"POKRET OSOBNOG PREPORODA" I X- dio

30.11.2016.

Mir i spas Božji ti želim!







IX- dio (ovo nije vjeronauk, ovo je način mog povratka "kući bio!")



„Kada znate gdje se nalazi izvor sreće vaša sreća može trajati godinama, sve dok ste živi, sreća je neprolazna, ona nije kao ushit, uzbuđenje izazvano udovoljenjem čulima. Ta zadovoljstva su kratkotrajna, traju dok udovoljavamo strastima a čim im prestanemo udovoljavati nastupaju nove i nove frustracije.“



„Zašto tražite izgubljene stvari tamo gdje nisu!?“

.......................................

Zadovoljstvo osjećam kada mi se ispunjavaju želje.

Što više želja imam to sam manje sretan.

Zašto?

Zašto nakon ostvarene želje doživljavam frustraciju?

Zbog neznanja.

Zašto?

Nezadovoljan sam postignutim.

Zato što sreću traži na pogrešnoj strani – na pogrešnom mjestu.



Možda i „Ti“ imaš svoj recept za sreću?!



Moja SREĆA!

„Sretan sam kada sam svjestan da je Moj Gospodar zadovoljan mnome.“

„SAMO JE BOG GOSPODAR!“

Boga za Gospodara biram!



Ne postoji drugi recept za sreću.

„Ti“ ne umišljaj!

„Ti“ ne izmišljaj!

Tko drugačije kaže, laže!

A laž?

„Laž te vodi ..................... !“



A, tko je moj Gospodar?

„ .............................. moj Gospodar je iznad svih i svega, iznad svih zakona i odredbi. On radi što hoće i za to nikomu odgovarati neće. On se drži obećanja Svojih.“



Mnogi u neznanju traže sreću, u boljem položaju hvaleći se svojim bogatstvom, brojnom djecom, zadovoljavanjem svojih čula, neprestano im udovoljavajući na kraju će poraženi biti, jer „bolji položaj u materijalnom svijetu ne postoji“!!



„Tko zna , zna!“



„Mi čovjeka stvaramo da se trudi“

Misli li on da mu nitko ništa ne može?

"Utrošio sam blago nebrojeno reći će! Zar misli da ga nitko vidio nije? Zar mu nismo dali oka dva i jezik i usne dvije i dobro i zlo mu objasnili. Pa zašto na blagodatima zahvalan bio nije .....................

.............................................................“



Varam se, pokušavam prevariti i Tebe kada tvrdim:

„Našao sam sreću u radu nevladinih udruga, humanitarnim udrugama, karitativnom radu, u altruizmu“.

Ne! Sve to ne donosi sreću ako to ne radim iz vjere u Boga, sve je to biznis otvoreni ili prikriveni.

U sve su upleteni interesi pa makar to bio i interes da od Tebe cijenjen budem.

Od toga rada nešto očekujem a kada mi se očekivanja ne ispune onda sam razočaran.

Vidim, nije to sreća. Liječim svoje frustracije, svoju nemoć, svoje neznanje pokušavam prikriti, - zahvalnost tražim.

Od „jaganjca“ lako „vuk“ postajem.

Tvrdim da se može slučajno dobar biti.

Sve to odvodi Me u sve veće i veće zaplitanje.



Zašto?

nastavak slijedi




Svaku sreću, mir i dobro Ti!


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.