srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ja,ja i samo ja!i moji frendovi. uglavnom-sve i svašta! :D



Linkovi

Blog.hr
Gladiatus.ba

Melita
Davor
Iva
Filip

četvrtak, 17.07.2008.

Omiljena pjesma.

Ljudi više manje imaju najdraže pjesme.
Svi se svrstavamo u neke stilove:rock,punk,ska,jazz,blues,techno,classic,gotic itd.
Ja volim slušati psihomodo pop.XD
Evo jedne pjesme od Davora Gobca.party

Mila, htio bi ti biti drag
draga, bio bi ti mali vrag
zelio bih biti tvoga milkicaliz
zelio bih biti tih lizovaniz

Mila, zelim biti tvoja pila
draga, zelim biti tvoja krema kakve nema
prvo me razmazi onda me razdrazi
zatim me razmotaj onda me progutaj

Mila, sada sam ti postao drag
o draga, sada sam ti mali vrag
i sada kad sam postao tvoga milkicaliz
baci se na kolena i reci mi, pliz
"Mili, zasto moje srce cvili?"
"Mali gade, sto to tvoji prsti rade"
prvo me razmazi onda me razdrazi
zatim me razmotaj onda me progutaj
mila, zelim biti tvoja pila
draga, zelim biti tvoja krema kakve nema.

I na kraju svako ima svoju omiljenu pjesmu.XD



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.