"POKRET OSOBNOG PREPORODA" - XXII - dio (za one koji hoće da mijenjaju svijet mijenjajući sebe?!")

07.12.2016.

Mir i spas Božji ti želim!







XXII



Tko može govoriti o ETIČNOSTI?



O etičnosti mogu govoriti samo vjernici.



„Onaj tko drži ljude u tami neznanja i spoznavanja učenja o Bogu iskrivljujući smisao Njegovih poruka čini najgoru uslugu čovječanstvu.“



„Tradicija je voda smutnje koja zamućuje vode izvora života vječnog“. S toga s tradicijom oprezno.



„Služba za čovjeka služba je za Boga.“

„Tko Boga ljubi – ljubi sve stvoreno“


Ljubite Istinu, ljubi Istinu, budi sretan, biraj ne tuguj, smisao života je sreća i uživanje s mjerom, ne tuga i patnja. Biraj! Biram jer već sutra može biti kasno a Ja nisam izabrao.



„Ne postoje zločesti ljudi!“ Postoje ljudi koji žive u Iluziji, u neznanju.



Bude li Moj Gospodar zadovoljan mnome?

„Bude li Moj Gospodar zadovoljan mnome, zadovoljio sam svakoga i nema govora o nestašicama. Ima dovoljno svega za sve.“

U suprotnom; Protekcionizam jednako je nepravedna raspodjela . „Daj Ti Meni .............. .“



Zašto idole slijediš?

Voliš uzore.

Što činim Ja dolje?

Što vidim da radi onaj gore.

„Čemu sam se odavao to Me zarobilo.“

Ja sam rob, rob ljubavi i strog 'gospodar' svojih strasti.

„Zlo i dobro su kao braća blizanci, uvijek su blizu jedan drugoga.“



Zato Mi je kako Mi je. 'Ja moćan' zlorabim najveću blagodat koja sa sobom nosi najveće prokletstvo, kako je zlorabim, zavodi Me blještavilom iluzije, prihvatio sam obmanu, podjelu osobnosti. Poludio sam za čulnim užicima, za ovozemaljskim životom tijela.



„Gdje ti je bogatstvo tamo ti je i srce!“



POP-a, pokret Riječi Istine i pravde, pokret za dobro i odvraćanje od zla poziva na SVJETLO, na put Istine, istine i pravde, poštenja, na put ljubavi (davanja bez kamate i ne na rate), bez sile i prisile. Budi volja tvoja.



„B u d i v o l j a 'T V O J A' . . . . .“

Imaš li pitanja?

nastavak slijedi, . . .




Svaku sreću, mir i dobro Ti!



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.