Hamdija

17.11.2005., četvrtak

Gdje žive cigani

Blizu tvornicaPa kao prvo cigani žive u starim kućama,oni si i samo mogu napraviti nešto jako,jako jadno,npr. šatori,kupe sa smetlišta deke,stare ormariće,ali kako oni mogu zaraditi za kruh,e sada ću vam to reći.Vjerojatno ste sto puta vidjeli kako žena sa malim djetetom prosi to je jedan način,tu samo sjede,vjerojatno su vam i još kucali na vrata pa su vas tražili novac,ja sam im dao dvije jabuke,a oni su mi vratili jabuku i rekli da samo žele novac.Pa ja sam im dao hranu što oni još hoće.Dobro,žive blizu tvornica,oni su puno tamniji od nas,nisu bijeli kao mi,ali su tamniji.Vjerjojatno ste vidjeli kako iz smeća vade svakakve stvari ormariće,pa stare žice ne znam što mogu od njih možta znate vi???Pa ne znam,znate li možda zašto nisu uzeli jabuku od mene,ja sam se to puno puta pitao.Pa možda vjerojatno nisu bili gladni.Evo gdje oni žive kako zarađuju,sada možete iz ove slike vidjeti sve.
- 09:44 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

U ovom blogu će biti sve o ciganima,samo znajte da ja nisam cigan nego čemo malo pričati o ciganima.

ZAŠTO SAM OSNOVAO OVAJ BLOG???
Zbog toga što sam promijenio mišljenje o romima kada sam ugledao Hamdiju i vidio njegovo ponašanje.

Linkovi

Slikice iz BB-kuće

Hamdo

Sapunica

Pričanje

Opet Hamdo

GRRR

Hamdija

Frizer

Krv iz nosa

U potrazi za...

He,he