"Tko o čemu, Ja o uzrocima!"

28.05.2021.


U ime Boga Milostivog, Samilosnog, Mir i spas Božji ti želim!




Evo "posta" prije posta

Vjetar, prašina, crna jama (septička jama), , opasnost, mrak, . . . sve ima svoju suprotnost, svoju vrijednost te donosi neku korist i štetu. Hoće li biti veća šteta ili korist ovisi isključivo o „meni“ – nama.

"Nema mira bez pravde i nadoknade štete!"

Štetu neće nadoknađivati onaj komu oštećeni oprosti.


Ljudi moji pa jeli vama jasno da svako zašto ima svoje zato i da živimo uvjetovano posljedični život.
Mnoge uvjete i uzroke sami sebi stvaramo pa ako uzročnik - čovjek ne snosi posljedice za svoja nedjela tada imamo katastrofu za koju ne možemo kriviti višu silu nego sebe same što se na vrijeme od nepodobnih nismo zaštitili.

"Sve teži k ravnoteži!"


Kad se pitamo; „Zašto nam je ovako?“, odmah pomislimo na druge kao krivce sebe izuzimajući i od najmanje odgovornosti. A, ne valja tko! I još jednom ne valja tako neka znate jer i ne djelovanje može biti moj grijeh. Ne bi oni mogli biti takvi da mi nismo ovakvi – ni slani ni slatki, ni ljuti ni gorki, nego bljutavi za ispljunuti.

Nema napretka bez reda i poretka.

Red uspostavljamo poštujući i štiteći prirodno pravo svakog pojedinca, (Opća deklaracija o ljudskim pravima UN-a) pridržavajući se pozitivnih zakona koji štite sve i svakoga na svakom mjestu i njegovu slobodu da ne uznemiren od bilo koga ili bilo čega bira što će činiti.

Čovjek koji čini zlo treba biti pozvan na odgovornost, na zlo koje čini treba mu biti ukazano i na pogubnost takvog postupanja. „Sam pao – sam se ubio!“ Prevedeno: Znajući da je zakonom to zabranjeno sam je izabrao kaznu koja je za takvo nedjelo zapriječena. Nije ga nitko tjerao da to čini.

Problemi koje čine ljudi koji su na položajima koje ni po kojim kriterijima ne zavrjeđuju izuzimajući kriterije Zloga: „Što gore to bolje!“ To je doba kada vjetar u usijanim glavama zapuše dižući prašinu a oni znajući kakvi su i u kakvim se crnim jamama nalaze svim silama nastoje spriječiti talasanje – valjanje.



Uzrok je u tome što za nastalu katastrofu – počinjeno zlo nisu kazneno odgovarali nego su zamrznuli konflikt, zadržavši status nepromjenjivosti i ne smjenjivosti, slaveći zlo i „zločince“ – teške neznalice.

"Tuđe hoćemo - svoje ne damo!"

/Daleko je ovo od pameti!!"/

Svatko tko čuva u jednoj košari zdrave i trule jabuke treba da zna da će se i one „zdrave“ zaraziti truležom i nakon nekog vremena strunuti.

Tako isto i društvo koje u svojoj sredini štiti, brani i slavi zločin i zločince samo sebe osuđuje na propast i neka se ne čudi kad dugovi na naplatu dođu.

Ovo svatko iole razuman treba da zna – shvati i prihvati kao nepobitnu činjenicu a ta je da:

Osuditi pogrešnu politiku vladajućih u prošlosti pa i sadašnjosti kao i svoju zabludu, počinjeno zlo "u ime naroda" – zločine i zločince ne znači izdaju domovine nego upravo suprotno; Tako se domovina brani, istinom i priznavanjem zablude.

Kad bude tomu tako za sve ostalo je lahko.

Mnogi će reći kako istina boli.

Ne boli istina, Istina te oslobađa, nego svijest da ste sve do priznanja živjeli zabludu.

Kao što ćete naći niže u postu o slobodi: „Osloboditi se znači otpustiti prošlost."

Prošlost je pak nemoguće otpustiti zadržavanjem starih navika, a navika je naša druga priroda.

Kako neki od nas imamo loše navike koje smo vremenom stekli nitko nam ne brani da stvorimo druge – dobre navike, gdje želimo svima ono što želimo i sebi.




„a“ – autosugestija



Kako se osjećaš kad svoj lik u ogledalu ugledaš?

Jel te strah?

Mene nije.


hn. 182527052021.




"Post pisan upravo za tebe!"

*


*



SKLADIŠTE „REZERVNIH DIJELOVA“




Svatko može ući i uzeti ono što mu je i koliko od izloženog potrebno bez da je dužan platiti!

Izvolite! Poslužite se, na osobnu odgovornost.


*

„PARCIJALNE ISTINE?!“

Kako gledati grješnike?

. . . okom milosti a ne uznemiravanja.

„Grijeh je 'dobar' - koristan?“

Grijeh je 'dobar ', bolje reći koristan po nas?!

Svaki puta kad ga se sjetimo opominje me da trebam dobro činiti.

Isto tako i negativno iskustvo:

Kada se negativnog iskustva sjetimo upozorava me da to više ne iskušavam.

„Pec-pec!, vruće-vruće!, -hladno-hladno, . . . !“

Otuda i izreka: „Nije svako zlo za zlo, nego uvijek i za neko dobro“

„Ja“ ovisi o „Ti“?

Ja sam za sebe Ja, Ti si za mene Ti, Ti si za sebe Ja, Ja sam za tebe Ti.

Bez Ti nema Ja, bez Ja nema Ti. Ja sam Ti, Ti si Ja, svi smo jedno u ......!



"Ljudi vole parole!!"

„Ja“ narod:
„HOĆEMO PROMJENE!“

„Ja“ odrod: „Svi se mijenjati trebaju, samo Ja isti da ostanem.“

„I Ja sam za promjene, koje će zadržati status quo!“

V R A T I S E !

*

Pretjerivanje u želji za bezgrješnošću?

Kada bi svi ljudi bili bez grijeha Bog dž. š. bi stvorio druga stvorenja koja će griješiti i kojima će On grijehe praštati.

Umjerenost je bolja od pretjerivanja i zanemarivanja. O čovječe!, pametan budi.

*

Dužnost s pram „Učitelja“?

. . . , držati se savjeta a ne oponašati.

"Oponašanje nas odvede u karikiranje"

*

„Kamenčići za pod glavu“


„Ljubav, ah ljubav?!“


„A najbolji među vama je onaj kojemu vrline postanu mane!“

*

Milost?
Ne uzimati u obzir zlo za zlo, a uzimati u obzir dobro za dobro.

Ljubav, ah ljubav?!

Ljubav je strpljiva,

ljubav je dobrostiva;

ljubav ne zavidi,

ne hvasta se,

ne oholi se.

(Ljubav za ljubav!)

*

Dvostruki grijeh?

Lažna pobožnost! - kontaš?, a? :))

Zato su licemjeri gori od nevjernika!!hn.

*

" A čovjek cijeni samo ono što skupo plati!"

(grješka ljudskog racija)

1. - „Laž je trenutak života istine u svijesti koja izmiče zrcalu savjesti.“

*

2. - „Nema mudrosti bez Bogobojaznosti“


Prvo slovo u abecedi života je znati i prihvatiti da imam Stvoritelja. Stvoritelj postoji!


3. - „Ono što ne postoji ne može potrajati a ono što postoji ne može prestati postojati.“


4. - „Bog jeste, sve ostalo i jeste i nije.“


Moj život i jeste življenje Mojih misli, Mojih uvjerenja, Moje vjere.


5. - „Moja djela neka govore koja mi je vjera.“

6. - „Neće se napiti vode onaj koji samo ruke ispruži.“

7. -„Budi uvijek utemeljen u Biti u ispravnim mislima:

'Ja sam uvijek, svagda i u svakoj situaciji samo sluga, nikad gospodar'.

Budi odan sluga Gospodaru svome i strog gospodar strastima svojim, (čulima svojim)“.

