"Ja narod, Ja država!!"

06.04.2019.

Mir, sreću, spas i blagoslov božji ti želim!




Izvolite: Poslužite se!
"Što besplatno primih besplatno i dijelim!"



"Nisu zakonske kazne da ljude skrše nego da ih preodgoje"
*
Evo jednog posta i za vikend dosta!


„Ja narod, Ja država, Ja Zakon, Ja mjera. Ja krojač, Ja sluga!“,
ili:
Kad zajednicom gospodari „papir" a ne novostvorena vrijednost

*
„Država to sam Ja!“

„Ja – zakon!“
„Ja – mjera svemu i svačemu!“
„Ja – krojač sudbine svoje!“
„Ja imam pravo na uživanje!“
„Ja sluga, nikad Gospodar!“

Živimo u vremenu izokrenutih vrijednosti koje smo sami izabrali a ne prestajemo lamentirati nad sudbinom kao da nam je istu neko silom nametnuo. Nije bilo tu nikakove sile nego je iskorištena ljudska neodlučnost u zauzimanju za dobro, što svjesno što nesvjesno (u neznanju) prihvatanje bezvrijednog kao velike vrijednosti, civilizacijskog napretka. Neznanje i nije neka vrlina. Prije bi se moglo reći:
„Neznanje je velika mana“ kod čovjeka.
Pogledajmo sada kako je ustrojena „državna vlast“ - Parlamentarna demokratija;
*
Trodioba vlasti:
Zakonodavna,
Izvršna,
Sudbena.
Odvojenost u trodiobi vlasti, pa kuda to vodi? U nepogriješivost u apsolutizam, bez Apsoluta!
Znate onu priču o krojaču i odijelu koje je sašiveno bez uzimanja mjere naručitelja.
„Malo se prigni, ovo rame malo podigni, ovu ruku malo opusti , daj se nagni malo u desnu stranu! Eto vidiš kako ti lijepo stoji. „Kao saliveno!“
Komentari prolaznika na ulici:
„Kako divno skrojeno i sašiveno odijelo, a gle' koji ga kreten nosi!“
Eto takovi su zakoni koje donosi zakonodavna vlast radi zadovoljenja tamo nečijih naputaka, preporuka i tradicija. Zakon za ukalupljenje.
Danas se donose zakoni koji pretpostavljaju mjeru „po sebi“ (njima).
Znajući kakvi su i zakone takove donose. „Svi su građani potencijalno lopovi!“
Što vrijedi kada dođeš u državne institucuje da se legitimiraš:
Što vrijedi „Osobna iskaznica“- Lična karta, što vrijedi MBG – matični broj građana; -Nemaš Oib – Osobni identifikacijski broj!, Ti nisi Ti! – Znači: Ja nisan Ja?!

Još fali samo čip čovjeku da ugrade.
Vratite se pribavite OIB pa dođi: „Inače Vaš zahtjev ne možemo aplicirati, sustav ga ne prihvaća!“ Ti nisi ti i pored jedinstvenih otisaka prstiju koji su ti na MUP-u uzeti, a kod Javnog bilježnika – notara neko u moje ime kuću prodao, i nikome ništa.
„Tužite ga!“
- „Odvjetnici – advokati od gladi umiru!“
Proglase „Nacionalni Park“ ili „Park prirode“ na privatnom zemljištu, privatniku u zakup lovište daju na tvom zemljištu zabrane ti svaku gradnju a nikakvu nadoknadu ne daju. Kažem Ja:
„Hajde bar da glumimo Indijance!“, fotografiranje da naplaćujemo!?
„Zašto ste neozbiljni!?“ Ja sam, ...
Oprostite molim Vas!
Sve to rade za moje dobro, - sebi u korist. To je OK, to je napredno.
Što Ja seljak znam; tri razreda pučke – osnovne škole:
„Čuvaju 'Oni' mene od mene!“

U stvarnosti čuvaju stečene pozicije, privilegirani položaj.
Sve je dobro dok ljudi u neznanju žive, dok negativna iskustva sakupljaju.
E, a kada bi se pojavio neko 'ko bi htio skinuti ljudima povez sa očiju, taj je anti–element.
„Treba ga osujetiti, preduprijediti – onemogućiti, zatvoriti.“

Najbolje od svega je kada mi daju moje kao da daje svoje uz kamatu od 11% i još zahvalnost traži. Čudo, pa to ti je!
Kada je sve tako „naopako“ nije čudo da mi je kako mi je. Ne lamentiram ja nad njihovim ponašanjem nego nad svojom naivnošću što se svoje moći olako odrekoh u ime nekih „viših interesa i ciljeva“.
Nema višeg interesa nego što je zadovoljan građanin u svojoj zajednici! – Ja zadovoljan.

Današnje doba traži prilagođavanje čovjeka zakonu, ne i prilagođavanje zakona potrebama čovjeka, ljudi, zajednice.
Hoće li jednoga dana biti kako stvarno treba biti ne ovisi o njima nego opet i isključivo o meni - tebi, (nama), komu ću ovom prilikom delegirati svoju silu, svoju moć. Hoću li ovaj puta ponovno birati vladare ili službenike, dostojne funkcije koju će obnašati, one koji su već postigli uspjeh u životu, koji su u stanju širiti dobrotu.

O tomu ne odlučuju oni nego „Ti“ i „Ja“!
„Ja država,
„Ja narod“
„Ja zakon“, ..........................Ja odgovoran za sve!

„Demokracija je a nas 85%!?"
Da ali još uvijek razjedinjenih, parcijalnim, sitnosopstveničkim interesima podijeljenih.
*
Zamijenimo teze, nek' bude bez veze:
Nisam Ja kriv za ovakvo stanje nego On!
Ili ovako:
Nisam zaslužan za ovakvo stanje Ja nego On!
Ova teza nije dobra, ispravak:
Nije zaslužan za ovakvo stanje ON nego Ja!
E, sad je bliže činjeničnom stanju.


Svaku sreću, mir i dobro Ti u svakom trenutku sada od sra želim!,hn. :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.