"Uozbiljimo se!"

16.02.2021.


U ime Boga Milostivog, Samilosnog, Mir i spas Božji ti želim!



Nije ti potrebno baš sve iskusiti, nešto možeš iz povjesti zaključiti a u nešto i vjerovati mada vidio nisi!



"KAŽE ON* . . . "


‘Prijetnja čovječanstvu‘:



Kažem Ja;



„Katastrofa je kada uzročnik ne snosi posljedice!“


*

U svom najnovijem intervjuu,

„On“ je upozorio na još dvije katastrofe koje će 'vrlo vjerojatno ugroziti svijet' - gotovo šest godina nakon što je 'predvidio' pandemiju virusa nalik ovom s kojim se danas borimo.

Kazao je „On“ i kako svijet neće biti spreman za pojavu novog smrtonosnog virusa u narednim godinama.

Napomenuo je i kako vjeruje da su najveća prijetnja čovječanstvu klimatske promjene te bio-terorizam.



Pitam ga Ja; Tko je uzrok navedenim prijetnjama?

Na to pitanje „On“ se nikada osvrnuo nije.


"- Nije dobar osjećaj kada za ovakvo što možeš kazati 'Rekao sam vam ...'. Možda sam trebao biti uvjerljiviji? Postoje brojni respiratorni virusi i s vremenom na vrijeme doći će još jedan. Respiratorne bolesti su strašne jer još uvijek možete šetati naokolo, putovati avionom ili autobusom dok ste zarazni - za razliku od nekih drugih bolesti poput ebole gdje zalegnete u bolnički krevet."

"- Zašto se nije više napravilo po pitanju zaštite? Postoje rizici poput potresa koji se stalno ponavljaju, ili ratovi, požari, uragani ... (ratovi i požari izazvani ljudskom voljom ili nepažnjom ne mogu se svrstati zajedno sa prirodnim katastrofama, kažem Ja). Pandemije ne dolaze toliko redovito i misli se da idućih godina neće biti problem pa da se ne treba ulagati toliko novaca u to. Ova pandemija će nas natjerati da shvatimo kako to treba biti prioritet" - kazao je.

Komentirao je i glavne prijetnje s kojima se danas suočavamo, a na njih nismo spremni.

„- Jedno su klimatske promjene. Svake godine umirat će više ljudi nego što je umrlo u ovoj pandemiji - kazao je pa dodao:

- Bio-terorizam. „Netko tko želi prouzročiti štetu može umjetno stvoriti virus, što znači da je šansa za time puno veća nego za prirodne epidemije kao što je ova trenutna“ - rekao je i zaključio kako „čovječanstvo nema dovoljnu moć da zaustavi pandemije“.


Tko je taj netko, pitam se Ja?

Da to nije možda sirotinja koja diljem svijeta umire od gladi?

Da to nisu možda oni koji jedva spajaju kraj sa krajem??

Da to nisu možda oni koji trebaju prodavati svoje organe kako bi preživjeli ili dug vratili??

Što vi kažete?


Pročitajte što kaže „On“, a u nastavku što kažem „Ja“.

„- Ipak, možemo napraviti više kako bi bili spremni za iduću pa da smrtnost nikada više ne bude ovolika kao danas“ - dodao je.

Ranije upozorio nas je „On“ i na inteligentne robote koji će ugroziti čovječanstvo.

„- Strah me umjetne inteligencije. Prvo će obavljati poslove umjesto ljudi i to će biti dobro, no nekoliko desetljeća kasnije bit će toliko inteligentni da će biti zabrinjavajuće“ - kazao je On.

Mene strah nije!

„Ne straši se ljudi, čuvaj se njihova spletkarenje.“

Zna se tko je Gospodar svih spletki i tko ih najbolje otklanja.

Suma-sumarum,

Ja, sa završenih samo 3 godine PŠ-v,

dođoh do zaključka:

„Ne pričinjavaju problem čovjeku niti čovječanstvu prirodne katastrofe jer realno govoreći na njih ne može utjecati niti ih izvesti pred lice pravde kako bi ih sankcionirao.



Kažem Ja;

„Katastrofa? – Kada uzročnik (čovjek) ne snosi posljedice to je prava katastrofa za kompletan ljudski rod!“



Problem čovjeku i čovječanstvu prijeti od „čovjeka koji se stavio u službu zla i Zloga“ samo kako bi ostvario svoje bolesne ambicije da gospodari, ne i da služi čovjeku i čovječanstvu.

Gospodar nikada neće biti ma koliko se trudio i upregao u svoja kola mnoge zavedene, neznalice i licemjere.

Mjesto Gospodara već je zauzeto!!

On/i će zauvijek ostati samo sluga „Gospodaru“ svojemu koga je sam slobodan birati.

Biraj dobro!, ostavi se zla i zloga neka očajavaju protivnika ne nalazeći!

„Bože oprosti im, ne znaju što čine!“


/Za katastrofe koje prouzroči čovjek, kazna neka mu bude da kruh svoj svakdanji zarađuju u znoju lica svoga/.

*

Zadaća ljudske zajednice je da ih rasterete tereta (strasti za vlasti, za gospodarenjem) koji su sami sebi natovarili kako bi se nedužni posljedica njihovog destruktivnog djelovanja spasili.


„Njih“ je manje od 1 %!

Za provesti ovu zadaću (VELIKI RESET) u djelo dovoljno je da se na svijetu pojavi samo 2 % duhovnih ljudi.

Na svakom pojedincu je da mijenja sebe stupajući putovima dobra, ostavljajući se zla i Zloga.

Kad će to biti, pitaš se „Ti“?

Možda uskoro, kažem ti Ja!



Kad izađemo iz tame bunara neznanja na svjetlo dana – na horizont ograničenog znanja.



Djeluj, i čekaj!

I Ja ću sa vama čekati.

„Nećeš se vode napiti ako samo ruke ispružiš?

Trebaš ruke ustima prinijeti.“


*

Jedino čime sam suglasan sa "Njima" jeste;

Svima nama potreban je veliki reset!

"Njima" na; 0,1?

"Nama" na; 1,0!


hn. -:)

Bog zahtijeva da se svačije pravo poštuje, dobro čini, i da se
bližnjima udjeljuje, a razvrat i sve što je odvratno i nasilje zabranjuje; da
pouku primite, On vas savjetuje.


*

On*: druga polovina Ja.



PS.

Došlo vrijeme da se uozbiljimo!


Svaku sreću, mir i dobro u svakom trenutku sada od srca Ti želim!,hn. :)