*


Lažna pobožnost?

Ne ustati nikad protiv oca, majke, braće.

Lažna pobožnost je sačuvati spokojstvo na štetu Istine i čuvati Istinu povrjeđujući ljubav.

"O čovječe! - Ne brani Boga dž. š.!, čuvaj se svojeg neposluha!"

(ovo nije kamenčić nego Kamen za pod glavu)

*

Želja za sigurnošću?

Svi traže svoj mir, a želja za sigurnošću, nepovjerenje je u Božju milost.

(hajde reci da i ovo znaš!?)

Znam! .......:))

Pa kada znaš, zašto se ovako i ne ponašaš?! .......:))hn.

*

O robovanju?

Čovjek koji vlastitom voljom ne robuje Bogu, robovat će mimo svoje volje drugim ljudima, robovat će Zlomu!

„ B i r a j ! “

*

Nemoguće?

Kako u neznanju tako i u znanju nemoguće je previše dobar biti.

Neznanje „dobrotu“ u ludost preobražava. Više štete nego koristi.

*

Misli?

Dobra pomisao osnova je svakog dobra.

Dobre misli proizvode dobra djela.

„ . . . svoje misli usmjeri na ono što uistinu hoćeš!, i dobit ćeš.“

(Zlomu je veći neprijatelj mirotvorac od teroriste!! - Zašto?, zašto?, zašto?? - Nije se dao zaplesti)

*

„Cilj je određen!, - sredstva se ne biraju, jer cilj opravdava sva sredstva!“

„San“, uvijek izgleda tako blizu ostvarenju a tako je daleko, ne dozvoljava im da od njega odustanu, jer ih Zli navodi da mu bez pogovora služe, što oni i čine.

„Zli i zlo nemaju niti vjeru, niti naciju, niti su neke druge rase - klase ili boje kože!“

„Kada Zli izgoni zloga on je u sebi podijeljen i neće opstati!“

„Likovati!, znači dati mali prst Zlomu!“

Zli ne mogu govoriti dobro. „Ta usta govore onim čega im je srce prepuno.“

Zato cilj ne može da opravda sva sredstva, – prisilu!

K A K O!, upitat će svaki iole radoznao? Kako?

Pa lako!

Izabrati za Gospodara Boga, Njemu služiti držeći se Njegovih Zakona i uputa.

Eto jedino tako i drugačije nikako! ..................(Tko drugačije kaže: - Laže!)

„Služba za čovjeka, ujedno je služba Bogu i nema govora o nestašicama!“

„Hvala Bogu ima dovoljno svega za sve i još preostaje!“

SADA KAD SVE OVO ZNAŠ?!, OPRAVDANJE ZA STANJE U KOMU SI NEMAŠ! :))

*

Beskonačno?

Čovjek; - Determinanta za beskonačno.

Što su misli?

. . . mentalna energija privlačnosti u djelovanju.

Dobijemo ono o čemu razmišljamo.

„Što si posijao, to ćeš i žeti.“ :))

*

Osjećaji predstavljaju povratnu informaciju o skladu misli, riječi, djela i propusta pri punoj svijesti sa savjesti.

*

O vrijednosti Zloga


I L U Z I J A !


1,00000000000$ Vrijednost, Tvoja moć u Tami, dok' Te ljudi slijede.


I S T I N A !


0,00000000001€ Vrijednost, Tvoja moć na Svjetlu, kada te ljudi vide i leđa Ti okrenu.
+ pretpostavka?!

*

Nanošenje zla mišlju?

Mislima ne možemo nanijeti zlo drugima već isključivo sebi.

*

Imati razumijevanje za?

Imati razumijevanje za tuđe neznanje rezultira strpljenjem.

Naj-strpljiviji među vama je onaj koji se može suzdržati i kada je u pravu.

*

Tko poništava svoja prava?

. . . neodgovorni!

Oni bi da ne odgovaraju za svoje postupke.

(Sila ih bode!, . . . )

*

Zračenje dobrotom - isijavanje dobrote?

„Zračiti dobrotom mogu samo povezani s "Izvorom Dobrote" i oni će iskusiti sreću u Istini, . . . :)) . “hn.

*

Znaci posljednjih Vremena:

U današnje doba proizvodi proizvode potrebe?! :)

*

PP: Prije pitanja:

Nije nebitno tko je gore "na vlasti", ali je vrlo bitno kako je došao gore "na vlast"?! Sve ostalo je nebitno, zaplitanje u već razapete mreže za lov onih koji u neznanju žive. To je služenje idolima.
98,8% ljudi, što svjesno, što nesvjesno, zaplelo se u postavljenu "mrežu".

Izlaz?.......... živeći u ljubavi spram svih, otvoriti oči srca!

*

Moć riječi?!

Kada kažem: „Ne mogu! “ , je „stvaranje “ moći nemogućnosti.

Kada kažem: „Mogu! “ , je "stvaranje" moći u mogućnosti.

Mislio Ja da mogu ili ne mogu u svakom slučaju sam u pravu.


*

Tajna moći?

„Istinska tajna moći jest svijest o njoj! “

Trebam biti zahvalan prošlosti što me dovela sadašnjosti, do „novog početka“ (usmjerenja).

„Ploča je prazna, čista. Tajna je u ljudskom srcu. “

*

Dobar i sretan?........ko bi ovo rek'o?!

Kada sam sretan uvijek sam dobar! :))

........ali kada sam dobar nisam uvijek i sretan. :)) .....a?

– Sreću biram!,hn.

*

Nezadovoljstvo?

. . . je prvi korak prema napretku, kako pojedinca tako i cijelih naroda – nacija.

*

Vrijedno življenja?

„Vrijedi živjeti isključivo zadovoljstva radi."

"Ništa ne stari tako brzo kao sreća .“


Ovako govore nevjernici jer ne znaju što je sreća. Ne znaju da je sreća neprolazna, neprestana ali se mi možemo udaljavati od sreće i priljubljivati uz nju. ...?

Ako za zadovoljstvo vrijedi živjeti, onda je vrjednije za sreću umrijeti., hn. :))

*

"Siromasi su kušnja bogatima a bolesni zdravima!"

*

Zašto ljudi bježe u bolest???

*

"Žele se osloboditi bremena koje ne mogu nositi".

Neznanje koje vodi u totalno zaplitanje (gordijski čvor).

Ja' budala?, ja' budala!!

A dovoljno bi im bilo da su se istog trena požalili kada im je „kamen “ upao u obuću.,

Ali ne!

Neće oni nikoga da mole!

Hoće da ti vidiš, da ih pitaš;

Žulja li te?

Molim te "izvadi kamen".

Žele znati ali ne i prihvatiti, žele sažaljenje i ubrzo ga dobiju!

A poslije su nezadovoljni.

Od ovakvih „bolesnika “ profitiraju mnogi, ponajviše farmaceutska industrija.

"Živjelo neznanje!", koje Njima donosi milijarde.

„Živjeli bolesnici! “

. . . riječi su pohlepnih, koji su novac za svoga "Boga" izabrali.

/Nije ni Njima lako, „zabrinuti su za bolesnike"?!/

*

Zahvalnost, neizrečena molitva?

. . . A kada dospije u muževno doba i kada dostigne četrdeset godina, on rekne:

„Gospodaru moj, dozvoli mi da Ti budem zahvalan na blagodati koju si darovao meni i roditeljima mojim, i pomogni mi da činim dobra djela kojima ćeš zadovoljan biti, i učini dobrim potomke moje; Ja se zaista kajem i odan sam Tebi. “ (Al-Ahqaf -15)

*

Iskustvo patnje?

Svrha, smisao patnje je učenje.

Znati?!, znači izbjeći patnju.

Loša iskustva; - dobri učitelji.

Osobno iskustvo; - najbolje iskustvo.

*

Razum?

„Reflektirana 'svjetlost' “


Čovjek je stvoren kao nejako biće i on ne može htjeti ono što Bog neće:

*

Duševno zdravlje?

*

„Duša “ je uvijek zdrava!

