utorak, 05.06.2007.

zašt postoji naslov???odg.

evo ljudi...novi post...da vam ne dosadi...hehe...kod mene opet niš zanimljivo...a šta ćeš
u školi nas jebu sa svojim nekim kritikama i sa svojim očekivanjima...
a kod kuće sa svim ostalim...hehe...a šta ćeš kad te neko mora jebat u mozak...jbg...neko mora...da...
zajebao sam danas rasku...kak je glupa...ja joj nasro da mi bus sada kreće u 12:50 pa da me mora pustit 20-15 min prije...kao nešt se promijenio raspored...hehe...al i ja sam se tu sjebo...bus je u 13:10 i sad moram čamit na stanici pol sata...
al i to je bolje neg bit u školi...jel se slažete?
neznam zašt al puno njih dođe na ovaj blog a ne komentiraju...
j..... se...hehe
ma šalim se...
a šile govno reko da će me stavit u linkove a nije...baš si pizda...znaš?
ma sve je ok...poz svima i zabavite se još ova jebena 2 tjedna škole...hehe
uživajte

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.