Vocne torte sa keksom - Susretit će se u sredini

nedjelja , 30.12.2018.










Click here: Vocne torte sa keksom






Bitno je da se prvi fil dovoljno stisne da može da se nanese drugi. Njen ukus je zadivio moje najmilije i već vidim da će tražiti da je spremam opet i to ubrzo.



vocne torte sa keksom

Usljedila je promjena plana, tako da sam čokoladu samo špahtlom razvukla ravnomjerno po cijeloj traci i zaljepila ju za tortu koju sam tako stavila u frižider. Vi ste to tako lepo objasnili da mi samo preostaje da krenem da pravim jer u maju mesecu nam se udaje cerka.



vocne torte sa keksom

- Potrebno je izrezati traku od masnog papira na dužinu obima torte ostaviti 1 cm duže tako izmjeriti visinu torte isto treba biti 1 cm višlje. Ulja staviti toliko da se dobije dovoljno tečna čokolada da se torta bez problema prelije.



vocne torte sa keksom

Kao što ste već navikli i ovog puta sam spremala laganu i brzu poslasticu koja je prosto neodoljiva :. Njen ukus je zadivio moje najmilije i već vidim da će tražiti da je spremam opet i to ubrzo. Ne izbegavam ja torte koje se peku i za koje ima malo više posla ali prosto ovi lagani i brzi recepti su mi nekako najomiljeniji :D. Tako imam više vremena da se posvetim sebi i svojoj porodici. Ove lake torte mogu pripremati i oni koji nemaju kuvarsko umeće pa mi takve recepte većina vas i traži i ja samo ispunjavam želje :. Ali dok nisam uštosila puding je savršena zamena tako da ja toplo preporučujem ovakve recepte svima vama koji ste imali loše iskustvo sa težim tortama :. Puding skuvati sa 8 kašika šećera i kašikom gustina u 1 L mleka po standardnoj proceduri. Ostaviti ga da se ohladi pa ga razmutiti sa margarinom. Na dno posude koja je obložena kalupom poslagati piškote umakane u sok. U jednoj posudi izmrviti keks i dodati iseckane banane pa sve to pomešati sa pudingom. Fil rasporediti preko piškota. Staviti tortu sa bananama u frižider da se ohladi na nekoliko sati, najbolje preko noći, skinuti kalup pa je dekorisati krem šlagom. Ova jednostavna divna kremasta torta se prosto topi u ustima i sigurna sam da će vaši degustatori tražiti parče više :D. Pogledajte video uputstvo urađeno u saradnji sa!



Vocna torta sa jogurtom i keksom
Želatin razmutiti sa malo vode i ostaviti da odstoji. Evo nekoliko ideja, pa možda si netko pronađe nešto za sebe. Ovako dekoriranu tortu nemojte se bojati da će čokolada pucati, jer kada ju prije rezanja ostavite nekih 10-15 minuta na sobnoj temperaturi, samo lagano povlačite nož i sve će biti kako treba. Nakon tog vremena izmiksajte maslac i šećer u prahu, pa dodajte kiselu pavlaku sa žumancima. Pečeni biskvit premažite sa 100 ml toplog čokoladnog mlijeka, ostavite da se ohladi. Vi ste to tako lepo objasnili da mi samo preostaje da krenem da pravim jer u maju mesecu nam se udaje cerka. Lagano mešajte da se smese sjedine i sipajte u kalup od 26 cm koji ste prethodno podmazali ili pokrili papirom za pečenje. Ove lake torte mogu pripremati i oni koji nemaju kuvarsko umeće pa mi takve recepte većina vas i traži i ja samo ispunjavam želje :. Dodajte mlevenu plazmu, banane iseckane na deblje kolutove i šećer u prahu. Ostavite da se ohladi. U ostatak mleka 200 ml dodajte puding u prahu i razmutite da nema grumuljica. Stavite peći u zagrijanu pećnicu na 180 stupnjeva oko 30 minuta.

[Dlakave stare babe|SVITU, DODIRNITE NAŠ GRAD! Napravili smo vodič kroz splitske legende! > Slobodna Dalmacija|ZAVRŠEN JE FORUM+, FORUM MLADIH KATOLIKA HRVATSKE 2013.]






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.