Ali duša može biti zapostavljena?!

Pod zapostavljenosti pojmimo čistoću savjesti pri punoj svijesti.


Obraćenje?

*

Izgradnja čistoće srca.

„Verbalizirati želju, molbu, htijenje za osobnom promjenom u pozitivnom - pravom smjeru. “

*

O napadu?

*

Ako je napad odraz straha a uvijek jeste onda tim i takovim treba pomoći.

Njihova agresija u stvarnosti je vapaj za pomaći koju traže i očekuju da im bude pružena.

Nedostaje im ljubavi, ne znaju ljubiti kako bi ljubljeni bili.

Slušati unutarnje „Ja “ osjećaje.

Odlučiti što opažamo .......................................?

*


Bolesnik i zdrav, Strah – nada, bolje je bolje?

*

Bolja je Bogobojaznost u zdravlju, nego nada u milost na samrti.

„Strah od Božje kazne, u vremenu kada je čovjek zdrav i sposoban, bolji je od nade u Njegovu milost."

"Na samrti je bolja nada u Njegovu milost nego strah od Njegove kazne. “

*

O p r o s t i t i ?

*

Osloboditi se – otpustiti prošlost.

*

Prihvatiti?

*

Ne postavljati (dodatne) zahtjeve!

*

Davati (ljubav)?

Darivanje (ljubavi)?

*

Ne tražiti ništa za uzvrat.

Ne traži uzdarje!

*

Kako ću najlakše pomoći sebi?

*

Pomažući drugima.

*

Ne traži mir izvan sebe – traži ga u sebi.

*

Ne traži izgubljeno tamo gdje nije!

Ne traži mir izvan sebe – traži ga u sebi.

Naći ćeš ga dajući drugima sada i odmah, opraštajući svima i uvijek.

Opraštajući svima i uvijek znači slijedeće:

Kad god tko uradi neko nedjelo znaj da to iz neznanja radi, jer i umišljeno znanje je neznanje, te smo mu dužni oprostiti !, što ne znači da za svoja djela ne treba odgovarati. (Uputiti ga na preodgoj shodno zakonima države i odlukama suda).

*

Gdje stanuje mir?

...........stanuje u „Sada “ !

*

Napredovanje?

Nemoguće je napredovati ako se svako malo vraćamo unazad.

Ostavi staro, prihvati novo. - stare navike, našu drugu prirodu!

Ostavi zlo, ljubi dobro. ............................ .:))hn.

*

Gdje stanuje strah?

*

........u mraku svake vrste ( napose u mraku neznanja).

*

Uzrok agresiji II puta?

*

...... strah od svijeta a ne pohlepa.

Pohlepa služi za kupovanje svjetlonoša.

Lučonoše je moguće i kupiti ali ne i Riječ.

„Napad služi održavanju problema."

*

Nedostatak ideja?

*

............ znak je nereda koje-koga, koje-čega, koje-kuda, koje-šta.

"Nema me" u vašem društvu sve do realizacije novog ugovora za internet putem fiksne linije. Oprost molim. hn.

*

Rezultat ljubavi?

Izgubiti strah od straha, koje-koga i koje-čega izuzev od Stvoritelja.

A zašto ne i od Stvoritelja?

Neumjesno pitanje ali odgovor slijedi:

„Da bismo zahvalni bili! “

*

Veličina?

*

Veličinu osiguravaju temelji a ne nadgradnja.

*

„Ja se pitao - ja odgovorio“


*

Stvarni uzrok beznađu?

Misao da sam stvarno u takvu stanju (okruženju).

Promjenom misli mijenjamo učinak. :))hn.

*

Liberal-izam "liberala"?

Liberali su liberalni kad su u pitanju njihova prava i proširenje njihova prostora djelovanja ali su krajnje konzervativni kada su u pitanju drugi, drugačiji i njihova prava.

*

Z a h v a l n o s t ?

Potreba i nužnost.

Potreba poradi rasta u Duhu.

Nužnost kao brana Zlu. (ibadet)

*

Besplatan "Recept za sreću":

*

„Sretni ćete biti kada budete svjesni da je vaš Gospodar zadovoljan vama!“


A kada ćete biti tog svjesni?

Tada, kad' budete vršili Njegovu volju kao svoju, jer On u svakom trenutku zna što je dobro po vas, dok vi to ne znate. Svi iskustvo u ovome imamo te opravdanja tražiti ne trebamo.

Tko je tvoj Gospodar i da li je On zadovoljan tobom??

A?

Svi naši problemi proizlaze iz pogrešnog izbora prvog slova u abecedi života a to je da znamo, shvatimo i prihvatimo da:

Stvoritelj postoji!

Mi smo samo stvorenja koja ništa stvorili nismo niti smo išta na ovaj svijet donijeli da bi mogli reći i tvrditi:

Ja sam vlasnik, ja sam gospodar.

Uvijek i svagda smo samo sluge i uživani, ne i uživatelji.

To je naš „prirodni položaj,....... i tak daljše, i tak naprej.

A koji je Tvoj izbor?

Koga ste za Gospodara izabrali?

Svako uživa zasluge svog ne uznemirenog izbora – slobodne volje! J)hn. "UvijekSlugaNikadGospodar"

„Nije nas Stvoritelj stvorio za patnju nego za uživanje, ako poslušati budemo htjeli“

Sloboda izbora nam je zagarantirana – odgovornost određena. Uživajmo u miru Božjem.

*


Posjedovati, imati?

Ja ništa ne posjedujem.

Sam sam posjedovani, ali imam na korištenju sve blagodati kojima me obdario, daruje i obasipa moj Gospodar.

Hvala Gospodaru svi svjetova.

*

O h o l o s t ?

Osjećaj: - Umišljena neovisnost, ludost.

Liječi se milošću Gospodara svih svjetova, Milostivog, Samilosnog, Svemilosnog.

*

Tko je razuman!?

Tko prihvata druge i drugačije i ne sili ih na promjene.

Pozivati smije, siliti ne smije.

*

Stvarnost i iluzija?

Stvarnost i iluzija dvije su manifestacije Istine a Istina je iznad stvarnosti i iluzije te je ljudski um ne može u punini obuhvatiti.

Iz milosti spram ljudskog bića Istina za života na Zemlji ostaje mu nedokučiva.

Zna se kako se čovjek ponaša kada nešto dokuči. /Pod noge baci/.

*

Z n a n j e ?

*

Veoma važno je znati da:

- Ne postoje zločesti ljudi!

Nego?

Postoje ljudi koji u neznanju žive - (uživaju).

*

„Moje poimanje pojma“

*

I g r a ?

Najpoželjnija i najuspješnija metoda u odgoju i obrazovanju kako djece tako i odraslih, kako ljudi tako i ostalih stvorenja. (Provjereno!)

A koliko se mi danas igramo?, svi nešto "ozbiljno pre-ozbiljni !"


*

„Moje poimanje pojma“

*

P o v r š n o s t = U m i š l j a n j e

(karakteristika onih koji "ganjaju pa i kupuju titule", vole suditi i osuđivati).



*

Svaku sreću, mir i dobro u svakom trenutku sada od srca Ti hn. želi!,hn. :)

Oznake: ljubav

SREĆA ŠTO JE?

25.05.2021.


U ime Boga Milostivog, Samilosnog,
Mir i spas Božji ti želim!



" S r e ć a ? ! "


*
Pitanje svima koliko vas ima ponukan postom „ Suncokreti na oblacima.“:
„Možete li biti sretni ako ne znate sreća što je?
Pitanje koje odgovor traži, iskren/a budi sebe ne laži!
*
Kako će dijete koje je već odraslo a ne zna tko mu je otac dobiti točan odgovor na to pitanje?


Bog Svemogući zahtijeva da se svačije pravo poštuje, dobro čini, i da se
bližnjima udjeljuje, a razvrat i sve što je odvratno i nasilje zabranjuje; da
pouku primite, On vas savjetuje.

*
"Što besplatno primim besplano ću i podijeliti sa svima vama - sa svim ljudima.

