U STVARNOSTI JE REALNOST POSVE DRUGAČIJA!!

Objavljeno: subota, 03.02.2007.

napokon novi post....bwahahhahahhahahahaha

allo ljudi!!!
evo došle smo nas dvije da napišemo post!!!!!!!!!
nismo dugo bile jer imamo pametnijeg posla............


pa evo da napišemo post o onim umišljenim, jadnim curama koje nemaju pametnijeg posla nego izmišljati stvari o sebi.....
kao prvo...nas dvije imamo dečke koje ne mijenjamo kao čarape....
kao drugo uopće nam nije stalo do savršenstva
kao treće imamo jakooooooooo puuuuuuuuunooooooo frendova i frendica...
i kao četvrto mi ne izmišljamo život...jer smo zadovoljne....
kad sam pročitala komentar od ove cure nasmijale smo se kao nikad u životu....

" da, sad ću ti neš reć glupačo laživljiva...sam ti seri opet po blogu, al vidit ćeš, osvetit će ti se što me tako blatiš debilu...samo se ti smij sa svojim "frendicama"....svi znamo da se foršas da ti ko fol nije stalo. kuži se curo, kuži se...sam da znaš, možda neki dečki i imaju moto izjebi i kaj ja znam, al to je i moj moto...mogu si mislit kolko si ti ti imala..nijednog nisi dušo, nijednog...al dosta o tebi! mene oni obožavaju, obožavaju i nemoj srat po blogu, širiš gubu čak i prek kompa...mogu si mislit kak izgledaš...neka jadna, prištava, debela štreberica koja gubi svoj život na neke koji imaju sve! ljuborni gabore jedan...ajde smiji se,smiji...nadam se da ćeš se ugušit...pozdravi svoje zamišljene frendove, patološka lažljivice "

bwahahahhahahahhahhahahhha

evo sad da joj odgovorim:

mi kao prvo imamo dečke, koji nas vole i mi njih i ne mijenjamo ih kao čarape...

da moš si mislit da te obožavaju....SAVRŠENA GLUPAČO....vjerojatno te mrze pa sad ovdje na blogu svoje snove pišeš....bwahahhaahahhahahahaa

ja pišem blog jer želim ga pisati...uostalom zašto da ga izbrišem....HA???????
zato jer pišem normalne, realne stvari....i NE IZMIŠLJAM....ti si prva koja ga treba obrisati....

MI nemamo prištiće niti smo štreberice niti smo debele.....vjerojatno si takva ti...pa se ovdje iživljavaš...........bwahahahhahahahhahhaha

no idem dalje pisati post....ne više o tebi.....

da vidimo druge..

ove cure toliko su jadne...da mi je znat u koju gimnaziju idu, gdje ih svi vole....vjerojatno šiptarsku.........bwahahahahhahahahaha
i one se sad ovdje iživljavaju...jer imaju komplekse......bwahahahahhaha
ma sve su one iste....možda su to tri frendice koje su se dogovorile da će pisati tako glupe blogove...šta znaš...

SVE SE TE CURE LIJEČE OD KOMPLEKSA...........

vidim sada da se još jedan blog otvorio sa takvim curama...
ovdje klikni
dvije sestre koje će opet početi izmišljati gluposti.....cure sredite se....

ja mislim da je svim ovim curama moto
VIŠE NISAM UMIŠLJENA
SADA SAM SAVRŠENA

bwahahahahahhahahahhahhhahahahahahhahahahahahahhahahahahahhahahahahah

- 14:37 - Pretty In Pink... (9) - Print Post... - Link Of This Post...