MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


1 pjesma:
Lady GaGa-Lovegame

╔═╦══╦═╗
║╩╣║║║║║
╚═╩╩╩╩═╝

  ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Travanj 2009 (15)
Ožujak 2009 (28)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne

by:FuNky.FiSh=)

Counter


Upiši mi se u knjigu gostiju!!!

Bild in voller Größe anzeigen

LinkoviImage Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak, 16.03.2009.

World is spin!

Ćao!kissAjme,početak tjedna.blablaUjutro sam se probudila da idem u školu,a bilo mi je tako hladno,cijelo vrijeme i u školi mi je hladno.zalivenEvo sada pišem post i pijem vruću čokoladu.smijehEh!Evo danas smo prvi sat imali engleski,bilo je super,nastavnik nas ništa nije gledao pa sam ja dijelila svima u razredu (kao lanac) leksikon.coolOnda je bio hrvatski,dosadno.Nastavnica je samo pisala,a mi prepisivali.pjevaNa matki je iznenadno ispitivala Matiju i Anđelu.bangMatija je dobio četiri,a Anđela..2!deadEh,da sad je bio vjeronauk,ispitala me i dobila sam 5!beljI na kraju sat razrednika,radili smo plakat sa bilo kojom temom!roflU mojoj grupi je bilo zakon,svi su nas kopirali!JADNO!madEh,pa mi ćemo bolje grupo "Twillight girls".E da jesam vam rekla da se moja grupa zove "Sweety girls" tu su Mia,Antonia,Petra i Leonarda,Mia je vođa (a ko drugi zubo).Eto,Mia je ponila plakat kući,ja sam joj pomogla da odnese!winkPa eto,donit ću vam sliku kakav je plakat bio pa ćete ga vidit!eek
Ovo je bio jako dugi post ali ne sljedeći put,pusica!kiss



| .0stawi.tRag. (24) | b0 | xP

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.