"POKRET OSOBNOG PREPORODA" - XVII - dio (za one koji hoće da mijenjaju svijet mijenjajući sebe?!")

04.12.2016.

Mir i spas Božji ti želim!







XVII – dio



R E Z I M E



Zašto Mi je, kako Mi je?

Jer to zaslužujem.

Zašto?

Jer sam kakov sam.

A kakov sam Ja to?

Ovakav; -neznalica, nezahvalnik, škrtac, rasipnik, poludio za zadovoljavanjem čula, očaran blještavilom iluzije. Jednom riječju:

„Ima nas raznih“, baš tako!

Zaslužujem li bolje? Ne! Sve dok se ne promijenim.

Kako?

Prihvaćanjem znanja.

Kojeg znanja?

Ne postoje dvije Istine!

A tko se ne boji?

Ne boji se onaj kome propast predstoji.



Želim živjeti, želim „čitati knjigu života“, a ne želim naučiti prvo slovo abecede života, a to je ;



Stvoritelj, Upravitelj postoji!, Bog postoji!

Odbijam li prihvatiti „Stvoritelja i Upravitelja Svemira veličanstvenog“, odbijam li „prihvatiti“ Boga, znači da želim i nadalje živjeti grješnim načinom života.

To je osnovni uzrok bezbožnosti i izvor svakog zla.



Bezbožnost je uzrok kriminalu!

„Vjernik nikada nije kriminalac“

„Kriminalac nikada nije vjernik“

„Početak znanja je znati da Bog postoji!“


Još?

Da znam svoj prirodni položaj, da ne živim u iluziji.

Još?

Biram; - svaki izbor, Moj je izbor pa i kada odlučim odustati od izbora, kada pristanem da drugi odlučuju u Moje ime, kada sam nezahvalan.



„Grijeh je na blagodatima nezahvalan biti“



Koga da izaberem?

Biram Tebe koji zaslužuješ odgovornu službu, ne Tebe koji želiš vlast nudeći Mi bolji život u dogledno vrijeme uz Moje odricanje ali ne i Tvoje . Reci Ti meni , a reci i sebi koliko ima iskrenosti i istine u tvrdnji Tvojoj: „Ovo je dobro za Tebe!“, a sebe izuzimaš.

Biram dobro, pozivam na dobro,
odgovaram od zla, samo pozivam, bez prisile
.



Što da izaberem?

Izabirem život u znanju, POP-a; - Zloga se ne bojim.

„Dakle nemojte ih se bojati! Ništa nema skriveno što neće trebati da se otkrije, ni tajno što neće trebati da se dozna. Što vam kažem u tami, recite na svjetlu, što čujete u skrovitosti , propovijedajte na krovovima! Ne bojte se onih koji ubijaju tijelo, a duše ne mogu ubiti! Bojte se radije Onoga koji može dušu i tijelo uništiti u paklu.“



Što je dobro?

nastavak slijedi




Svaku sreću, mir i dobro Ti!, hn.



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.