Svaku sreću, mir i dobro u svakom trenutku sada od srca Ti hn. želi!,hn. :)


„Moj doprinos miru među ljudima, narodima i nacijama“

20.05.2021.


U ime Boga Milostivog,

Samilosnog, Mir i spas Božji ti želim!



„'Oni' i oni drugi?!“



L o g i k a

*


Za studirati logiku najbolji su ti knjige, Knjige Božje objave!

"Potlačeni ima pravo da se oslobodi, protjerani da se kući vrate i oni kojima je nanesena nepravda da na nju istom mjerom uzvrate ne prekoračujući granice u osveti, ta njima je dana vlast."

Što se tiče kazusa beli, oni koji pokreću rat uvijek će izmisliti uzrok – povod koji sa stvarnošću nema veze.

U pozadini je uvijek skriven „moj“ interes.

Kada su u pitanju moji interesi ništa mi ne znači žrtvovati „tebe i sve vas“ za „osobni spas".


Logika vs casus belli


casus belli

(čitaj kazus beli – povod – uzrok ratu)


Prva žrtva i prije samog početka rata je LOGIKA koju likvidiraju "moji interesi"!!



Kažu „Oni“:



„Oni imaju pravo da se brane!“






Kažem i Ja:


„ Oni imaju pravo da se brane!!“



Kažem Ja i ovo:

"Oni nemaju pravo nikoga terorizirati pa ni 'neprijatelje svoje'!“


(a zlostavljanje je gore od ubijanja!)



A, „Oni“? - Oni ćute!!

Oni ćute, neće ovo pravo potlačenih, okupiranih i protjeranih ni pod razno da verbaliziraju nekamo li da verbalizirano realiziraju iz straha za svoj položaj koji zbog krajnjeg licemjerja ne zaslužuju.
Ne zaboravimo da je gospodar ovoga svijeta Sotona koji ima samo moć nagovaranje – navođenja na zlo, dok svekoliko zlo na Zemlji čine njegova djeca u ime „dobra“ samo njima.


Ne ide to tako! - Sve se vraća sve se plaća!

Kada na naplatu dođe sva zlodjela koja si činio, tada ne plači i ne kukaj, budi „hrabar“ kao i do tada dok te je sila u . . . bola.

Junački to podnesi.


„Sila Boga ne moli!, Bog silu - nasilje ne voli! – Zna se čija će posljednja biti!“

*

Logiko, probudi se!

Mir će nastupiti tek tada kada sila bude delegirana pravdi, pravednosti i dobru a ne Zlomu i zlu!


/Sve vas ljubim na svoj način!/
hn.



Zato se bori na Božjem putu, pa makar sam bio, a potiči i vjernike;
Bog će zaustaviti silu onih koji ne vjeruju, Bog je jači i kazne Njegove su strožije.

Bog zahtijeva da se svačije pravo poštuje, dobro čini, i da se
bližnjima udjeljuje, a razvrat i sve što je odvratno i nasilje zabranjuje; da
pouku primite, On vas savjetuje.


Svaku sreću, mir i dobro u svakom trenutku sada od srca Ti želim!, hn.
:)


"Volim se gibat-gibat"

19.05.2021.


"Od mazluma do zalima?!"

17.05.2021.


U ime Boga Milostivog, Samilosnog, Mir i spas Božji ti želim!,

i Tebi polu-brate i polu-sestro!, .......... i Tebi!



Uvijek sluga nikad Gospodar

Dobrodošli na moj blog!

*

Zašto tagovi religija, politika i ljubav?

Samo ljubav unosi sklad među politiku i religiju.
hn.


*


Grijeh nakon kajanja?

"Isti grijeh nakon kajanja, gori je sedamdeset puta nego grijeh prije kajanja!"



" M i s l i ? "

Dobra pomisao osnov je svakog dobra.

Dobre misli proizvode dobra djela.

„........ svoje misli usmjeri na ono što uistinu hoćeš!, i dobit ćeš.“



"Zlo i dobro su k'o braća blizanci, uvjek su blizu jedan drugoga!"



„MOJA SREĆA?


"SAM SRETAN SAMO TADA KADA SAM SVJESTAN DA JE MOJ GOSPODAR ZADOVOLJAN MNOME!"



* * * * *


„ Jedno pitanje – jedan odgovor!“

Zlomu je veći neprijatelj mirotvorac od terotiste!! - Zašto?, zašto?, zašto?? - Nije se dao zaplesti.


* * *

98,8% čovječanstva danas je upregnuto što svjesno što nesvjesno u kola „zla“, u službu „Boga – bogatstva", osobnu materijalnu korist - financijsku dobit.

Knjige Božje objave a i ljudsko iskustvo me uči da ne mogu u isto vrijeme služiti dvijicu gospodara!



C I L J :

„Cilj je određen!, - sredstva se ne biraju, jer cilj opravdava sva sredastva!“


Ljudi moji pa je li to moguće?, po kojim to Zakonima Pravu i Pravilima??

"Burze, EU, NATO, CENTO, SEATO, IMF, WB, WTO, UN pa i 'Internet' (kompjutor 'Moj' - podaci Njegovi, polu-brata mog) su samo pomoćna sredstva za ostvarenje cilja."



San, pazite ovu riječ: „San“ - (neostvareno), najbogatijih na ovoj našoj planeti Zemlji je da postave svog čovjeka za Gospodara svijeta kako bi u cijelosti mogli upravljati sudbinom čovječanstva, svojom voljom ignorirajući volju Božiju. A sve to na temeljima financijske moći i bogatstva, grešno prisvojenoga tuđeg rada, znoja, suza, krvi i života: Na temeljima lihvom stečene financijske moći, zaboravljajući da se novaca ne mogu nasititi. Novac se ne jede!



„San“, uvijek izgleda tako blizu ostvarenju a tako je daleko, ne dozvoljava im da od njega odustanu, jer ih Zli navodi da mu bez pogovora služe, što oni i čine.



Zaslijepljeni bogatstvom i moći, koju pomoću njega kupuju, ne vide da je mjesto Gospodara svijeta – Gospodara svih svjetova od uvijek zauzeto!, te neprestano u mraku lutaju, ne nalazeći izlaza, izuzev cilja već unaprijed sebi zacrtana.



Kako običnog čovjeka držati u pokornosti?

Kako ako ne ovisnošću o imetku?!


Uzeti mu imetak pa da ovisi o mrvicama koje padaju sa stola bogataša – bogatih. Učiniti ih ovisnicima!!
Jer nemoguće je manipulirati neovisnim nego samo ovisnicima.



Kada netko pokuša da se oslobodi zla i Zloga, Zli širi glasine da se dotični zlom koristi kako bi se zla oslobodio.
„Zli i zlo nemaju niti vjeru, niti naciju, niti su neke druge rase - klase i ili boje kože!“



"Ne postoje zločesti ljudi!"

Postoje samo ljudi koji u neznanju žive!


Oni su "zli" (neznalice) sami po sebi i ne smije se pristati na Njihove podvale da si protiv "Njega" jer je te i te nacionalnosti, i ostalo gore navedeno jer bi se upleo u kolo zla koje kraja nema, izuzev reprodukcije novog i novog zla, tim se zlo hrani - moć i silu zadobije. Izlaz iz tog mraka se ne nazire, a svjetlo na kraju tunela je u stvarnosti lokomotiva vlaka koji će Njih pregaziti.



Oni koji „Boga – bogatstvo“ slijede nisu niti svjesni da upravo time stavljaju ljudima na znanje da su "zli nejedinstveni i u sebi podijeljeni" te da nikako oni pobjednici ne mogu biti. Ujedinjuje ih jedino strah od SVJETLA ISTINE, strah od progona.



Sami su se izdali, i izdavati će jedan drugog, iako na pogled izgledaju homogeno, nepobjedivo, neuništivo, ipak su u sebi slabi te su sami sebe osudili na propast!



I propasti će!! ........., izgubiti ništa neće jer ništa njihovo nij! Sve tuđe je.



