Trule jabuke

26.03.2021.





Sve vas ljubim na svoj način!, hn. :)
*
*Ogledalce, ogledalce, . . . ?
*
"Tko ima razum neka shvati i prihvati, neka naučeno živi!"
Olakšaj život sebi, nemoj si otežavati!
*
Nemoguće i moguće?

Nemoguće je da se ogledalo u sebi ogleda!
Jedino je čovjek obdaren moći da se u sebi ogleda.
Moći ćeš se ogledati u sebi pod uvjetom da se projiciraš u meni.
Ja i ti smo dvije polovine jedne cjeline.
Mnogi ovo znanje ne žele čuti ne kamoli prihvatiti .
Š t e t a !
Ne prihvatanjem ovog znanja izlažeš se nepotrebnom zaplitanju koje te vodi u konflikt sa okolinom, bližnjom i daljnjom, bližnjim i daljnjim, koji pak rađa zavist, zavist mržnju a mržnja zlo djelo koje pak vapi za osvetom. Jednostavnim rječnikom rečeno dali ste se zaplesti u đavolje kolo iz koga kada ste takvi izlaz ne nalaziš. Živiš u mraku, blještavilu iluzije. Postali ste robovi strasti i živiš život na nivou nižem nego na komu ga životinje žive!
Pitaj se zašto tako postupaš?
Odgovor znam, međutim bilo bi poželjno da i sami do odgovora dođeš i vidiš zašto tako postupaš?! Odgovorite sebi, ne meni, meni odgovor nije potreban.
Kako Tebi, isto tako i meni su potrebna samo djela ljubavi.
Zapamti ovo: “Ne može se slučajno dobar biti!“, hn.
*
"Jedan pred-blagdanski!"
*
“Davanje i primanje?!“

*
Kada dajem gotovo uvijek dajem „Ograničeno“?!
*
I kada dam ograničeno, uvijek primim neograničeno.
Kada dajem uvijek sam na dobitku!
*
Tu je ta razlika sitna ali vrlo bitna!!
*
Što ako sam i sam u potrebi?
*
Osmjeh dijelim, ništa me ne košta a mnogo dobra donosi!, hn. :)
*
“Dobru odaj se - zlu ne podaj se!“ hn.
**
“Pravo je u sili – pravednost u slabostima!“
*
"Sila Boga ne moli, Bog silu ne voli!"
Zna se čija će biti posljednja!
Bog je Silni i Mudri! On je Svesilni!

**
" L j u b a v "
*
Ljubav nije slijepa, naprotiv, uvijek vidi stvari koje drugima promiču.
E sada, procijeni, kakav vid imaš?!
Zaludu se trudiš slijepa od njegove zablude odvratiti.
Na pravu stazu vratit će se samo razumom obdareni.
Vidi sad ovo: Ne znači da će se vratiti oni koji su najviše znanja „sabrali“ koristoljublja radi nego oni koji znanje u pravu svrhu koriste.
Prava svrha korištenja znanja je djelotvorna ljubav .
Ljubite se! Na korist jedni drugima budite!
*
Pojam
*


Hajd promisli koju to dimnu zavjesu stvara sljedeći pojam:
*
“ K o n s e n z u s “
(Teror izabrane manjine nad većinom)
*
Ništa i nitko ti ne jamči da će kosenzualna procedura i pravilo većine dovesti do istine i do dobra (iako se ta istina malim početnim slovom piše).
A što ako je manjina u pravu?
Bila bi u krivu što je u pravu.
A ako je većina u krivu?

Većina bi imala pravo što je u krivu.
*
Dovoljno za one koji hoće da uče (znaju).
A, za one druge? – Dalje se svira!! :D
*
SvakoTi dobro od srca želim!,hn. :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.