"POKRET OSOBNOG PREPORODA" - XII - dio (za one koji hoće da mijenjaju svijet mijenjajući sebe?!")

02.12.2016.

Mir i spas Božji ti želim!






Kao što rekoh: "Ovo nije vjeronauk!, nego prije mnogo godina započeta moja potraga za pravim putem na koji sam se voljom Božjom na pravi put vratio, i evo stavljam Ti na uvid da vidiš i 'čuješ' pa Ti odluči kako i što ćeš činiti u buduće od života svojega.

Sretno Ti bilo!



XII – dio



„Rastavimo se da bismo jedinstveni bili“



Dogodila se RIJEČ, riječ Istine, najmoćnije oružje nad kojim i „najmoćniji“ ne mogu imati monopol.

„Monopol“ nad riječju dat je „malenim i slabima.“



„Biraj!“


Biram, između dobra i zla, biram dobro!

Biram, između Istine i iluzije, biram Istinu!

Biram, između oprosta i osvete, biram oprost!

Biram, između pokajanja i oholosti, biram pokajanje!

Biram, između Svjetla i Tame, biram Svjetlo!



Biram, izabrao sam!


Ne kukam, ne očajavam, ne jadikujem, ne žudim.

Biram, i u činjenju dobra ustrajavam, ne odustajem.

Biram znanje koje daje bolje odmah i sada, svima .



„Ti“ moćni želiš Mene – ljude držati u pokornosti, pod kontrolom, u mraku neznanja, jer u mraku nema sjena. Plašiš Me gubitkom radnog mjesta, nesigurnom i neizvjesnom budućnošću, glađu, neimaštinom, ratom, teroristima, sirovom silom, tajnovitošću; - plašiš Me Svojom moći.

Plašiš Me; - Što nije viđeno na TV- nije se niti dogodilo.


U mutnom loviš – ali zaludu Ti, – valja mrijeti.


„Ti“ moćni imaš monopol nad silom, sedmom, osmom ........................Ali!?



„Nije svako zlo za zlo!“


Monopol nad „istinom“ – Istinom, na Istinu, „Ti“ uz svu Tvoju moć nikada nećeš moći ostvariti.

Z a š t o ?

Zato jer Si čovjek, jer Si stvorenje a ne Stvoritelj.
Ti moćan zalažeš se za svoje principe, a ne znaš i ne želiš znati da postoji samo Jedan Jedini Princip.“



„Neznanje vodi u zaplitanje!“


I „Ja“ i „Ti“ skupo plaćamo obmanu.

„Ja zbog neznanja!“

„Ti zbog umišljenog (tako-zvanoga) znanja!“



A taj Princip je Istina!, taj Princip je Bog!


„Bog Jeste koji Jeste!, sve ostalo i jeste i nije.“


Ti moćan ovu Istinu i negiraš i ignoriraš, ponosan na svoje umišljeno znanje, „svoju moć“.


A?, ...... a? „Odnosi moći mijenjaju se preko noći!“


To je dovelo prije, dovest će i sada a i svaki puta u budućnosti do pada vlastodržaca. „Kidanje veza duhovnog života sa stvarnošću vodi svaku vlast u propast.“



„Nema mira bez pravde!“

nastavak slijedi, . . .




Svaku sreću, mir i dobro Ti!



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.