„Kada Zli izgoni zloga on je u sebi podijeljeni i neće opstati!“

„Dobri i dobro će nadvladati zlo i Zloga jer će ga jednostavno ostaviti sama!“

(a nema ljepše slike za pravednika nego, vidjeti Zloga gdje očajava!, suparnika ne nalazi)



Ja sam ovisan o Ti!, kao što si i Ti ovisan o Ja!

„Tko nije sa mnom taj je 'protiv mene - sebe'!“

„Tko sa mnom ne sakuplja, taj prosipa!“

Nema likovanja: „Likovati!, znači dati mali prst Zlomu!“



Znaj to!, i zato pamet u glavu.

Oprosti im Bože jer ne znaju što čine!“

(Oprosti im i Ti iako su nepravedni bili i nepravdu ti nanijeli!)


„Ili priznajte da je stablo dobro i da mu je dobar rod; ili priznajte da je stablo zlo i da mu je zao rod, jer se po rodu drvo poznaje.“

Tako isto i čovjek:

„Zli ne mogu govoriti dobro. Ta usta govore onim čega im je srce prepuno.“



"Dobar čovjek iz dobre riznice iznosi dobro, a zao čovjek iz zle riznice iznosi zlo. Obećanje je Istinitog da će ljudi za svaku nekorisnu riječ što je izgovore odgovarati na Sudnjem danu.“



„Tvoje će te riječi opravdati, tvoje će te riječi osuditi.“



A 'LEPTIR JE POLETIO!'- POKLOPAC JE PODIGNUT!“

Svjetlo prodire u kutiju i zlo se topi kao snijeg za sunčana dana uz južne vjetrove.



„ Z A Š T O - N A M - J E - K A K O - N A M - J E ?“



„Kada nečastivi izađe iz čovjeka (ljudi) 'države' luta pustim mjestima tražeći pokoja. Ali ga ne nalazi. Tada veli: 'Povratit ću se u svoju kuću iz koje sam izašao'. Kada stigne nađe 'kuću praznu, pometenu i uređenu'. Tada ode i uzme sa sobom sedam drugih duhova gorih od sebe te uđe i tu se nastani."

Tim bude posljednje stanje onog čovjeka, društva – države gore od prvog.

Tako će biti i ovome pokvarenom naraštaju.“

Eto zašto cilj ne može da opravda sva sredstva, – prisilu!



„U P O Z O R E N J E !“



„Pripremiti se, poplava je moguća. Dobre pripreme prije poplave – minimalna šteta! Vrlo je moguće da prođe i bez štete, uz 'obilje nove plodne zemlje'.“

Rekli su mu: „Evo, vani stoje majka tvoja i tvoja braća i žele s tobom govoriti.“ A on onomu koji mu to javi odgovori:

„Tko je moja majka, i tko su moja braća?“

I pruži ruku prema svojim učenicima te reče:

„Evo moje majke i moje braće! Tko god naime, vrši volju moga nebeskog Oca, on je moj brat, moja sestra i majka.“

(Kazuju da je tako Isaa a. s. govorio).

Tako isto nas uči i Kur'an časni u mnogim ajetima.



Sve je lako dok „mečka igra“ pred susjedovom – komšijinom kućom, ali kada zaigra pred mojom to je već veoma, vrlo, mnogo opasno. A kad je zaigrala u NY. ( onda su to:„ološ i banditi“)



Cilj i njegovo dosezanje ne mogu biti sami sebi cilj jer bi to bilo isto kao kada bi iskakali iz zrakoplova – aviona, radi iskakanja, bez padobrana.



Tu su najveće slabosti onih koji su ikada rušili neki sustav i istjerali "Zloga" a on im se vratio kako je gore opisano i sada im je kako im je:

Onako kako zaslužuju. Skakali su iz zrakoplova bez padobrana, ostvarili su cilj i poginuli (utopili se).



S toga je veoma bitno pripremiti zaštitnu opremu; (HTZ) mjere, u ovom slučaju znati riješenje problema i kako dalje urediti ispražnjenu, pometenu i uređenu kuću! Bitno je "Dobrim i dobrotom popuniti sve prostorije - prostore" da za Zloga i zlo u kući nema mjesta.

K A K O!, upitati će svaki iole radoznao? Kako?

Pa lako!

Izabrati za Gospodara Boga, Njemu služiti držeći se Njegovih Zakona i uputa.

Eto jedino tako i drugačije nikako! ..................(Tko drugačije kaže: - L aže!)

„Služba za čovjeka, ujedno je služba Bogu i nema govora o nestašicama!“



„Hval Bogu ima dovoljno svega za sve i još preostaje!“



SADA KAD SVE OVO ZNAŠ?!, OPRAVDANJE ZA STANJE U KOMU SI NEMAŠ! :))



„Š T O - B E S P L A T N O - P R I M I H – B E S P L A T N O - I - D I J E L I M“

.

„ V R A T I S E ! “

GENIJALNI VOĐA.


Kako će „umni“, prepustiti svoju umnost drugom bez da pokažu ljubomoru.

Priznaješ nemoć a hoćeš svu moć, nemoguća Ti je to misija brate, nemoguća.

Nije nemoguće željeti ali je nemoguće realizirati, ma što Ti brate govorio o tomu.

*

USTANOVE I NJIHOVE

FUNKCIJE.


Autoritet?


Mnogi svoj autoritet grade na funkciji koju obnašaju.

A ne valja tako!

Svakoga treba poštivati poradi njega samoga, njegovog znanja i povjerenja.

O čovječe; - „Opameti se, vrijeme ti je na izmaku!“



„ V R A T I S E ! “

( Sebi umri! )


*

OTROV LIBERALIZMA.

„Ti“ si brate bio potreban čovječanstvu da uvidi kuda ga vodi robovanje; – čovjeku i bogatstvu,

Zlomu i bogatstvu. Pa pogledaj, do kuda Si stigao brate slijedeći strast svoju.

"Da li Ti je danas bolje nego jučer, – ili Ti je bolje svako jučer."

Što se to promijenilo, što se to poboljšalo?

Riječ ima OGROMNU moć. - Može ubiti? - ... Može, može!!

A kad pod određenom riječju čovjek pojmi mnogo toga različitoga onda nastupaš Ti brate, tumač i spasitelj Svijeta.

A? - "Sunce sja i dobrima i zlima."

Kada se na jednom kraju Zemlje spusti mrak, na drugom grane Sunce.

Ti si brate liberalan samo kada su u pitanju ograničavanja prava drugih ali ne i Tvoj položaj. Od janjeta vuk postaješ.

Bespotrebno vuk (zalim) si i bio, ali si se iza janjeće kože (mazluma) skrivao.

Postao Si (zalim) tiranin – diktator, surov, bez milosti i sućuti.

(Život u iluziji: Ja sam neovisan, ja sam Gospodar svoj!)

Opasnost je to za svakoga tko tako umišlja!

*

USTAV .............. .


„Antiklimaks“? – Bog, Zakon, Suci, Kralj (Car), Predsjednik, Ustav.

Ustavne države. „Država to sam Ja!“

Kada ne znam što je vrijedno: "Prihvaćam sve i svašta za vrijedno“.

Lažne vrijednosti, lažna božanstva.

Lažno uvijek vodi u krivom smijeru, nikada u pravom, nikada!

Strast = propast!

Iluzija – Ja Gospodar?!

Pohlepa – Siromaštvo!

..., Sve Te ima, sve Te posjeduje!

Brate, izgubio Si Sebe!



„Politika“?



Prijestolje je zauzeto.

Zaludu svi snovi o „Ustoličenju“ Tvog Kralja.

Ne znaš sa brojevima?!

Izostavljaš ono bitno, ni decimalni zarez nisi stavio na pravo mjesto.

Eto zašto je rezultat netočan.

„Mjesta nema!“

*

ODGOVORNOST

PREDSJEDNIKA.


Ti ćeš ovo, Ti ćeš ono!

Iz ovakovih tvrdnji proizlazi da se za sve samo Ti pitaš.

Nije valjda?

