HALO MOTO

petak, 09.03.2007.

JA CU PROKOMENTIRATI DORU 2007...

Evo, ovako za pocetak HVALA NA 105 KOMENTARA TO SMO CEKALI...
Meni je ova pjesma koja je pobjedila odlicna... nije mi bas za Eurosong, ali mi je odlicna...
najgora je ona moj svijet... Jandni!!!!!
ona nema sance seceru je ipak ok samo boljkovac previsko pjeva...
mislim, napaljenki ocekuju neku zgodnu, pa tako da...
almi je ona presimpa...
ulicni sviraci su misto ok, al mislim pjevac drzi ruke u dzepu...
a i ona snjeguljica je uzasna...
i tina vukov mi se nije svidala...
ugl kad su ovi gore navedeni pobjedili... razbila sam luster...
to je to...



SAD VAM EVO JEDAN ODLICAN SPOTICH...

ISTO IMITACIJA BUTTONSA, ALI OVOG POGLEDAJTE JER JE PREDOBAR...



...bYE,bYE,bYE...


D.A.N.C.H.Y.njamizujohrvatskanutnaughtykisssmokinthumbupwave

- 14:37 - NEMOJTE PUŠTAT PODUPLANE KOMENTARE (28) - TROŠI BOJU AKO OĆEŠ - =)