBritney Spears i takve stvari!!!!!!Jednostavno to nevolim,a pogotovo oni glupi boy bendovi(npr.US5...),Tokio hotel mi se zgadi kad vidim onog pedera(znate na kog mislim-Toma).....Narodnjake ne slušam ,al znam par stvari jer je to sad kao "u modi",pa svi slušaju pa zapamtim!____________Ali ja ipak mislim da svako ima svoj ukus,tako da nisam ko neki ljudi da kažem:neću se ja družit stobom jer slušaš Britney ili US5!_____________

- 01:50 - kOmENtaRi (6) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.