Možda ćeš i Ti jednog dana biti pitani kako i za što Si koristio slobodnu volju?

Kako Si koristio Svoje pravo na neuznemiravani izbor.

Ti bi da vladaš.

Vidi ti to?



Svi ostali da Ti služe?!

*

„PANAMA“.

....................

"Kriminalci se uvijek lakše ujedinjuju nego li pošten svijet."

Zašto?

Ujedinjuje ih strah i grijeh za koji ne žele polagati račun, ružna djela i zlodjela. Istomišljenici lako zajednički jezik nalaze, vezuje ih strah od Svjetla.

Tko Zlomu da mali prst, predao mu se u cijelosti.

"Mali prst Zlomu je dao i onaj koji likuje nad tuđom nesrećom. "

„Katastrofa“?

"Kada uzročnik ne snosi posljedice onda to katastrofom zovemo."
Uzeti sebi za pravo odlučivanja o svemu, bez odgovornosti!?

*

„Š T O - B E S P L A T N O - P R I M I H - B E S P L A T N O - I - D I J E L I M !“

*

Nema ništa gore no kad se mazlum prometne u vođu svih zalima!!

Ružno i tužno
.


Svaku sreću, mir i dobro Ti, hajjnezir dijeli ( svim ljudima dobre volje, i onima manje dobre volje, da se udobrovolje) i uživajte život odgovorno u svakom trenutku sada!, hn. :)*

Oznake: ljubav

" R u ž o "




"Glavo luda, . . ."

16.05.2021.


U ime Boga Milostivog,

Samilosnog, Mir i spas Božji ti želim!




»Malo mudro-slovljenja«





Nema jednine bez dvojine!



Nema Ja bez Ti, nema Ti (tebe) bez Ja (mene).

Nema Oni bez Mi, niti Mi bez Oni.


Zaključak:

Ne bi ja mogao biti ovakav da Ti nisi takav.

Ne bi oni mogli biti Takvi da Mi nismo ovakvi.


*


I na kraju; „Šlag na tortu“

Promijenim li sebe promijenio sam cio svijet u sebi i oko sebe!,




Pitam se pitam: "Zašto ljudi neće da mijenjaju sebe i odgovaram!

Ne žele preuzeti osobnu odgovornost, želeći da i na dalje žive grešnim načinom života!!,
hn.

Volim šumu i šator! Ş hn. kiss


/Sve vas ljubim na svoj način!/

*

Zato se bori na Božjem putu, pa makar sam bio, a potiči i vjernike;
Bog će zaustaviti silu onih koji ne vjeruju, Bog je jači i kazne Njegove su strožije.

*

Bog zahtijeva da se svačije pravo poštuje, dobro čini, i da se
bližnjima udjeljuje, a razvrat i sve što je odvratno i nasilje zabranjuje; da
pouku primite, On vas savjetuje.


*

Audio-vizualni opis posta?!



Svaku sreću, mir i dobro u svakom trenutku sada od srca Ti hn. želi!,hn. :)




Oznake: život u realnosti

"Ljepota je skrivena u detaljima"

15.05.2021.

"Veliko djelo" - 125x60 cm.

13.05.2021.



"Bajram je!"




" M o l e r a j "

12.05.2021.

Ja u krugu 360°

11.05.2021.


U ime Boga Milostivog, Samilosnog, Mir i spas Božji ti želim!



"Post pisan upravo za tebe!"

"Jest da je post 'kratki' - al je 'slatki'."

*


Ja u "krugu" -360°"

Ja narod! - Ja država?!


– Ovo je za neke zaplitanje novo i novo i novo sve do jednog određenog dana


*


Evo nekoliko pitanja i mojih promišljanja pa pročitaj.

Svoje znanje, svoju veličinu pokazuješ i dokazuješ praštanjem a negiranjem neznanje i oholost.

1. Čija je zemlja po kojoj hodaš?

2. Čovjek?

3.Ja država, Ja narod?

4. Mi vas štitimo?

5. Jednakost?

6. Prijateljstvo?

7. „Prašina“?

8. Zašto je dobro i kada nije dobro?

9. sviđanje račun?

10. Zašto je dobro umrijeti prije smrti?

*

1. Čija je zemlja po kojoj hodaš?


– Znaš li odgovor il' ne znaš?

Ako znaš, dobro je, ako ne znaš opet dobro je jer, odgovor te ne interesira.

A znaš li stvarno čija je zemlja po kojoj hodaš?

Po onomu što pišeš i govoriš vidljivo je da ne znaš čim je svojataš, za nju se vezuješ.
Jedan od mnogobrojnih uzroka ljudske patnje i boli upravo je poistovjećivanje sa nekim ili nečim i svojatanje onoga što po zakonima prirode pripada svim ljudima. Poklon – dar koji dobiješ tvoj je, nije tvoje vlasništvo i za uvijek ostaje poklon. Odnos prema poklonu ujedno je pokazatelj tvog odnosa prema darivatelju.



Pa čija je zemlja po kojoj hodaš?

Odgovor: Njegova!, tebi na brigu i korištenje darovana. Zaboravljaš da si i ti Njegov, stvorenje Njegovo. Ti koji danas svojataš zemlju po kojoj hodaš, zapitaj se čija je bila prije 2000 godina i znaj da će je možda već sutra svojatati onaj koji bude jači od tebe, koji te iz nje protjera. To je sudbina „naciona“, onih koji svojataju ono što njihovo vlasništvo nije, pa neka ne plaču kad iz nje protjerani budu.

Ja njen jesam, ona moja nije! – „Ona je naša 'majka hraniteljica'!!“


*

2. Čovjek?


. . . ti je interesantna „biljka“ ?!

"Kada mu je dobro, nedostupan je, oholi se i uzdiže iznad drugih ljudi, traži da mu drugi ljudi robuju.
Kada na kušnju bude stavljen, zdvaja, kuka, plače, pomoć traži i moli i onoga koga je do jučer poricao."

Svi ljudi na ovaj svijet dolaze sa jednakim potrebama u odnosu na zemlju po kojoj hodaju, ne i sa istim talentima. Svaki pojedinac treba znati da nema niti jednog prava bez odgovornosti.

Oni koji bi drugačije da postupaju nisu ludi nego, zavodnici običnih ljudi iskorištavajući njihovo neznanje, njihovu prostodušnost kako bi iz date situacije za sebe izvukli što veću materijalnu dobit koja pak traži brigu za nemoralno i nezakonito stečeno i strah od gubitka istoga. Kako bi sačuvali ono što su na nepošten i nemoralan – možda i „zakonit način“ prisvojili svađaju ljude strašeći ih „drugim i drugačijim“ jer jedino u doba kaosa, nereda i straha mogu opstati i opstaju na položajima koji im po ljudskim i moralnim kvalitetama ni pod razno ne pripadaju. Umisliše: „Poslije mene potop“ zaboravljajući da i iza stvarno dobrih ljudi koji „odoše u vječnost“ svijet i dalje nastavlja da „živi“ raste i razvija se. Oni kao takvi: oholi, lašci, kradljivci, prevaranti, smutljivci, zločinci korisni su za narod jedino kao dobrovoljni sakupljači negativnih iskustava kako pojedinac ne bi morao
svako od tih iskustava okusiti i ponesu grijehe generacije da bi na kraju bili svojevoljno žrtvovani.

Kažu oni; „Mi vas štitimo!“ – Hvala!, kažem Ja. Molim vas da me ne štitite.

Na kraju;

„Bolje da strada jedan nego cio narod“.

*

3. Ja narod, Ja država?


Ako država i svi njeni zakoni ne služe meni onda mi država kao takva potrebna nije.

Prvo potpitanje: Tko ili što sam Ja, čovjek pojedinac?

Ne zaboravimo da svaki pojam zamagljuje pogled na poimano, pa tako i pojam „Ja“.

Koji odgovor ili koliko odgovora mogu dati kako bi opisao sebe, svoje Ja?

