ponedjeljak, 11.06.2007.

ma evo ga

eto ljudi i od mene novi post...hehe...rekord...kolko dana nisam ništ piso...hehe
ma da vam odmah kažem kod mene ništ zanimljivo...al to mi je nešt čudno...
uvijek kad meni nešt nije dobro drugima je super...
evo od prošlog posta moj buraz i šogi se pomirili...
vlac i barbara se pomirili...
ugl...
e da...da vam prepričam jedne događaje...hehe
recimo da ima neka osoba x i ja...hehe
x-žensko, plavuša (bez uvrede)
evo ga...ja se sretnem u busu s tom osobom x...ona mene najednom pita šta je to imunitet...hehe
ja se pravio glup i kažem neznam (htio sam čut šta će ona provalit)...
ona mene pita dali je to ono kad neko pobijedi u opstanku pa ga nemogu izbacit...hehe...nemoš vjerovat...
e sada drugi pokušaj...
na mom rođu...dok nas je bilo 5...pita ona opet...sad se svi pravimo glupi...hehe...a jesmo bezobrazni...hehe...
ona opet pita šta je to imunitet...hehe...zamisli sad...kaže ona meni JEL TO MOŽDA ONAJ ČOVJEČULJAK IZ LGG-a KOJI TE ČUVA OD BAKTERIJA...mislim ono...hehehehehehe...
sad dobro razmislite i odg. šta je to imunitet...hehe...
a sad druga spika...hehe...
jel možete vjerovat...
bili mi vani...moš mislit...i sad nam dosadno pa idemo mal zajebavat osobu x...hehe...
i meni padne na pamet jedna fora...haha...
ja uzmem praznu bocu i kažem osobi x da vikne u nju, brzo začepi bocu i da ak je stavi na uho da će se čut...hehe...alaj budale...
i ja sad to napravi kako bi ispalo uvjerljivo...ja se nisam čuo al sam se pravio da jesam...hehe...kak mogu bit bezobrazan...
sad to napravi i osoba x...hehe...i ona mene začuđeno pogleda...ono zbunjeno...i kaže pa ja sebe nečujem...hehe...al to bi već nekak prošlo da nije pokušavala 20 puta dok je skontala da ja ležim u travi i nemogu disat od smijeha...hehe...i onda mi idući dan kaže jel sam ja nju zajebavo il se stvarno to može napravit...hehe...ja naravno kažem da može al moraš unutra imat vode i bit u zatvorenom prostoru...hehe...ugl...ona je to pokušavala sve dok ja joj nisam reko da je zajebavam...
e budale mene...mogo sam je još uvijek zajebavat...hehe...
a niš...to je sve od mene...
pozz ekipi...

- 22:04 - komentari (35) - print - ma evo ga -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.