< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (1)
Listopad 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
LaZ/iStInA

Opis bloga

zwani.com myspace graphic comments
Hello Graphic Comments

Dobro došli u svijet sporta [točnije rukometa]...ma ima tu i svega osim rukometa.......procitaj pa komaj...........
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Google
Gimnazija A.G.Matoša
Moja Škola
Dilberica
P.P.A.Š.T.A.-Girls
Giza(Ana) i njezine frendice
Tihana (Jelić)
Zvona (Erceg)
Zorićka
Sia
Anja
Mia - lolekice
Hrga i Stpa
Plaviša i Brineta (Kratofilica i Flanjkuša)
Ira - moja frendica iz Labina
Gaby-loooda
Ivona

O men.......... *-* (= SPOTOVI =) *-*

zwani.com myspace graphic comments
Myspace Animated Comments

Ime : Klara
Prezime : Nije bitno
Škola: I.G.K. Đakovo, U najluđi 7.b
Godina: ...na ovaj svijet dospjela 17.7.1994......
Bavim se: RUKOMETOM-već 5 godina, u sl. vrijeme sam na msn-u, ili vani s prijateljima!!!
Ne volim: umišljene ljude...preseravanje...školu...lektire...učenje........dvolične ljude....cajke...............rolleyeszujolud
Volim: rukomet....prijatelje...druženje.......svog dečkacerekkiss........subotu.....pizzu.....OK!......
Slušam: Sve osim Narodnjaka-cajki.......i mamu i tatu-samo nekad slušam kad moram...
MOJ MSN : klara-dj@hotmail.com

Evanescence - Bring Me To Life


Fall Out Boy - Thnks Fr Th Mmrs


BTW. EMO IS NOT GAY!!! If you think that Emo is gay than you are gay! bang wave ludludlud

Hilary Duff-Hey now


Dino Jelušić-You are my one and only



Cascada-Everytime we touch


Avril Lavigne-Sk8er Boy


Cascada-Bad boy


Hilary Duff-Crash World


Timbalad-The way i are


Dino Dvornik-Ništa kontra Splita


Billy Talent-Fallen leaves


Hilary Duff-Girl can rock


Avril Lavinge-He wasn't


Avril Lavinge-Girlfriend


Britney Spears-Gimme more


cerek

....................... i par slika.............

zwani.com myspace graphic comments
Myspace Animated Comments & Graphics


Ovo sam ja...hehe!!!!=)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

zwani.com myspace graphic comments
Myspace Friends Comments & Graphics


Marina & Chema
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Chema
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nana (Čuba)...=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PUPA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MIA....=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

OPET Mia....=)....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(=Tiša (Tihana) =) & JA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iva & JA =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zorićka & Haramina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lukićka
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zorićaka & Tiša
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zvona i Nina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zvona i Jelić
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jelić (kad odraste, "ako uopce odraste" postat ce peglać kose) hehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tihana i ja =)


Moja frendica iz Labina s Kampa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Marina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Ana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja, Ana i Bora
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Gamsica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ana i Ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ANA (Vuković)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

.....hmm.....JA....lol.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



nedjelja, 02.03.2008.

....niš se ne događa....

....ej bok..ljudi....vrijeme je da i ja napišem novi post....niš se pametnog nije događalo....prošli vikend u nedjelju išli mi igrat u Ivanec.....državno....bila sam jedna utakmica.....i prebili mi Ivanec na mrtvo ime...neznam koliko je bilo raz....sve je bilo super....sam kombi...užas živi....oni nikad nisu čuli za kisik...
...vruće ko u pol ljeta....još trener neće da otvorit....još vozač vozi ko na utrkama....a na cest pun kuriiiiiiiiip rupa.....kombi je bio prava nočna mora....cijeli tjedan mi se vrtio po glavi....čim ga se sjetim...ufff.....riga mi se..........i tak nam brzo prošo dan....nadam se da će nam ubro počet županijsko....i....šta ima novog kod vas?....kod mene se u zadnje vrijeme skoro niš ne događa....dost bi bilo za ovaj post...idem sad...aj pozzzzzzz...poz:
Tihani,
Tišši,Ani (Vukovič),
Gaby, (Divić),
Ercegu....i..
...svima s Treninga....
.....i koji mi komaju....
.....najluđem 7.b.......
....VILI.....
........pozzzz.......


......evo vam jedna pjesmica da vam ne bude dosadno....


Bethany Joy Lenz - Halo



~14:07~ Your words... (86) print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.