Onaj sam kakav sam, koji sam na blagodatima zahvalan, koji ljubim sva stvorenja i sve stvoreno, dato mi na brigu i upravljanje, poštujem zakone, poreze plaćam u interesu boljitka mene, tebe, svih pa i „njih“ koji kao što sam Ja nisu mada su „oni“ druga polovina Ja. Ja sam ne samo ime i prezime koje nosim, nego i onaj koji sam kakav sam, čiji sam, odakle sam, što sam, što sam radio, što sam iskusio pa i kada bih ostao bez jedne noge, bez obadvije noge, bez ruku, samo sa jednim bubregom, pola plućnog krila, bez vida , oštećena sluha, pola jetara, ibd. I tada Ja ostajem Ja.



Pitam se sada, a kada to Ja više nisam Ja? Pitanje je da li sam Ja Ja, kada spavam, kada padnem u nesvijest u trans? Tada znam da ne znam jesam li Ja Ja. Sve dok sam svjestan sebe, svoje okoline, svoga postojanja mogu za sebe tvrditi da Ja jesam Ja i ovakav i onakav, svakakav nekakav. Iz ovoga se da zaključiti da sam Ja ne samo materijalno tijelo nego i ono nešto što imenujemo dušom – životnom energijom koju mi je podario moj Stvoritelj.

„Ja jesam kakav jesam!“


Kada me ona napusti onda Ja bivam „ono“. Ono je njegovo tijelo, njegovi tjelesni ostaci koji se vraćaju tamo odakle su uzeti.

Drugo potpitanje: „Ja narod?“


Trebaš znati da bez Ja nema Ti, bez mene i tebe (muško i žensko) nema bračnog para, nema porodice, novih naraštaja, nema obitelji, nema rodbine, roda, poroda i naroda. Bez Ja i Ti nema Mi, bez MI nema oni. A bez Ja, koji sam i Ti, i Mi, i Vi, i Oni za nas ništa postojalo ne bi, te iz ovoga slijedi logičan zaključak da bez „Ja“ nema niti države, pa tako da u stvarnosti; “Država to sam Ja!“

A nacija??

Nacija je nečija izmišljotina, pojam nacija revolucije je imaginacija, svojatanje zemlje – teritorija, vezivanje za istu, izmišljena od zlonamjernih kako bi lakše mogli upravljali i vladali (narod/e) pljačkati bez odgovornosti, jer svu krivnju prevale na „Njih“ - narod i „Nju“ – naciju. Tako da taj pojam predstavlja maglu, prašinu, mutnu vodu koja koristi da se u njoj najlakše „riba“ (ljudi neznalice) ulove, svojevoljno im robuju, a da to i ne znaju.

Da bi nekoga iz nabujale rijeke spasili od utapanja 'moramo u rijeku ući'!“

„Čamac u vodu, 'Da'!, voda u čamac 'Ne'!“


Vrhuncem uređenja društveno-političkih odnosa proglasiše demokraciju gdje vlast proizlazi iz naroda i vraća se narodu. Pitanje je kako se to vlast narodu vraća i obraća?, a odgovor iz prakse je; Kao „Gospodar“, „kao bumerang“. Vlast proizlazi iz naroda ali se la(h)ko odnarodi. (Izabrani uživaju u vlasti koja narod brzo razvlasti) kada osjeti da je sila u njihovim rukama. Država garantira svojim građanima jednakost pred zakonom, dok u praksi vidimo da od jednakih postoje „jednakiji“. Tko to za sebe može tvrditi da je iznad države jer mu država služi da ostvari svoju punu afirmaciju? To je onaj koji zakone poštuje, poreze plaća, dobro čini, za dobrobit svih se zalaže, od zla odvraća. „Zakoni države su tu da ih ljudi krše, da posrnule pojedince preodgoje, ne da ljude skrše.“ Pod krinkom državnih i nacionalnih interesa, državne tajne, skrivaju se mnogi grabežljivci pljačkaši, zločinci spram svojega naroda, spram svakog čovjeka bez obzira na vjeru i naciju, prikazujući se spasiteljima i čuvarima nacionalnih interesa.

Na demokraciju navezaše pojam „Sloboda“? Sloboda govora, izražavanja mišljenja, vjere, opredjeljenja, ibd. U stvarnosti „sloboda“ se manifestira kroz praksu gdje;

„Sve se vraća, sve se plaća!“

I? Ta(o)čka.

A Ti znaj da, nema slobode do u krilu materinomu, u zagrljaju Oca.

*

4. Mi vas štitimo?


Od koga? Od mene?!

Ne trebamo mi zaštitu, nama treba mir temeljen na istini i pravdi!

Kakav je to mir koji vi donosite?, mir zamrznutih sukoba.

1. Mir donosi priznavanje svoje zablude, svojih grijeha, zlih dijel, za koje se kajemo, oprost molimo i spremni smo prihvatiti izrečene nam zakonom propisane kazne, i oprost oštećenih.

2. Pravo i pravedno je da svako zlo bude otvoreno pokazano i osuđeno od svakog pojedinca i zajednice a da ljudi koji to čine budu brzo i efikasno sukladno važećim zakonima sankcionirani dok oni koji dobro čine budu cijenjeni u svojoj zajednici, isticani za primjer kakav čovjek trebam biti.

„Zakoni države su tu da ih ljudi krše, da posrnule pojedince preodgoje a ne da ljude skrše.“

Moje pisanje ma koliko bilo dobronamjerno i na korist svima pa i njima nije bitno, bitno je ima li tko da to pročita, čuje, sluša, posluša, shvati i prihvati.

Nema!

Zašto?

Pa demokracija je, sami smo ih birali. Kako to da su oni „nesmjenjivi i nezamjenjivi“? Pa naučili su zanat od mafije koja ima izvanrednu organizaciju, rodbinsku – rodijačku, ortačku pružajući zaštitu svojim članovima od zakonskog progona jer su na sve odgovorne funkcije postavili svoje, u službi zla, dok bi oni od mene izabrani trebali da rade u korist dobra svih pa i njih. Ali, kažu mi; „Mi vas štitimo!“. Mi vas štitimo, mi vas branimo (od vas), vi nas čuvate (od sebe), vi nas hranite. Zašto se čudimo „katastrofalnom stanju u komu se nalazimo? Praksa gdje uzročnik ne snosi posljedice vodi „slast“ – vlast sebe u propast, narodu na spasenje.

„Mir bez pravde, odgađanje zločina do daljnjega.“

"Ako pravda nije brza i učinkovita, ljudsko srce sklono je ka grijehu!"

*

5. Jednakost?


Svi se rađamo sa jednakim životnim potrebama, zdravom hranom, čistom vodom, čistim zrakom, jednakim pravima i slobodom. Rađamo se sa jednakim životnim potrebama, ne sa istim talentima kojima smo obdareni da bi jedne uzdizali iznad drugih, da biste jedni drugima služili ne i robovali. Nema jednakosti u pravima ako nema jednakosti u obavezama, sve u slobodi ne uznemirena izbora.

„Najveća čast služiti čovjeku, najveća sramota, čovjeku robovati!“


Kada o jednakosti odlučuju oni na vlasti, na kraju krajeva sva njihova jednakost biva svedena na nejednakost (u talentima).
Nisi talentiran!!

*

6. Prijateljstvo?

„Prijatelje biramo sami, dok nas za prijatelja biraju drugi.“

„Nema važnije domovine od prijateljstva.“ T.Đ.



Domovina te ne može obraniti?! „Domovina to sam Ja!“ Moja dužnost je domovinu – sebe braniti. Sada se tu uklapa Tamarina maksima:

„Nema važnije domovine od prijateljstva.“

– Na muci se poznaju junaci! Prijatelja i prijateljstvo kušaj ali ne iskušavaj!!

Neprijatelje ne traži niti ih stvaraj. Ako ih nemaš, imaju oni tebe, ili će ti ih roditi majka.

Tko ne voli „njih“ neprijatelje, ne voli ni sebe, jer oni su dio tebe?! Voljeti njih ne znači voljeti i opravdavati njihova zla djela, djela mržnje i osvete.


