"POKRET OSOBNOG PREPORODA" - X - dio (za one koji hoće da mijenjaju svijet mijenjajući sebe?!")

01.12.2016.



Mir i spas Božji ti želim!








X - dio



Zašto?



Zato što tvrdim da je moglo drugačije biti. Zbog neposluha, taštine, oholosti; - ne želim prihvatiti da postoji samo jedan recept za sreću izmišljam svoj
recept.

„Slijedim svoje strasti, znači, raditi na osobnoj propasti.“

To znači, okrenuti leđa Svjetlu i slijediti vlastitu sjenu koja Me vodi sve dublje u tamu, u mrak iz kojega izlaz ne nalazim.


Biram!


Izabrao sam tko će Mi Gospodar biti.



Odgovornu službu povjeravam Tebi koji to zaslužuješ, u Mojoj sredini cijenjenom, uglednom, koji si uspio u životu, koji si spreman da služiš a ne da gospodariš.



Ne dozvoljavam da Me i nadalje varaju razne političke stranke i pojedinci koji govore: „Kada Mi 'Ja' dođem na vlast“;
- oni žele da vladaju nudeći Mi prazna obećanja o boljem životu u neko dogledno vrijeme, potrebno je da se strpim a o ispravnosti njihovih postupaka traže da povijest sudi.

„Nisu niti oni ludi, vidi ti to!“



Obećanje?

A i kakova obećanja mogu biti nego prazna, da su puna ne bi se zvala obećanja nego blagodati.



Ne vjerujem im, prevarili su Me bezbroj puta. Sjećam se da već 3033 godine „Ti nada mnom vladaš na Moju nesreću.“

„Jadan je onaj tko svoju vjeru u čovjeka pohrani.“



„Vjeruj Onomu čija su obećanja istinita!“



Biram, - Tebe koji ćeš mi služiti a ne nada mnom gospodariti, dosta mi je Jedan Gospodar.


„Vjera te tvoje spasila“


Jedno od najvećih postignuća kojima se uređuju međuljudski odnosi a kojima se ponosi današnja „civilizacija zapada“ jeste demokracija.


„ S e k u l a r i z m“


A što sam „Ja“ ovisan o „Ti“ – „Mi“?


Uspjehom se proglašava podjela čovjeka na dijelove; - Čovjek - „Ja, Ti, Mi“ sklop smo duše - duha i tijela. Treći čovjekov neposluh Gospodaru svome (pogrešan izbor)!



I što smo dobili?

„Vjernika“, licemjera, zvijer u janjećoj koži, „glumce.“

„Ja“ bez „duše“ bez duhovnosti, mrtav čovjek sam, živim životom na nivou nižem nego što ga životinja živi.



Je li to „Moj - naš“ cilj? Jeli to naš uspjeh?

Čime se to ponosim?

Koji su to kriteriji vrijednosti?

To je „civilizacija“ – „Ja“koji sam sazrio za promjene,

za PREPOROD.



Mnogim „ljudima od politike“ puna su usta „pravne države“: Ma država može biti i „pravna“ ali u svojoj suštini nepravedna. Koja Mi korist od te i takove države, od takovih društvenih odnosa, gdje je temeljno načelo: „Moć je pravda!“

„ P r a v d a j e m o ć !“




Svaku sreću, mir i dobto Ti!

nastvak slijedi, . . .



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.