"POKRET OSOBNOG PREPORODA" - XIII - dio (za one koji hoće da mijenjaju svijet mijenjajući sebe?!")

02.12.2016.

Mir i spas Božji ti želim!




"VRATI SE!"





XIII – dio



„Nema mira bez pravde!“


Zar poslije Istine ima išta osim zablude. Pa kuda se odmećete.“


„Vjerovati neće onaj koji u grijehu živi.“


Pristajanjem na „Preporod“ ljubim mudrost, znanje. „Ja“ znam da: ................................!
„Ne postoje zločest čovjek – „Ja“, „Ti“, makar moćan silnik bio. Postojim samo; - „Ja – Ti“ koji u neznanju živim/o“.


Pomoć tražim!


Pozivaš Me na put istine (Istine), pravde, poštenja, na put ljubavi kojim ideš, na put dobra na koji pozivaš izgubljena i zalutaloga, da se vratim na Svjetlo, svojom slobodnom voljom bez i trunke prisile i bez kalkuliranja, jer Svjetlo će pokazati kolika je Moja sjena.


Ovaj poziv posebno je upućen Meni „moćniku – bogatom'.“

„Svako je 'bogat' jer mu je Bog dao, pitanje je samo; - Ima li u tom bogatstvu dio za ljude u potrebi (u neimaštini), bolesne, sirote, ovisne, nemoćne.“


„Ja“ ne pravim druge razlike među ljudima doli njihovog odnosa spram dobra i zla.


„Član POP-a je onaj od čijih ruku i riječi 'Ja, Ti, Mi' nemamo straha.“


„Ja“! - ne trebam se bojati nikoga i ničega.

„Ja“! - bojim se svoga neposluha, koji je izvor svakog zla svekolikog grijeha, grješnih misli, grješnih djela, grješnih riječi i propusta.

„J a - t o - z n a m !“


Pa kada to znam zašto se tako i ne ponašam??

„ Strah i sram čuvari su reda na Zemlji.“

„ Što besplatno primiš, besplatno i daji ne prodaji."



Biram, biram dobro, odvraćam od zla.

Činim dobro, i „Tebi“ preporučam da dobro činiš.

Opredijelio sam se za dobro.


„Tko nije 's nama' taj je protiv sebe“

/svojom slobodnom voljom/


„Dobro će pobijediti zlo! Zli i zlo će još za života poraženi i osramoćeni biti.“


A tko je što „hapio - ćapio“?? U dužnosti mu je to vratiti, platiti, to mu je obveza.

Člana POP-a rese kreposti – vrline:

- ljubav, vjera, nada, milosrđe, tolerantnost, suosjećajnost, nenasilje, strpljenje, bez kompromisnost, Principnost, dobra djela, znanje, znanjem se „bori“ protiv neznanja koje rađa zlo, odvraća od zla, mudrost, zna svoj prirodni položaj.


Ovo trebam znati;

„Sukobi se ne rješavaju voljom većine već iznalaženjem rješenja koja će da obuhvate interese manjine.“


To nije protekcionizam, to je ispravna (pozitivna) diskriminacija.


„Zašto bih Te se bojao ako je Moje najbolje??“

nastavak slijedi, . . .




Svaku sreću, mir i dobro Ti!


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.