*

7. „Prašina“?


U „zla – olujna vremena“, u vremenima krize morala, gubitka osjećaja za prve vrijednosti, smutljivci podignu „prašinu“, zamute vodu jer znaju da se u zaprašenoj prostoriji teško diše, a u mutnoj vodi najlakše se riba lovi jer izlazi na površinu kako bi do zraka došla.

A, prašina?

To su ljudi bez identiteta, morala, vjere, časti i poštenja, (naš narod kaže; Sa dna kace), koji će na nagovor smutljivaca koji prašinu dižu i „uzdižu“ pod krinkom državnih interesa a za svoje sitne interese činiti svako, zlo koje možeš i ne možeš zamisliti. Da se prašina slegne, da se vod izbistri hoće se određeno vrijeme.

Ali?! (naučili smo kako ubiti ali-a)

Kako „olujna vremena“ ne jenjavaju jer vjetrovi i dalje pušu sad sa jedne sad sa druge strane ne daju prašini da se slegne niti vodi da se izbistri. Za slijeganje prašine hoće se jedan pljusak da prašinu u blato pretvori, tada ju je lakše ukloniti – saprati dok za izbistriti vodu hoće se uklanjanje mutivoda – smutljivaca. Neka svatko odgovara za svoje postupke ne tražeći alibi u postupcima drugih pa i onih koji su to isto činili prije njih.

*

8. Zašto je dobro i kad nije dobro?


Ljudi moji pa je li i to moguće? – Moguće je.

Nije li već rečeno; „Nije svako zlo za zlo nego uvijek i za neko dobro!“ A?

Patnja i bol su najbolji učitelji, odgajatelji i pre-odgajatelji. Živeći u teškoćama iz njih uzimamo pouku „da nas zmija iz iste rupe ne ugrize dva puta“. Da bi nam bilo dobro i kad nije dobro hoće se katarza.
Bez nje ostajemo vječne budale koje umišljaju da su pametni i mudri. Žao mi je tih i takvih.

*

9. Sviđanje račun?


„Bio, bila, bilo, bili!?“


Živjeli kako su htjeli, proživjeli što su htjeli i nestali. Ljudi, narodi, carstva i sistemi.

Ideje su naj-naj! – Ideja dobra i dobrote za sve!, kad za to dođe vrijeme.

O kako ovo umirujuće zvuči.

Sve na ovom svijetu prolazno je. Zna se Tko ostaje.

Sve što je bilo upravo je tako moralo biti, jer bilo je. Sve što jeste tako mora biti jer tako je. Sve što će biti tako mora biti jer biti će. ovo nisu riječi fataliste nego razborita čovjeka koji zna da će i za njega jednog dana reći; Bio.

„Svaka sila za svoja vremena!“

Poučak: Bolje mi je kroz zadano mi vrijeme koje životom zovemo proći čineći dobro nego zlo.

Bolje je svesti račun sam sa samim sobom prije nego poslije smrti, sebe radi.

*

10. Zašto je poželjno "umrijeti za ovaj svijet" prije smrti?


Da bi na svakom udisaju i proživljenom danu zahvalan bio, sreću uživao u sve dane života svojega, jer znaš da sreća ne ovisi o stanju tijela nego duha – duše.

*

Rasplitanje totalno - u znanju:


Znanjem da je sve stvoreno na zemlji dato čovjeku na brigu i korištenje i ovo da je Sotoni – Iblisu dato pravo zavođenja čovjeka i odvođenja u neposluh na stranputicu, u propast svim sredstvima izuzev oduzimanja života.

„Ti zaboravni, zaboraviti ne smiješ da je 'Gospodar' ovoga svijeta Sotona!“


Kada ovo znam malo čemu se čudim što vidim da se događa „pod kapom nebeskom“ izuzev o onomu čemu proces ne znam, zaplesti se ne dam. hn. :)

*
PS. Još uvijek ovo nije post o "KRUG-u 360°"

*

Svaku sreću, mir i dobro u svakom trenutku sada od srca Ti hn. želi!,hn. :)


Oznake: ljubav za sve ljude, sva stvorenja i sve stvoreno.

" Ž i v o t "

08.05.2021.


U ime Boga Milostivog, Samilosnog, Mir i spas Božji ti želim!



*

Evo čitajte ovo dok ne napišem novi post o "Krug-u 360°"


*


Upamti i znaj da; "Ideje su naj - naj!!"

*

Svaku sreću, mir i dobro u svakom trenutku sada od srca Ti želim!, hn. L:)


" Z a t o - š t o "

07.05.2021.


U ime Boga Milostivog, Samilosnog, Mir i spas Božji ti želim!



"Post pisan upravo za mene i tebe, za sve nas!"

/Na znanje i ravnanje/


Razlike sitne ali vrlo bitne?!

*

Hoćeš ti – hoću i Ja*!

Nećeš ti! – Neću ni Ja!

Ja hoću što Ja hoću!

A ti?, ti ćeš htjeti samo ono što Ja hoću!!


*

Ja* - Gospodar svih svjetova.


Svaku sreću, mir i dobro u svakom trenutku sada od srca Ti želim!, hn. :)



No non paper, paper printed!

06.05.2021.


U ime Boga Milostivog, Samilosnog, Mir i spas Božji ti želim!




"Post pisan upravo za tebe!"

*


/Kotoriboo? - Pa ti mene, ono . . . ? Da, da!, od prvog vagona!!/ :))



Evo vam papira pa pruočite - poučite se!

Uzročnik vs posljedice?

Evo vam nekoliko primjera pa razmislite što i kako u životu vi činite:



Primjer prvi: Netko je doživio strujni udar i još je u kontaktu a izvorom el. energije.

Što biste vi trebali učiniti za spas nesretnika?

Primjer drugi: Utopljenik u moru, jezeru ili rijeci zove u pomoć!

Što bi vi trebali učiniti ako hoćete spasiti utopljenika?

Primjer treći: Potresom obuhvaćeno područje gdje je došlo do urušavanja vaše kuće iz koje ste uspjeli pobjeći na vrijeme, dok je u kući ostala zarobljena vaša majka, otac, tvoje dijete koje vas doziva ispod ruševine!

Što ćete vi učiniti za njihov spas?

Sva ova pitanja su samo uvod u to što je naša zadaća u užoj i široj društvenoj zajednici.

Pa se pitam, pa te pitam: Može li uzročnik zla donijeti promjenu na dobro?, i odgovaram; ne može!

"Uzročnici" - samoproglašene vođe samo sve veću i veću štetu prave dok sve ne upropaste, te na kraju i sami stradaju a da to i ne znaju!“


A, zna'će oni za to sigurno!!

I još jednom neka znaju da, odgovarati će za to osobno.

To su ta pitanja sitna ali vrlo bitna!!


„Oči imaju, njima ne vide, uši imaju, njima ne čuju, razum imaju ali se opametiti neće“.

„Ja (zrno) sam narod, 'Ja' (zrno) sam država!!“

– „Zrno po zrno pogača, . . . !“

*

I vi i oni KNJIGU "čitate"?, pa zar se opametiti nećete!?

Naravoučenije - pouka: Otkloniti uzrok kako bi spriječili daljnje posljedice - propast!

I onako će na kraju sve biti odlučeno „brojevima“., hn. 05052021 u 8:55.

*

Svaku sreću, mir i dobro u svakom trenutku sada od srca Ti želim!, hn. :)


"BIRAJ! svakako . . ."

02.05.2021.


"Uvjetovana sloboda"

Biraj! - Izaberi!





»Smrt ili život?«




Smrt za života, ili/i život poslije smrti?

ili/i

Život za života ili/i smrt prije smrti?

ili/i

. . . ?


*

Većina ne bira ni jedno ni drugo, niti "treće", nego?,

živi od danas do sutra, od slučaja do slučaja.

Živi slučajan život!

Smrt će i onako doći sama po sebi - iznenada.

*

Uživajte život u svakom trenutku sada jer sutra ne postoji?!
, hn. :) .